![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bush is nu wel eenmaal een fundamentalistische christen die voortdurend naar god verwijst. En als hij er niet bij betrokken mag worden. Waarom betrek jij er dan wel buitenlanders bij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() -Bush spreidt zijn "christenzijn" regelmatig breed uit. Welke christenen protesteerden tegen de oorlog? Berlusconi, Aznar? de Paus??
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 mei 2006 om 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat willen ze wel en dat doen ze ook. Maar een debat voeren, betekent niet dat je het eens zal worden hé. En als iemand een andere oplossingen heeft dan het VB, dan zeggen zij dat er geen debat mogelijk is. Dat is een foute redenering!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aanvaard je d�*t niet heb je automatisch ongelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() Het klopt misschien wel dat hij Christen is, maar ik zou de oorlog in Irak geen godsdienstoorlog noemen. Het is 'n oorlog om olie, niet om godsdienst. De aanslagen in Londen en in Madrid daarentegen...
Laatst gewijzigd door Stefanie : 27 mei 2006 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]() De paus is wel degelijk tegen de oorlog in Irak en roept regelmatig op tot vrede. Wat betreft die twee premiers hebt ge gelijk, maar dan nog zou ik de oorlog in Irak geen godsdienstoorlog noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Minister-President
|
![]() Het Vlaams belang heeft zijn toon wel degelijk gematigd en zoekt wel degelijk toenadering. In mijn ogen is het zo dat de politiek correcten vasthouden aan hun dogma's en dat het Vlaams belang de mythe doorprikt. De feiten geven hen trouwens gelijk. Al wat zij eind jaren '80 voorspelden is aan het uitkomen. De feiten spreken voor zich. Het zijn juist de paarsen die geen statestieken bijhouden en zo hun kop in het zand steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals: Ze hebben hun toon gematigd. Ik denk dat het Vlaams belang wel naar iedereen wil luisteren, hoewel zij wel hun eigen wereldbeeld hebben. De politiek correcten met hun dogma's luisteren echter niet naar iedereen die het niet met hen eens is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat geloof je zélf niet, hoop ik? http://www.blokwatch.be/index.php?op...=438&Itemid=39 Pieter Van Damme, Bestuurslid VJW kan je hier regelmatig lezen onder de pseudo Guderian: is d�*t geen gewelddadige taal? ![]() Robklop Verreycken, veroordeeld voor geweldpleging, slaat zijn vrouw in elkaar midden op straat in Berchem, onder de ogen van zijn kinderen, en krijgt een pak voorkeurstemmen bij de verkiezingen erna: niet gewelddadig? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 mei 2006 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vrouw overtrad verschillende gerechtelijke bevelen om weg te blijven van hem en bedreigde hem met pepperspray. Goeiendag zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het soort mens dat ik niet in mijn buurt wil hebben. Laat staan dat ik op dergelijk tuig zou stemmen.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 27 mei 2006 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag filisoof hier alles vol kladden, maar reageren doe ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |