![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het klonk zo: hamashamas*knip*...of zoiets...weet hier misschien iemand wat deze leuze betekent? Toen ik het aan een jongere vroeg lachte die mij schaapachtig toe...en wilde het niet zeggen... Toen we door de stationsbuurt wandelden en ik het aan een voorbijganger (zo iemand met papiljotten) vroeg werd die kwaad en wou het ook al niet uitleggen alhoewel die het blijkbaar toch wist... Tja...misschien heb ik het verkeerd gehoord... Allah akbar ken ik...dat roepen jongeren op TV als ze iemands kop eraf snijden... maar dat van hamas ken ik dus nog niet...
![]() |
![]() |
#1002 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Judokus
![]() 1) Christenen???? In Paulus' brief aan de Romeinen (Rom.) schreef hij klaar en duidelijk dat niet-joodse Christenen zich niet dienden te besnijden. Wie Christen is, besnijdt zich dan ook niet (tenzij natuurlijk de joodse christenen zoals de apostelen). Citaat:
Zijn daar dan 50% nietchristenen ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 november 2006 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en nee ge moet niet afkomen met Mijnheer Kellogs, bij mijn weten had die vooral cornflakes en geen hosties in de aanbieding). Laatst gewijzigd door circe : 11 november 2006 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
DE juwelier in lede ook niet , die mens is er aan voor de moeite , maar daar huilt niemand voor . Het slachtoffer was maar een belgische sukkelaar , de dader(s) vredelievende , verdraagzame allochtoontjes ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2006 om 03:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Banneling
|
![]() trippel!!
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 november 2006 om 03:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Amsterdam had de politie geen tijd voor een mishandelde meneer met een keppeltje die door boefjes inelkaar geslagen was om zijn etnische afkomst.
Maar vandaag hebben ze toch maar weer een zware crimineel ingerekend: een oude vrouw die haar bejaarde hondjes los had lopen en Pinokkio tegen een agent zei! Het is een schande met die bejaarden van tegenwoordig. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 2 december 2008 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij nu werkelijk zo simpel om te geloven dat indien Vlaanderen onafhankelijk wordt dat het VB aan de macht komt? Dat gelooft denk ik enkel de partijtop zelf nog van. Ieder nuchter mens weet dat de huidige zakkenvullers in de wetstraat dan zelfs "democratisch" de postjes terug gaan herverdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
|
![]() Citaat:
Daar gaat het om. Tenslotte, wat gaat de SPa zeggen in een Vlaamse staat, Leve Vlaanderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 |
Minister-President
|
![]() Misschien wat off-topic maar ik zou toch even kijken naar de postdatum van de posts die jullie aan het citeren zijn, niet echt wat ik "recent" zou noemen. Heeft wat links zodat we dit topic kunnen reactualiseren of laten we het terug keren naar de kerkers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
|
![]() Citaat:
En dat cordon zal stoppen als Belgie stopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Banneling
|
![]() We zullen zien maar ik geloof daar niet in. Gezien een onafhankelijk Vlaanderen het product zal zijn van de regeringspartijen en zij dus de regels gaan bepalen in het Vlaanderen. Of droom je nog van een gewapende opstand van het Vlaamse volk mss?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Minister-President
|
![]() Hmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat het politiek landschap gematigder zal zijn bij een splitsing als men minder reden heeft om foertstemmen te geven en er geen nood is om op seperatistische partijen te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Parlementslid
|
![]() Dat denk ik ook. Het kiezerspubliek met separatistisch gedachtengoed zijn daarom niet automatisch extreemrechts. Ik kan mij best vinden in het programma van een progressieve partij, doch voorlopig geef ik voorrang aan de Vlaamse zaak.
![]() |
#1018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |