![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Het was maar een voorbeeld, ik woon niet rechttegenover een moskee. Maar een moskee met veel vertoon zoals in Genk en in Waalwijk kunnen niet volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() nogal egoïstisch om uw vrijetijdsbedrijf boven de belangen van een héél volk te stellen?! Wat voor ontzettend belangrijke hobby is dat dan wel, als ik dat weten mag? Verwonder me eens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Cultuur heeft weinig te maken met staatsverbanden (het wordt er wel soms deels door beïnvloed in ons geval werd het cultuur gebeuren verfranst) Onze identiteit heeft zich niet gevormd na de onafhankelijkheid van België en gaat over grenzen heen (Vlaanderen en Nederland bijvoorbeeld). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() ik heb niks tegen verandering, maar het nieuwe moet dan wel beter zijn als het oude.Nu ,de hier gangbaar zijnde kultuur verwisselen , voor laat ons zeggen de islamietische?!!! DAT zie ik helemaal niet zitten...en daar gaat het eigenlijk toch om als we het over "multikultuur" hebben hé?! Over dat er hier plaats gemaakt moet worden voor moslim-manieren. Maar niemand noemt het beest bij zijn naam.Dat is niet politiek korrekt .Wel ,ik ben tégen.Want die zijn nog véél kneuteriger en oersaaier dan de vlamingen ooit geweest zijn, of kunnen worden. Onverdraagzamer bestaat niet!Echte fascisten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik probeerde trouwens gewoon te illustreren dat er heel veel Vlamingen zijn die zich in een vergelijkbare situatie bevinden ('vreemde' hobby's, allochtone vrienden, etc.) en die dus wel degelijk voordelen ondervinden aan de multiculturaliteit. Maar ja, het gaat niet om geld of materieel bezit, dus dat argument is waardeloos zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit kan voor mijn niet, dit is in Waalwijk, Gouda, Eindhoven en Amsterdam. Geloofsvrijheid is één ding, de identiteit van een land aantasten is een ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Voor zover ik kan zien houdt een afwijzing van de multiculturaliteit ook een verstrenging van de migratiewetgeving in, nee? Laatst gewijzigd door Casca : 28 mei 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je in een beschermd monument woonachtig bent mag je ook niet zomaar verbouwingen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als zij naar hier komen afgezakt in dichte drommen (alleen in Frankrijk zitten reeds 6 miljoen arabieren, officiël, en ik spreek niet van al de rest), dan moeten wij braaf ja-knikken en plaats maken, centen geven, onderwijs, onderdak, medische hulp... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Alle : 28 mei 2006 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() Midden op de Meir Kendo beoefenen zou maar raar zijn. Sommige zaken worden nu eenmaal binnen gedaan, buitenlandse oorsprong of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat zoudt ge er van vinden, moesten de andere partijen hunne frank vallen, en ze de immigratie van laaggeschoolden (al of niet gedwongen huwelijken, gezinsherenigingen...) gewoon moesten verbieden. Dit dan in een poging om het scheppen van een klimaat dat iedereen naar het vb jaagt, te stoppen
Citaat:
Over migranten en dergelijke, is er gewoonweg toen niets gezegd. Maar wat Sint Truiden betreft, dat moet men op gemeentelijk vlak dan meer beslissen of men een coalitie maakt met het vb. Maar het gaat toch niet op, dat als men in Sint Truiden een coalitie zou willen maken met het vb, dat heel het land hierover moord en brand zou schreeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |