Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2006, 15:07   #1001
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat lijkt me geen Hitlergroet, maar een groet aan de Hezbollah (of is het hamas?). Is die ook strafbaar Edina?
A propos Circe....vorig jaar een paar jongeren in Borgerhout tegengekomen die ook ledematen in de lucht staken (hun eigen ledematen wel te verstaan: we zitten hier tenslotte niet in een islamitisch land hé)...en ze schandeerden iets...begreep verdomme niet wat ze wilden zeggen...mijn vriendin die bij mij was verstond er ook al niets van...zij werd trouwens uitgescholden voor hoer omdat ze haar djebballah niet aanhad...stom van ons om dat te vergeten maar alla...we hebben ons dan ook uitvoerig verontschuldigd..
Het klonk zo: hamashamas*knip*...of zoiets...weet hier misschien iemand wat deze leuze betekent?
Toen ik het aan een jongere vroeg lachte die mij schaapachtig toe...en wilde het niet zeggen...
Toen we door de stationsbuurt wandelden en ik het aan een voorbijganger (zo iemand met papiljotten) vroeg werd die kwaad en wou het ook al niet uitleggen alhoewel die het blijkbaar toch wist...
Tja...misschien heb ik het verkeerd gehoord...
Allah akbar ken ik...dat roepen jongeren op TV als ze iemands kop eraf snijden...
maar dat van hamas ken ik dus nog niet...
Oud 10 november 2006, 21:55   #1002
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Judokus
1) Christenen???? In Paulus' brief aan de Romeinen (Rom.) schreef hij klaar en duidelijk dat niet-joodse Christenen zich niet dienden te besnijden. Wie Christen is, besnijdt zich dan ook niet (tenzij natuurlijk de joodse christenen zoals de apostelen).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ja, christenen!!! Lees misschien de hele thread en kijk naar de links die er gegeven worden voor je reageert.
Zo 'n 50% van de Amerikaanse mannen zijn besneden, las ik...
Zijn daar dan 50% nietchristenen ?

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 november 2006 om 21:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 08:26   #1003
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo 'n 50% van de Amerikaanse mannen zijn besneden, las ik...
Zijn daar dan 50% nietchristenen ?
waar staat dat die dat doen uit RELIGIEUZE verplichting?
(en nee ge moet niet afkomen met Mijnheer Kellogs, bij mijn weten had die vooral cornflakes en geen hosties in de aanbieding).

Laatst gewijzigd door circe : 11 november 2006 om 08:27.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2006, 20:29   #1004
extreme
Vreemdeling

extreme's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.

DE juwelier in lede ook niet , die mens is er aan voor de moeite , maar daar huilt niemand voor . Het slachtoffer was maar een belgische sukkelaar , de dader(s) vredelievende , verdraagzame allochtoontjes ...
extreme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 03:47   #1005
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar staat dat die dat doen uit RELIGIEUZE verplichting?
(en nee ge moet niet afkomen met Mijnheer Kellogs, bij mijn weten had die vooral cornflakes en geen hosties in de aanbieding).
herlees gewoon de stelling:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judokus
Wie Christen is, besnijdt zich dan ook niet (tenzij natuurlijk de joodse christenen zoals de apostelen).
Oud 13 november 2006, 03:47   #1006
filosoof
Banneling

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2006 om 03:52.
Oud 13 november 2006, 03:48   #1007
filosoof
Banneling

Standaard

trippel!!

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2006 om 03:53.
Oud 2 december 2008, 21:16   #1008
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

In Amsterdam had de politie geen tijd voor een mishandelde meneer met een keppeltje die door boefjes inelkaar geslagen was om zijn etnische afkomst.
Maar vandaag hebben ze toch maar weer een zware crimineel ingerekend: een oude vrouw die haar bejaarde hondjes los had lopen en Pinokkio tegen een agent zei!
Het is een schande met die bejaarden van tegenwoordig.

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 2 december 2008 om 21:17.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 21:16   #1009
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
trippel!!
trappel
zei het paard van Sinterklaas.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 17:30   #1010
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
INderdaad.
Trouwens: al vinden 99 procent van de Vlamingen dat moorden, het plegen van racisme of xenofobie, het verkrachten van vrouwen of het stelen van goederen mag, dan blijft het nog altijd even verwerpelijk.
Zelf al stemt 100 procent der Vlamingen dat 1+1=3 dan heeft dat geen enkele waarde.
Mensenrechten zijn universele mensenrechten. Dit is iets dat niet door een paar schoelies kan worden met de voeten getreden, zelf al hebben ze de meerderheid: dan dient ons land te worden bezet door beschaafden.

Door zijn verderfelijke racistische en xenofobe politiek houdt het VB de verdere splitsing van België tegen.
Geen enkel mens, Waal of VLaming die bij zijn verstand is wil dat in deze zieke politieke situatie een dergelijke partij zou aan de macht komen. Hoe regionalistisch of nationalistisch men ook is: men wil geen schurkenstaat mee helpen creeëren (als Waal) of er in wonen (als onvertuigde Vlaming).

Door het risico op de creatie van een schurkenstaat houdt het VB het verder onafhankelijk worden van VLaanderen tegen. Bravo onozelaars!

Ben jij nu werkelijk zo simpel om te geloven dat indien Vlaanderen onafhankelijk wordt dat het VB aan de macht komt? Dat gelooft denk ik enkel de partijtop zelf nog van. Ieder nuchter mens weet dat de huidige zakkenvullers in de wetstraat dan zelfs "democratisch" de postjes terug gaan herverdelen.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 18:35   #1011
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Ben jij nu werkelijk zo simpel om te geloven dat indien Vlaanderen onafhankelijk wordt dat het VB aan de macht komt? Dat gelooft denk ik enkel de partijtop zelf nog van. Ieder nuchter mens weet dat de huidige zakkenvullers in de wetstraat dan zelfs "democratisch" de postjes terug gaan herverdelen.
eric wil geen zelfstandig Vlaanderen omdat het VB daar aan de macht zou komen, eric wil geen zelfstandig Vlaanderen omdat de SPa daar een obscure partijtje zou zijn dat nooit meer aan de macht komt.

Daar gaat het om. Tenslotte, wat gaat de SPa zeggen in een Vlaamse staat, Leve Vlaanderen?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 18:53   #1012
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Misschien wat off-topic maar ik zou toch even kijken naar de postdatum van de posts die jullie aan het citeren zijn, niet echt wat ik "recent" zou noemen. Heeft wat links zodat we dit topic kunnen reactualiseren of laten we het terug keren naar de kerkers?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 18:55   #1013
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
eric wil geen zelfstandig Vlaanderen omdat het VB daar aan de macht zou komen, eric wil geen zelfstandig Vlaanderen omdat de SPa daar een obscure partijtje zou zijn dat nooit meer aan de macht komt.

Daar gaat het om. Tenslotte, wat gaat de SPa zeggen in een Vlaamse staat, Leve Vlaanderen?
Is da SP.a heden ten dage eigenlijk nog meer dan een obscuur partijtje? Wat het VB in een onafhankelijk Vlaanderen wel aan de macht komt moet je echt wel niet over dagdromen. Men gaat dat cordon blijven behouden tot de laatste VB'er zijn laatste zucht geslaakt heeft. Als dat ooit gebeurd gaat men simpelweg doen alsof zijn neus bloedt en de regering terug onderverdelen als was er niets gebeurd. En ja, de bevolking gaat dat pikken, geloof me maar. Het overgrote deel toch, simpel als ze zijn.
Oud 3 december 2008, 19:00   #1014
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Is da SP.a heden ten dage eigenlijk nog meer dan een obscuur partijtje? Wat het VB in een onafhankelijk Vlaanderen wel aan de macht komt moet je echt wel niet over dagdromen. Men gaat dat cordon blijven behouden tot de laatste VB'er zijn laatste zucht geslaakt heeft. Als dat ooit gebeurd gaat men simpelweg doen alsof zijn neus bloedt en de regering terug onderverdelen als was er niets gebeurd. En ja, de bevolking gaat dat pikken, geloof me maar. Het overgrote deel toch, simpel als ze zijn.
Het is gewoon zo dat in een Vlaamse staat de SPa zonder haar Waalse corruptie/zusterpartij nooit meer aan de macht komt, temeer omdat Vlaanderen in wezen rechts tot centrum-rechts is.

En dat cordon zal stoppen als Belgie stopt.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 19:09   #1015
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
We zullen zien maar ik geloof daar niet in. Gezien een onafhankelijk Vlaanderen het product zal zijn van de regeringspartijen en zij dus de regels gaan bepalen in het Vlaanderen. Of droom je nog van een gewapende opstand van het Vlaamse volk mss?
Oud 3 december 2008, 19:09   #1016
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Het is gewoon zo dat in een Vlaamse staat de SPa zonder haar Waalse corruptie/zusterpartij nooit meer aan de macht komt, temeer omdat Vlaanderen in wezen rechts tot centrum-rechts is.

Hmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat het politiek landschap gematigder zal zijn bij een splitsing als men minder reden heeft om foertstemmen te geven en er geen nood is om op seperatistische partijen te stemmen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 19:18   #1017
Mr. Orange
Parlementslid

Mr. Orange's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Hmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat het politiek landschap gematigder zal zijn bij een splitsing als men minder reden heeft om foertstemmen te geven en er geen nood is om op seperatistische partijen te stemmen.
Dat denk ik ook. Het kiezerspubliek met separatistisch gedachtengoed zijn daarom niet automatisch extreemrechts. Ik kan mij best vinden in het programma van een progressieve partij, doch voorlopig geef ik voorrang aan de Vlaamse zaak.
Oud 3 december 2008, 19:41   #1018
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Natuurlijk. Wat had je anders gedacht? Leve België misschien?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be