![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Banneling
|
![]() Het centrum doet veel te weinig aan het meest prangende probleem dat zich stelt bij zowel autochtonen als allochtonen, nml. het antisemitisme. Als Marokkaanse jongeren ongestraft Hamas-liederen en hitlergroeten kunnen maken op AEL-demonstraties zoals die een paar jaar geleden in Antwerpen plaatsvonden, als allochtone jongeren een Jood neersteken en de daders nog steeds niet zijn gepakt dat scheelt er wel duidelijk iets met het systeem en hun zogenaamd centrum der bestrijding van racisme. Als moslims gediscrimineerd worden zijn ze er als de kippen bij, maar als zwarten, Joden of Vlamingen worden gediscrimineerd, beledigd of te maken krijgen met fysieke agressie zwijgt men in alle talen, dit kan niet langer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
Minister-President
|
![]() Wel, in mijn geval weten m'n dobermans perfect wie ze moeten "hebben": alles wat niet via de grote poort onder begeleiding naar binnen komt, is dead meat... (wit, zwart, groen, bruin, gestreept, met-of-zonder staart,... maakt niet uit) Z'n eerste werkdag mocht de tuinman in een beuk doorbrengen... [ik
![]() |
#963 |
Minister-President
|
![]() ...
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 12 juni 2006 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Minister-President
|
![]() ...
![]() |
#965 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 12 juni 2006 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof ook dat het eerder aan de persoon zelf ligt, want allochtonen die niet de macho uithangen, kunnen rustig passeren, zonder dat mijn hond hen opmerkt. Autochtonen met veel show moeten ook uitkijken. Mijn man en ik doen eerder moeite om onze honden duidelijk te maken dat ze niemand mogen bijten, behalve een ongewenste gast die zichzelf binnen laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
|
![]() Citaat:
Als jij de waarheid niet onder ogen wil zien, is dat jouw probleem. Bewijs dit land een dienst en trek die oogkleppen af. Zie je dan niet dat je slechts een ja knikker van een corrupt systeem bent? Ga nog wat verder gatlikken naar Brussel of je matje richting Mekka gooien, maar verwijt mij niet dat ik een rechtvaardige wereld wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier dient mijn inziens even krachtig tegen worden opgetreden als racisme van autochtonen. Jammer genoeg is, voor zover ik weet, het brengen van de hitlergroet niet strafbaar in Belgie.
![]() |
#970 | ||
|
![]() [SIZE=4]
Citaat:
Citaat:
Jou dobbermans erkennen jou als deel van hun roedel (en vermoedelijk als hun leider, enfin, dat hoop ik toch) en valt [SIZE=3]alles[/SIZE] aan wat vreemd is aan die roedel. Perfect normaal gedrag. Boddicea's honden zouden dus mishandeld geweest zijn, en hebben onmiddellijk het 'relevante' feit ontdekt dat het hier om migfranten ging? Klinkt wel erg vreemd. Een hond leert door herhaling. Door uiterst veelvuldige herhaling. En zou, uit één ervaring direct de link leggen migrant-Vlaming. Waarom niet volwassen-kinderen? Of mannen met blauwe schoenen? Of gewoon het tijdstip van de dag. Nee hoor. Het zijn goede Vlamingen honden die direct het Eigen volk onderscheiden van de rest. Maak dat de katten wijs. Gans haar verhaal stinkt. Ga maar eens elk element ervan op zijn waarschijnlijkheid na. Alles is zo bij de haren getrokken. Maar dit is gewoon onmogelijk. Dit is de leugen teveel.
![]() |
![]() |
#971 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#972 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt waarschijnlijk nog nooit van laster en eerroof gehoord? U kent mij, mijn man en mijn honden niet persoonlijk en als ik van u was zou ik hier eens mijn verontschuldigingen aanbieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best mogelijk, hoor. Ik kan verkeerd geinformeerd zijn. Ik dacht dat het enkel in Duitsland verboden was.
![]() |
#974 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 12 juni 2006 om 21:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#976 |
|
![]() Ja, ze zijn als pup mishandeld geweest door een groep Marokkanen en zijn wantrouwig tegenover Marokkanen.
Maar er zijn blijkbaar ook Belgen die zich zo opstellen dat ze deze als een bedreiging aanzien. Onze honden worden ook professioneel begeleid en ik zou maar ophouden met hier nog verder mijn naam door het slijk te willen halen. Wil ik jou hier belasteren voor een andere mening? |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
|
![]() waarmee je in een enkel posting aangeeft dat het Marokkaan-zijn door jullie honden niet als relevante kermerk wordt herkend. Dat is iest dat JIJ ervan maakt.
![]() |
#978 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Drie keren was het wegens geweldpleging... zelfde resultaat! Ach ja, géén van die keren was een "allochtoon" in gemengd. "Gewone" verkeersaggressie in Antwerpen. Oorspronkelijk bericht door Boadicea ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 juni 2006 om 22:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#979 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |