![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel een leuke redenering ... vooral in de context van deze hele discussie : laten we het aan de partner(s) van de kandidaat 'verminkten' vragen wat ze 't liefsts hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waaruit weer maar eens blijkt dat U de zaken vanuit een zeer enge hoek bekijkt. Dat ze vlak na de moord op TVG in een marinebasis werd ondergebracht is oud nieuws. Ze woonde al een hele tijd in een zwaar beveiligd appartement.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn geslachtsdelen werden idd niet verminkt. Mijn ouders waren (gelukkig) katholieke autochtonen.
![]() |
![]() |
#927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() of een besneden man meer plezier geeft dan een niet besneden man kan ik niet weten aangezien ik geen ervaring heb met mannen...
maar ik denk dat het zo iets is als met de rest op seksueel gebied. De ene heeft graag een vrouw met kleine borsten de andere liever grote.. de ene ziet liever peertjes en de andere liever appeltjes... de ene ziet graag grote tepels en de andere liever kleinere tepels... de ene ziet liever behaarde poezen en anderen liever geschoren poezen... dat is gewoon een kwestie van voorkeur en als je partner aan die voorkeur voldoet dan is het vanzelfpsrekend dat de seks je meer aanspreekt en dat je de seks beter zal vinden he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten wat er aantrekkelijker is aan verminkte geslachtsdelen. Feit is wel dat de eikels van besneden mannen minder gevoelig worden dan deze van onbesneden mansvolk.
Lekker vrijen is echter veel meer dan een drammende jonge heer. Als dit echter het enige liefdesinstrument is dat gebruikt wordt kan ik me voorstellen dat sommige vrouwen de voorkeur geven aan een door besnijdenis minder gevoelig geworden lid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Dit is geen oekaze, geen smeekbede, maar gewoon een vrijblijvende suggestie om inkonsekwenties te vermijden) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wenste te wijzen op een tegenstrijdigheid. Iedereen pretendeert tegen besnijdenissen te zijn. Iedereen beweert dat religie een mogelijke oorzaak is van besnijdenissen. Toch pruttelen er sommigen tegen wanneer iemand een religie daarop afrekent. Die verliezen m.i. hun geloofwaardigheid als 'strijders' (m/v) tégen besnijdenis. NB: een religie is m.i. NOOIT een oorzaak van besnijdenissen. Raar dat niemand ooit mijn gedacht daarover vroeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn. Ik begrijp dat Abraham in die woestijn na de zoveelste ontsteking van zijn piemel het op zijn heupen kreeg en dat velletje erafknipte. Maar anno 2006 zou men toch kunnen veronderstellen dat de meeste mensen (hier althans) de beschikking hebben over een kletske water om hun piemeltje in te dopen?
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bochtje aan het nemen stafke ? Beter laat dan nooit zou ik zo zeggen. Laatst gewijzigd door spherelike : 9 juni 2006 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Los van de banale, religieuze betekenis die velen aan de besnijdenis willen geven, kan ik iedereen besnijdenis aanbevelen ![]()
![]() |
![]() |
#936 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar om het aan te bevelen zou ik meer vertrouwen op iemand die als sexueel actieve man beide meegemaakt heeft. Jammergenoeg nog geen getuigenis gevonden, van iemand die zonder enige medische reden, zonder dwang uit welke hoek dan ook, op volwassen leeftijd voor besnijdenis gekozen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom probeer je het zelf niet? Ik vermoed dat U in onbesneden staat reeds enige sexuele ervaring heeft opgedaan, dus waarom niet ineens even zelf checken hoe het in besneden toestand zal verlopen? Ik kijk met ongeduld uit naar jouw ervaringen terzake! ![]() (moest het je niet bevallen, dan kan je nog steeds een soort van "maagdenvlieshersteloperatie" laten uitvoeren misschien? Blijkbaar wordt die terugbetaald door de ziekenkas. Dus neem gewoon je velletje mee naar huis, stop het in de diepvriezer en indien het je niet bevalt laat je het er gewoon terug aanzetten wegens "mentale redenen" of zoiets. Niks aan de hand!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2006 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gemiddeld gesproken kan je stellen dat het voor een vrouw steeds best wat langer mag duren voor manlief klaarkomt daar ie achteraf gezien toch in 't slaap valt en gemiddeld gesproken mag je aannemen dat een besneden man iets 'ongevoeliger' is geworden en het dus wat langer zal duren Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lig nog altijd in een deuk met deze eerbiedwaardige mijnheer:
Egyptische Deskundigen Islamitische Wet debatteren over vrouwenbesnijdenis http://www.memritv.org/view.asp?P1=1090 _________________ Indien een Egyptische gesluierde vrouw mét spannende jeans de metro neemt en vermoed dat ze "When Harry met Sally" gaat naspelen, dan moet ze zeker geen ander model van jeans aanschaffen, maar weldegelijk de "lastige" lichaamsdelen laten verwijderen! Doe ik toch ook altijd als de schoenen die ik wil hebben te klein zijn? Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2006 om 15:55. |
![]() |
![]() |