Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2006, 22:11   #781
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
En dan nu de conclusie:
Circe veroordeelt de besnijdenis en het excuus waarop sommigen zich beroepen (overgeleverde tekst uit islam)
Jij veroordelt enkel de besnijdenis, maar minimaliseert het voorwendsel.

De veroordeling van Circe is konsekwent.
Vandaar mijn posting 666
uit die post:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
....
speelt geen rol: 't is onmenselijk, verachtelijk, en niet te rijmen met beschaving of mensenrechten.

Wie zoiets probeert te vergoelijken, om welke reden ook, met welk sofisme dan ook, is in mijn ogen niet goed bezig.
Schaamtelijk dat een rechtse zak als circe in deze materie als een van de weinige op een menselijke manier reageert.
....
Inderdaad, vergoelijken [SIZE=4]zou[/SIZE] onmenselijk zijn,
maar wie vergoelijkt?
Wie gebruikt echter een drogrede, met racistische intentie?? Is d�*t "menselijk reageren"?
Gewoon aasgieren, die zich dikvreten op de miserie van derden

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juni 2006 om 22:18.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 22:18   #782
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan nu de conclusie:
Circe veroordeelt de besnijdenis en het excuus waarop sommigen zich beroepen (overgeleverde tekst uit islam)
Jij veroordelt enkel de besnijdenis, maar minimaliseert het voorwendsel.

De veroordeling van Circe is konsekwent.
Vandaar mijn posting 666

Logica volgens superstaaf

Viel mijn antwoord wat tegen ?

Ik heb nog maar net gezegd wat de waarde van het woord excuus in dit verband is.
Waar minimaliseer ik het voorwendsel, ik heb het nog maar net zelf aangehaald, als een GEDEELTE van de oorzaken. Je bent gewoon de redenering van filosoof van hierboven in de praktijk aan het toepassen.

en herlees uw post 666 nog eens goed, vooral op het einde, ik wacht nog steeds op het bewijs van uw bewering.

Maar ik geef me gewonnen voor vanavond, tegen zoveel "super" kan ik echt niet op . ik ga slapen.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 22:31   #783
filosoof
Banneling

Standaard

Ancapa,
Weerlegt dat bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=777
mijn post
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=775
of
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1746170&postcount=777
???
Ik schreef reeds méér dan ééns dat het een streekgebonden gruwel is...

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juni 2006 om 22:35.
Oud 5 juni 2006, 23:04   #784
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
1) relevantie hier?? Weeral een poging de discussie in een andere richting te sturen...
2) zonder bronvermelding noch datum
Hier is nog een ander geval MET bron.

GvA.
[SIZE=2]31/05[/SIZE] [SIZE=2]Politie zoekt dader verkrachting minderjarig meisje in Turnhout[/SIZE]

In Turnhout onderzoeken politie en gerecht de verkrachting op 12 april 2006 van een minderjarig meisje.
Het minderjarig slachtoffer werd die woensdag omstreeks 15 uur lastig gevallen en achtervolgd door 4 personen van vreemde origine, allen van vrij jonge leeftijd. In een steegje, dat uitkomt op de Herentalsstraat, werd ze verkracht.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 23:07   #785
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hier is nog een ander geval MET bron.

GvA.
[SIZE=2]31/05[/SIZE] [SIZE=2]Politie zoekt dader verkrachting minderjarig meisje in Turnhout[/SIZE]

In Turnhout onderzoeken politie en gerecht de verkrachting op 12 april 2006 van een minderjarig meisje.
Het minderjarig slachtoffer werd die woensdag omstreeks 15 uur lastig gevallen en achtervolgd door 4 personen van vreemde origine, allen van vrij jonge leeftijd. In een steegje, dat uitkomt op de Herentalsstraat, werd ze verkracht.
Tja, vertroetel ze nog verder, die allochtoontjes. Als ze geen lief vinden, pakken ze maar een westers meisje, met of tegen haar zin. Geeft niet, ze is toch niet gelovig en daarbij leren ze dat ze van westerlingen mogen nemen wat ze willen. Enfin, dat signaal geeft de overheid door de oprichting van een CGKR.
Oud 5 juni 2006, 23:09   #786
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Tja, vertroetel ze nog verder, die allochtoontjes. Als ze geen lief vinden, pakken ze maar een westers meisje, met of tegen haar zin. Geeft niet, ze is toch niet gelovig en daarbij leren ze dat ze van westerlingen mogen nemen wat ze willen. Enfin, dat signaal geeft de overheid door de oprichting van een CGKR.

En dan nog een minderjarig meisje dat ze ''pakken''
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2006, 23:22   #787
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En dan nog een minderjarig meisje dat ze ''pakken''
Leeftijd doet er bij hen niet toe. Als het Westers en vrouwelijk is, beschouwen ze het als een gebruiksvoorwerp. Als ze dat meisje als menselijk hadden aanzien, waren ze er afgebleven.
Oud 5 juni 2006, 23:41   #788
Maatje 90DD
Vreemdeling

Maatje 90DD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ik ben al eens met een klacht naar de politie gegaan. Ze hebben mij daar gewoon uitgelachen en wandelen gestuurd. Het is erg gesteld met ons gerechtelijk systeem. Het lijkt enkel nog bedoeld om drukkingsgroepen hun klachten neer te leggen. Een gewoon individueel persoon wordt er gewoon straal genegeerd.
Dit komt me bekend voor. Mijn vriendin werd vorig jaar lastig gevallen door een groepje Noordafrikanen: bepoteld, bespuwd, uitgescholden, enz..
(achterkant WTC-toren Brussel - administratief bediende - op weg van haar werk naar het station - 18u )
Na 3 uur wachten op het politiebureau kreeg ze een agent te spreken die haar vierkant uitlachte. "Madammeke, wij patrouilleren daar zelfs niet meer in die wijk, wat loopt gij daar dan te doen??"
"Daarbij, ge moogt al blij zijn dat ze u nie verkracht hebben, we krijgen er hier genoeg over de vloer die minder chance gehad hebben dan u.
Koopt u een dan een buske peperspray als ge hier dan toch moet zijn. In hunne smoel spuiten en ne schop in hun balle geven - en dan maken dat ge rap kunt lopen - wij doen dat ook zo"

Dat is dus ideaal advies om terug op uw gemak op straat te komen.
Maatje 90DD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 00:03   #789
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Inderdaad, vergoelijken [SIZE=4]zou[/SIZE] onmenselijk zijn,
maar wie vergoelijkt?
Wie gebruikt echter een drogrede, met racistische intentie?? Is d�*t "menselijk reageren"?
Gewoon aasgieren, die zich dikvreten op de miserie van derden
Klinkt als een reactie op het optreden van Verhofstadt en De Gught naar aanleiding van het Antwerps drama.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 06:20   #790
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maatje 90DD Bekijk bericht
Dit komt me bekend voor. Mijn vriendin werd vorig jaar lastig gevallen door een groepje Noordafrikanen: bepoteld, bespuwd, uitgescholden, enz..
(achterkant WTC-toren Brussel - administratief bediende - op weg van haar werk naar het station - 18u )
Na 3 uur wachten op het politiebureau kreeg ze een agent te spreken die haar vierkant uitlachte. "Madammeke, wij patrouilleren daar zelfs niet meer in die wijk, wat loopt gij daar dan te doen??"
"Daarbij, ge moogt al blij zijn dat ze u nie verkracht hebben, we krijgen er hier genoeg over de vloer die minder chance gehad hebben dan u.
Koopt u een dan een buske peperspray als ge hier dan toch moet zijn. In hunne smoel spuiten en ne schop in hun balle geven - en dan maken dat ge rap kunt lopen - wij doen dat ook zo"

Dat is dus ideaal advies om terug op uw gemak op straat te komen.
die buurt kent filosoofken niet denk ik...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 06:22   #791
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Leeftijd doet er bij hen niet toe. Als het Westers en vrouwelijk is, beschouwen ze het als een gebruiksvoorwerp. Als ze dat meisje als menselijk hadden aanzien, waren ze er afgebleven.
dat is toch geen racisme... ik denk eerder een vrij selectieve keuze

"ander volk eerst..."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 6 juni 2006, 06:31   #792
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ancapa,
Weerlegt dat bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=777
mijn post
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=775
of
http://forum.politics.be/showpost.php?p=1746170&postcount=777
???
Ik schreef reeds méér dan ééns dat het een streekgebonden gruwel is...
ik moet niet weerleggen, ik citeer enkel uit het Nieuwsblad...

en in die landen is er wel de invloed van de Islam... en beperk ik mij tot volgende citaat : "zo zijn niet alle moslims terroristen, maar de meeste terroristen zijn wel moslim"

"niet alle vrouwen zijn besneden, maar zijn wel meestal van islamitische komaf" of was de reportage op VTM van Goedele Liekens doelbewust om een gemeenschap te stigmatiseren ? Miss UNICEF, zei die opkomt voor de verdrukte vrouwen ???
Oud 6 juni 2006, 07:03   #793
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Viel mijn antwoord wat tegen ?
Inderdaad.
Het getuigt van enorme selectiviteit.[/quote]

Citaat:
Ik heb nog maar net gezegd wat de waarde van het woord excuus in dit verband is.
Je gaf inderdaad een hoogst persoonlijke interpretatie van 'de waarde van het woord excuus' om toch maar het 'religieuze-excuus' ingeval van de islam te kunnen minimaliseren.

Citaat:
Waar minimaliseer ik het voorwendsel,
Je minimaliseert het in die mate waarin je Circe's postings afbreekt.

Citaat:
en herlees uw post 666 nog eens goed, vooral op het einde, ik wacht nog steeds op het bewijs van uw bewering.
Ik zal eventjes een kleine allegorie opzetten gebaseerd op ware feiten.

In een grote havenstad van een klein land maakte onlangs een jongeman een 'dodelijke wandeling', kocht een wapen, schoot drie mensen neer (waarvan 2 anderskleurigen) en werd daarna zelf omgelegd door een politieman.

In een poging om het drama te verklaren, opperden sommigen (op Circeaanse wijze) dat een bepaalde racistische ideologie, beleden door familie van de dader, de verklaring kon zijn, waardoor het racistische karakter van die moordpartij in een ander daglicht kwam te staan. Ze veroordeelden de moordpartij én de ideologie die er aan gelinkt werd.
Als tegenreactie vergoelijkten Bolvormigen op filosofische wijze de bewuste ideologie en attaqueerden ze verbaal de Circeaanse belleman die tekeerging tegen de racistische ideologie:
  • niet alle racisten plegen moorden
  • sommige racisten rammelen enkel mensen af wat minder erg is
  • sommige racisten plegen helemaal geen geweld
  • aanhangers van andere ideologieën plegen ook moorden
  • aanhangers van andere ideologieën plegen ook geweld
  • er zijn ook andere mogelijk oorzaken voor die moord (probs op school-de spelletjes die de moordenaar speelde)
  • je mag enkel tegen die ideologie ageren als je er goed over geïnformeerd bent, en ook andere oorzaken in overweging neemt
Dan schreef iemand de tekst van het beest (666)
De essentie ervan: "als iemand het abjecte ideologische motief van een wandaad bestrijdt, en je valt hem er op aan, dan vergoelijk je minstens de ideologie en misschien ook de daad of daden die in het verlengde ervan liggen."

En dan steigerden de filosofen en 'spherelikes'..........

Citaat:
Maar ik geef me gewonnen voor vanavond, tegen zoveel "super" kan ik echt niet op . ik ga slapen.
Stemmingmakerij om iets te verbergen?

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 juni 2006 om 07:22.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 08:04   #794
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Het getuigt van enorme selectiviteit.
Enkel de islam viseren = correct
Alle oorzaken een plaats geven = selectiviteit ?

Citaat:
Je gaf inderdaad een hoogst persoonlijke interpretatie van 'de waarde van het woord excuus' om toch maar het 'religieuze-excuus' ingeval van de islam te kunnen minimaliseren.
In die zin over excuus komt het woord Islam niet eens voor. Eigen interpretatie dus. Uw goed recht. Uw interpretatie bevorderen tot motief van iemand anders : zeer dubieus
Citaat:
Je minimaliseert het in die mate waarin je Circe's postings afbreekt.
Die wordt enkel bekritiseerd als onvolledig, en na meerdere meldingen zonder beterschap, als tendensieus. Niemand ontkent het deelgebied van het probleem.
Citaat:
Ik zal eventjes een kleine allegorie opzetten gebaseerd op ware feiten.

In een grote havenstad van een klein land maakte onlangs een jongeman een 'dodelijke wandeling', kocht een wapen, schoot drie mensen neer (waarvan 2 anderskleurigen) en werd daarna zelf omgelegd door een politieman.

In een poging om het drama te verklaren, opperden sommigen (op Circeaanse wijze) dat een bepaalde racistische ideologie, beleden door familie van de dader, de verklaring kon zijn, waardoor het racistische karakter van die moordpartij in een ander daglicht kwam te staan. Ze veroordeelden de moordpartij én de ideologie die er aan gelinkt werd.
Als tegenreactie vergoelijkten Bolvormigen op filosofische wijze de bewuste ideologie en attaqueerden ze verbaal de Circeaanse belleman die tekeerging tegen de racistische ideologie:
  • niet alle racisten plegen moorden
  • sommige racisten rammelen enkel mensen af wat minder erg is
  • sommige racisten plegen helemaal geen geweld
  • aanhangers van andere ideologieën plegen ook moorden
  • aanhangers van andere ideologieën plegen ook geweld
  • er zijn ook andere mogelijk oorzaken voor die moord (probs op school-de spelletjes die de moordenaar speelde)
  • je mag enkel tegen die ideologie ageren als je er goed over geïnformeerd bent, en ook andere oorzaken in overweging neemt
Dan schreef iemand de tekst van het beest (666)
De essentie ervan: "als iemand het abjecte ideologische motief van een wandaad bestrijdt, en je valt hem er op aan, dan vergoelijk je minstens de ideologie en misschien ook de daad of daden die in het verlengde ervan liggen."

En dan steigerden de filosofen en 'spherelikes'..........
wattige woordenbrij, om uw eigen woorden te gebruiken. Eigenlijk niet ter zake, maar ik heb niet de bedoeling te vluchten, dus :
zeg wat je mij denkt te moeten zeggen over mijn houding in de moordpartij in Antwerpen, en bewijs met quotes uw stelling.

Citaat:
Neen, gewoon vaak, en een mooie afsluiter.
Ik wordt beschuldigd van minimalisatie door iemand die zelf in post 715 uit een degelijk rapport enkel de zinnetjes met "Islam" distilleert om zijn gelijk te halen, die net stopt met quoten als er een passage komt die niet in zijn kraam past, en zo het probleem probeert te minimaliseren tot één godsdienst.
Ik hoop dat je zelf het lachwekkende hiervan kunt inzien.

Laatst gewijzigd door spherelike : 6 juni 2006 om 08:17.
Oud 6 juni 2006, 08:22   #795
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

*knip*

Geen persoonlijk gevecht aub.

mvg,
Arnold.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 09:04   #796
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wattige woordenbrij, om uw eigen woorden te gebruiken. Eigenlijk niet ter zake, maar ik heb niet de bedoeling te vluchten
Waarom zeg je dan dat de (prachtige!) analogie van Superstaaf niet ter zake doet?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 juni 2006 om 09:04.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 09:24   #797
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
wattige woordenbrij, om uw eigen woorden te gebruiken. Eigenlijk niet ter zake, maar ik heb niet de bedoeling te vluchten, dus :
Je hebt dus de analogie en jouw positie erin niet begrepen.
Ik zal het duidelijker proberen voorstellen.

-Karel De Gucht en Circe spelen klokkenluider en kritikeren in die hoedanigheid, bepaalde wandanden en eraan gelinkte ideologieën.

-VB'ers en Spherlikes richten hun pijlen tégen deze klokkenluiders.
Ze vergoelijken de geviseerde ideologieën, roepen foute veralgemening in, roepen andere oorzaken voor wandaden in, minimaliseren het verband, bewijzen (exemplarisch) dat aanhangers van de geviseerde ideologie niet allemaal even erge wandaden plegen en soms zelfs helemaal niks mispikkelen.

-Ik ventileer over deze zaak mijn gedacht (666)

Citaat:
zeg wat je mij denkt te moeten zeggen over mijn houding in de moordpartij in Antwerpen, en bewijs met quotes uw stelling.
Uw houding i.v.m met de besnijdeniswandaden en de eraan gelinkte ideologie ken ik.
De wandaden veroordeel je, een van achterliggende motieven verdedig je.
Ik vermoed dat je de Antwerpse moorden ook veroordeelt.
Verdedig je ook de mogelijke achterliggende ideologie?

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 6 juni 2006 om 09:24.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2006, 09:31   #798
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom zeg je dan dat de (prachtige!) analogie van Superstaaf niet ter zake doet?
"niet ter zake" is bedoelt op deze zaak, deze topic, waar we op dit moment in discussie zijn over besnijdenis.

Ik zie zelfs weinig analogie, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Ik zie vooral een verbreding van de discussie naar een ander onderwerp toe.

Als hij iets te zeggen heeft over mijn houding in een andere topic, of inconsekwenties ziet, of gelijkenissen, of ..... mag hij gerust melden dat hij de discussie wil opentrekken over meerdere topics, en daar dan verder gaan. Ik wil dus niet vluchten voor argumenten.

Als we hier nog eens een boompje opzetten over alle andere topics waarin al of niet rascistich, minimaliserend, ontkennend of gelijkaardig geredeneerd, of wat dan ook zou voorkomen, dan is het einde zoek.

lijkt mij redelijk. Of niet ?
Oud 6 juni 2006, 09:49   #799
filosoof
Banneling

Standaard Haatzaaierij van het VB

Supe®Staaf,
Bekijk ook eens de laatste posten:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=795
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=792
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=790
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=791
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=792
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=784
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=787
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=785
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=788
Vuil B krijgt tegenwind en verlegt de discussie door voor de discussie irrelevante spam...(waaronder insinuatie van misdaden)

Een topic spammen is niet moeilijk, dat zie je toch?
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Supe®Staaf

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 juni 2006 om 10:01.
Oud 6 juni 2006, 09:49   #800
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De wandaden veroordeel je, een van achterliggende motieven verdedig je.
Beste man sorry hoor, zolang je dit (na herhaalde vraag) niet bewijst met duidelijke quotes die niet uit hun verband gerukt zijn, voel ik mij niet meer aangesproken.
Het heeft geen zin om verder te discussieren op (voor mij dan toch) foutieve en niet bewezen veronderstellingen.

De hoeveelste keer beschuldig jij mij nu al zonder enig bewijs te leveren ?

Is dit dan zoveel beter dan schelden ? Is dit niet evenzeer de man spelen ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be