![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() [quote=Knorretje;1728950]Overschrijven is niet nodig, referenties zijn genoeg: Korans on line, geen probleem. Ik weet dat het reeds een gewoonte was voor de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() [quote=Knorretje;1728883]
Citaat:
http://www.om.nl/dossier/terrorisme/...richten/25027/ This hadith maintains that circumcision is meant only to make woman be able to control her lust, so it should be moderate without extreme. As to circumcision of man, it consists of removing the prepuce from the penis to clean the filth that might gather in it" A: As man, circumcision should be observed to woman. Circumcision for woman consists of removing the prepuce from the clitoris (not the clitoris itself, as some mistakenly assert). In this regard the prophet (may peace be upon him) said: "Do it (circumcision) mildly without extreme, for it is healthy for both man and woman". This hadith maintains that circumcision is meant only to make woman be able to control her lust, so it should be moderate without extreme. As to circumcision of man, it consists of removing the prepuce from the penis to clean the filth that might gather in it" Dus: removing the prepuce from the clitoris (not the clitoris itself, as some mistakenly assert). ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
circumcision of woman: to make woman be able to control her lust, so it should be moderate without extreme circumcision of man: removing the prepuce from the penis to clean the filth that might gather in it
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom mag een vrouw geen lust hebben van Mo'ke?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal je ook nog een voorbeeldje geven uit eerste hand. Ik heb gewerkt in Eritrea dat ongeveer voor de ene helft uit moslims en voor de andere helft uit christenen bestaat en vrouwenbesnijdenis wordt daar jammer genoeg bij beiden toegepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus vragen waarom jij het probleem van de radicale VB'ers minimaliseert is emotioneel en hysterisch doen. Vreemd. Vragen stellen mag ook al niet meer. Beetje op uw teentjes getrapt, omdat ik u door heb zeker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() Tot zover mijn gevraagde referentie. Voor alle duidelijkheid: een herhaling van wat je hebt gezegd is dus geen referentie hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd, overal?
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() Nee, niet als het overtreden van die wet enkel een gevolg heeft voor mezelf, anders wel. Ik ben zo'n idioot die bijvoorbeeld nooit te snel rijdt met de auto. Maar als ik met de fiets ben en naar rechts moet afslagen, dan blijf ik niet voor het rode licht staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat je geen kritiek mag hebben op een wet, maar wel dat je de wet moet opvolgen. Ofwel volg je de wet op, als pure legalist, ofwel volg je enkel de wetten op die je goedkeuring wegdragen.
![]() |
![]() |
#253 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik dus zei: Radicale moslims zijn een groter probleem dan radicale VB'ers. Het feit dat mensen radicaliseren toont aan dat er iets misloopt. De traditionele partijen houden echter vast aan hun dogma's. Met dat laatste heb ik problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Minister-President
|
![]() Doe niet onnozel. Dat was het betoog van de politiek correcten. Ik heb dat hier ergens op het forum nog gelezen, maar vraag mij niet in welke draad. Maar het is wel duidelijk gezegd geweest, meermaals. Geen enkele politiek correcte heeft voorspeld dat de moslims radicaler gingen worden. Gij moogt voor mijn part den onnozele uithangen, ik weet wat ik destijds gehoord heb. Dat is genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Vreemdeling
|
![]() Het CGKR aanvaardt geen klachten van autochtonen, wegens racisme.
Ik kreeg van hen het schriftelijk bewijs, in antwoord op mijn klacht. Mijn conclusie, het is : voor allochtonen > Centrum voor gelijkheid en tegen racisme. voor autochtonen > Centrum tegen gelijkheid en voor racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Zeg, lees jij eigenlijk wel wat hier wordt geschreven? Vrouwenbesnijdenis heeft niets met religie/godsdienst te maken. Het is een streekgebonden traditie. Filosoof heeft je een boel literatuur hierover gegeven. Lezen!!!
|
![]() |
![]() |