![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan dat hysterisch doen. Punt is dat gij nogal emotioneel doet. Het gaat mij om de MANIER waarop gij over het Vlaams belang en zijn radicale aanhangers nadenkt. Het gaat mij om een manier van denken. Bovendien hebt gij hier wel degelijk scherp uitgehaald naar mij. Met die vraag op zich heb ik geen problemen. En uithalen moogt ge ook. Het doet plezier om hier mijn visie te kunnen uiteenzetten. Ik ben trouwens verre van op mijn tenen getrapt. In tegendeel. Mijn visie is helder. Ik geef toe dat het soms wel moeilijk was om overeind te blijven, in die zin dat het niet altijd meeviel om helder te denken. Maar nu voel ik mij net gesterkt in mijn overtuiging. Daarnet nog schreef ik iets over Marie-Antoinette. Wel, dat geeft mij hoop dat het volk die paarsen kan "omver werpen". Het is in de 18e eeuw gebeurd, dus het kan ook nu gebeuren met die paarsen. Met "omverwerpen" bedoel ik dan in de eerste plaats het juiste bolleke kleuren als er verkiezingen zijn. Laatst gewijzigd door Stefanie : 27 mei 2006 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik maak een onderscheid tussen wetten die enkel een gevolg hebben voor mezelf en wetten die ook een gevolg kunnen hebben voor anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nietwaar, Jan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen enkele traditionele partij heeft de radicalisatie van de moslims voorzien. Alleen het Vlaams belang voorzag dat. Maar als ze dat zeiden, werden ze uitgescholden. Toen het Vlaams belang voorspelde wat er nu gebeurt, werden ze door de andere partijen uitgescholden en achter 'n schutskring gestoken. Ze werden verbannen van de T.V. omdat ze voorspelden wat nu aan 't gebeuren is. De reden voor die radicalisering weet ik niet. Ik hoef mij daar niet over uit te spreken, 't is mijn geloof niet. Ik denk dat die radicale moslims zich tegen elke vorm van modernisering verzetten. Maar nogmaals: De moslims zijn geen kleine kinderen. Vraag het aan hen. Ik hoop alleen dat ze van u hun mening mogen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() Met doorhebben bedoelde ik dat je met 2 maten en 2 gewichten meet. Mijn stelling is extremisme is een probleem en moet aangepakt worden. Jouw stelling is enkel het extremisme van moslims is een echt probleem en moet aagepakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geef graag toe dat het asielbeleid streng is. Rita voert ook een uitwijsbeleid. Dat is waar. En ja, het is streng, maar wat is het alternatief? En nogmaals: waarom moeten economische vluchtelingen persé naar hier komen? Waarom is dat persé beter? Voor de rest: Ik heb mijn mening gegeven en mijn visie uitgelegd. Als uw fantasie op hol slaat, of als ge mijn woorden verdraait, dan laat ik dat voor uw rekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot nu toe zijn de radicale VB'ers niet gewelddadig. Ge gaat nu natuurlijk Hans noemen, maar er is geen bewijs dat hij echt 'n aanhanger van Vlaams belang was. Gij kunt niet weten wat hij dacht. En zelfs dan nog: In Londen en Madrid vielen meer dan 2 doden. Maak u dus niet belachelijk. Tenslotte: Moslims zijn niet allemaal kleine kinderen. Die kunnen heus wel voor zichzelf opkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Edina
![]() Excusseer, maar het VB is wel veroordeeld voor racisme omdat ze vreemdelingen systematisch stigmatiseerde en criminaliseerde. Bij mijn weten is er nog niemand veroordeeld wegens het demoniseren van Ayaan Hirsi Ali. Nota bene de linkerzijde heeft het voor haar moeten opnemen zodat ze haar Nederlandschap kon behouden. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 mei 2006 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft de moslims: Het is niet mijn geloof, die kunnen wel voor zichzelf spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Awel? Als ze naar Kenia trekt, is ze toch nog altijd "vluchteling"? Da's toch nog altijd buitenland? Stel nu dat ge haar terugstuurt naar Kenia, dan nog is ze 'n vluchteling.
Of als ge haar naar Duitsland stuurt ook. Dan nog is ze nog altijd 'n vluchteling. ![]() Laatst gewijzigd door Stefanie : 27 mei 2006 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel doden zijn er al gevallen door radicale moslims in België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het christendom is een religie die geweld tolereert. Radicale christenen kunnen erg gewelddadig zijn, dat hebben we in Irak de laatste jaren kunnen zien: kunnen zien:500.000 kinderen van minder dan 5 jaar overleden tgv van de door Bush onder valse voorwendsels (de niet bestaande WMD) verkregen VN-blokkade (Unescorapport en cijfer toegegeven door Albright, US VN-ambassadeur) en méér dan 100.000 burgers gestorven tgv de inval (studie van een Amerikaanse universiteit, verschenen in the Lancet) Inval onder valse voorwendsels (de niet bestaande WMD) zonder toestemmig van de VN... 500.000+100.000= méér dan 600.000 doden: het dubbel van Hiroshima en Nagasaki ![]() Hans Vanthemsche heeft misschien geen VB-lidkaart, maar grootvader oostfronter, papa Voorpost, tante VB-kamerlid, oom oprichter VNJ, dat zegt genoeg in welk gedachtengoed hij opgekweekt werd.. Maak je dus niet belachelijk! Laatst gewijzigd door filosoof : 27 mei 2006 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Kom, kom. Filip De Winter heeft nooit iemand vermoord. En over het algemeen zijn de radicale VB'ers niet gewelddadig. De radicale moslims daarentegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |