Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2006, 21:40   #441
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Of het goed of slecht is komt er niet op aan, het mag er van jou hier niet zijn...
Gij maakt geen onderscheid tussen een moslimminderheid en een moslimmeerderheid. Met andere woorden: Indien een meerderheid van de bevolking moslim is. Dat maakt wel degelijk een heel groot verschil. Wie gaat er hier met de billen bloot?

Merk ook op hoe gij de multicul niet in vraag moogt stellen. Van u moogt ge 't niet eens in vraag stellen of er kritisch over zijn.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 30 mei 2006 om 21:42.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 21:50   #442
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Gij maakt geen onderscheid tussen een moslimminderheid en een moslimmeerderheid. Met andere woorden: Indien een meerderheid van de bevolking moslim is. Dat maakt wel degelijk een heel groot verschil. Wie gaat er hier met de billen bloot?

Merk ook op hoe gij de multicul niet in vraag moogt stellen. Van u moogt ge 't niet eens in vraag stellen of er kritisch over zijn.
Ik was al dikwijls alléén in moslimlanden, ik leef als atheïst al sinds jaren in een maatschappij waar 't godsdienst is wat de klok slaat: welke van de drie monotheïstische kapelletjes? 't Zal mij een zorg wezen: ik ben eraan gewoon moslimmeerderheid of tsjevenmeerderheid... ik leef er niet in of tussen, maar ernaast.

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 mei 2006 om 21:55.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 21:54   #443
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik was al dikwijls alléén in moslimlanden, ik leef als atheïst al sinds jaren in een maatschappij waar 't godsdienst is wat de klok slaat: welke van de drie monotheïstische kapelletjes zal mij een zorg wezen: ik ben eraan gewoon moslimmeerderheid of tsjevenmeerderheid...
Eh, ge weet toch dat radicale moslims tégen het humanisme en atheïsme zijn? Daarbij staat de Islam het gebruik van geweld in bepaalde gevallen toe. Het kan misschien zijn dat Christenen het oneens zijn met humanisten en atheïsten, maar de moslims lijken mij een stuk feller. Dat hebben we in Londen en in Madrid kunnen zien. Lach maar verder en de moslims zullen de meerderheid zijn. Dan hebben de Vlamingen bijna niets meer te zeggen in eigen land.
Oud 30 mei 2006, 22:16   #444
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eh, ge weet toch dat radicale moslims tégen het humanisme en atheïsme zijn? Daarbij staat de Islam het gebruik van geweld in bepaalde gevallen toe. Het kan misschien zijn dat Christenen het oneens zijn met humanisten en atheïsten, maar de moslims lijken mij een stuk feller. Dat hebben we in Londen en in Madrid kunnen zien. Lach maar verder en de moslims zullen de meerderheid zijn. Dan hebben de Vlamingen bijna niets meer te zeggen in eigen land.
Christenen zijn het inderdaad grondig oneens met humanisten en atheïsten, mijn directeur was bij 't Opus Dei: ik kan erover meespreken: moslims een stuk feller? Sommigen, in sommige landen, in andere dan weer niet... Londen en Madrid? 200 of 300 doden, met de Twintowers erbij, geen 5000
Citaat:
een stuk feller
Irak:
+500.000 kinderen onder de 5 jaar gestorven tgv het door "superchristene" Bush onder valse voorwendsels bekomen UNO-embargo (Unescocijfers, bevestigd door Albright, US-ambassadeur bij de UNO)

méér dan 100.000 burgers gestorven tgv de door "superchristene" Bush onder valse voorwendsels uitgevoerde invasie (zonder UNO-toestemming, cijfer volgens Amerikaanse statistische studie, gepubliceerd in The Lancet)

Samen dus méér dan 600.000 burgerdoden minimum: het dubbele van Hiroshima en Nagasaki samen. En dan spreek ik niet over Lybië, Afghanistan en andere: gruwzame "boekhouding"...

Diezelfde Bush verklaarde voor het Parlement dat atheïsten geen "goede US-burgers" kunnen zijn....

Ik moet het nog ergens op mijn HD hebben, als je wil...

Citaat:
een stuk feller
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 22:18   #445
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nooit gedacht dat alle moslims in Madrid en alle moslims in Londen verantwoordelijk waren voor de aanslagen in die respectievelijke steden. Maar in veralgemenen is de lagere klasse altijd wel sterk geweest, voor nuancering heb je namelijk iets meer verstand nodig ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 22:25   #446
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Nooit gedacht dat alle moslims in Madrid en alle moslims in Londen verantwoordelijk waren voor de aanslagen in die respectievelijke steden. Maar in veralgemenen is de lagere klasse altijd wel sterk geweest, voor nuancering heb je namelijk iets meer verstand nodig ...
Ah, vandaar dat ineens alle Vlamingen (Belgen) racisten zijn. Nu snap ik het eindelijk, tnx.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 22:25   #447
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nuancering? Wat hebben de slachtoffers in Londen en Madrid daar aan? Verantwoordelijkheid? Daar heb ik toch niets over gezegd? Alle moslims in Madrid en alle moslims in Londen? Daar heb ik toch niets, maar dan ook niets over gezegd?
Oud 30 mei 2006, 22:28   #448
Stefanie
Minister-President

Standaard

Ik zei trouwens [SIZE="7"]LIJKEN[/SIZE] mij feller.

Nu proberen die politiek correcten mij te pakken terwijl ik helemaal niets verkeerds gezegd heb! Ik zei "lijken". Ik had het dus enkel over mijn persoonlijke indruk. Blijkbaar moogt ge hier in dit land van de politiek correcten geen indrukken meer opdoen.
Oud 30 mei 2006, 23:00   #449
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zei trouwens [SIZE=7]LIJKEN[/SIZE] mij feller.

Nu proberen die politiek correcten mij te pakken terwijl ik helemaal niets verkeerds gezegd heb! Ik zei "lijken". Ik had het dus enkel over mijn persoonlijke indruk. Blijkbaar moogt ge hier in dit land van de politiek correcten geen indrukken meer opdoen.
Met "lijken" bedoel je dus dat je het niet weet, iemand uit de lagere klasse weet inderdaad meestal niet veel ...
Oud 30 mei 2006, 23:11   #450
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Met "lijken" bedoel je dus dat je het niet weet, iemand uit de lagere klasse weet inderdaad meestal niet veel ...
Heel grappig. Alsof de elite dat beter zou weten. Trouwens, hoe weet gij uit welke klasse ik kom?
Oud 30 mei 2006, 23:14   #451
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heel grappig. Alsof de elite dat beter zou weten. Trouwens, hoe weet gij uit welke klasse ik kom?
Je gebrek aan nuancering, kom je bij ons niet tegen.
Oud 30 mei 2006, 23:16   #452
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En wie is ''ons''?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 23:17   #453
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is het net. Ik nuanceerde net wél in mijn laatste bericht. Trouwens, iedereen veralgemeent.

Nee, ik kan wel rustig stellen dat gij helemaal niet weet wie ik ben en wat mijn achtergrond is. Dat blijkt wel heel duidelijk.
Oud 30 mei 2006, 23:21   #454
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is het net. Ik nuanceerde net wél in mijn laatste bericht. Trouwens, iedereen veralgemeent.

Nee, ik kan wel rustig stellen dat gij helemaal niet weet wie ik ben en wat mijn achtergrond is. Dat blijkt wel heel duidelijk.
Je nuanceerde alleen maar omdat ik je erop attent maakte, een wereld van verschil. Ik heb niemand nodig om mij op iets attent te maken. Het verschil tussen de lagere en onze klasse ...
Oud 30 mei 2006, 23:26   #455
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je nuanceerde alleen maar omdat ik je erop attent maakte, een wereld van verschil. Ik heb niemand nodig om mij op iets attent te maken. Het verschil tussen de lagere en onze klasse ...
Belachelijk ventje. Ik nuanceerde in de post waarop gij reageerde, namelijk door het woord "lijken" te gebruiken. Snapt ge? Ik nuanceerde dus door te zeggen dat dat mijn indruk is. Maar blijkbaar mag ook dat al niet meer van de politiek correcten.

Ondertussen is de aandacht afgeleid van mijn punt dat ge hier geen indrukken meer moogt opdoen van de politiek correcten. En zegt wat ge wilt: Ik nuanceerde wel degelijk door het werkwoord "lijken" te gebruiken.

En tenslotte wil ik het nog eens herhalen: Gij weet niet wie ik ben en gij kent helemaal mijn achtergrond niet.
Oud 30 mei 2006, 23:27   #456
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid: Ik was dus aan het discussiëren met Filosoof en nuanceerde door te zeggen dat het enkel om mijn indruk ging. Gij maakte mij dus nèrgens attent op. Pas DAARNA zijt ge d'r tussen gekomen. Ook weet gij niet waarop ik mijn indruk baseer.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 30 mei 2006 om 23:29.
Oud 30 mei 2006, 23:35   #457
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En wie is ''ons''?
Zoals altijd, die "hogere klasse" waartoe ie zich waant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 mei 2006 om 23:39.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 23:39   #458
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Belachelijk ventje. Ik nuanceerde in de post waarop gij reageerde, namelijk door het woord "lijken" te gebruiken. Snapt ge? Ik nuanceerde dus door te zeggen dat dat mijn indruk is. Maar blijkbaar mag ook dat al niet meer van de politiek correcten.

Ondertussen is de aandacht afgeleid van mijn punt dat ge hier geen indrukken meer moogt opdoen van de politiek correcten. En zegt wat ge wilt: Ik nuanceerde wel degelijk door het werkwoord "lijken" te gebruiken.

En tenslotte wil ik het nog eens herhalen: Gij weet niet wie ik ben en gij kent helemaal mijn achtergrond niet.
Speel jij maar rustig verder in de zandbak van je sociaal-economische correcte denkertjes. Waarop de indrukken van elementen uit de lagere klasse gebasserd zijn, is algemeen geweten, schrik, dommigheid en incomptentie.
Oud 30 mei 2006, 23:46   #459
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Speel jij maar rustig verder in de zandbak van je sociaal-economische correcte denkertjes. Waarop de indrukken van elementen uit de lagere klasse gebasserd zijn, is algemeen geweten, schrik, dommigheid en incomptentie.
En dat van een angstvallig aan het lijntje blijvend politiek correct denkertje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2006, 23:49   #460
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ten eerste, ik speel niet. Ten tweede tonen de feiten aan hoe dom en onbekwaam onze elite is met hun achterlijk geloof in de multicul. De feiten spreken voor zich. De waarheid is dat de elite aan het falen is, en nog geen beetje. De woede en het schuim op hunen mond, komt juist omdat ze de greep verliezen. En ondertussen verlagen ze zich tot waanzin en haatzaaierij. En nogmaals: Gij kent mij achtergrond niet. Zo heb ik gehoord van 'n steenrijk iemand die nu ook opkomt voor Vlaams belang. Hij is heel rijk, naar het schijnt. Hij heeft echter aan den lijve ondervonden dat het paarse beleid niet werkt.

Laatst gewijzigd door Stefanie : 30 mei 2006 om 23:50.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be