![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch twee jaar een drang gehad naar roken alvorens dat wat kalmeerde, was dat bij u ook zo?
Nicotine vind ik toch een van de meer straffere verslavingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Minister-President
|
![]() De fysieke verslaving schijnt nochtans maar drie dagen te duren.
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee jaar heb ik last gehad van die drang.
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heb ik nooit gehad.
In een ver verleden ben ik gestopt met speed en cocaine, dat deed me eigenlijk niets. Het moeilijkste heb ik het gehad met nicotine, vergeleken daarbij was stoppen met alcohol, speed en coke gemakkelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dat was bij mij ook zo.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net nog 200 gr edelchocolade mit rossinen und nussen aufgefressen ![]() Laatst gewijzigd door Caligula : 3 januari 2011 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
ik heb niets begrepen van uw geblaat, maar ik EIS dat ik ook op uw negeerlijst kom. ik vind het aanstootgevend dat je zoveel mensen vermeldt, maar mij niet. uitstootster.
![]() |
![]() |
#330 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
voor de rest maakt het mij eigenlijk niet uit dat iemand me negeert op een forum. de echte wereld vind ik nog steeds een pak leuker dan dat cyber gedoe. als ik ooit de eer en het genoegen heb om circe in het echt tegen te komen, dan krijgt ze een knuffel en een warme choco van mij. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben zeer gecharmeerd door uw aanbod. Mag het ook warme wijn zijn? Ben de choco periode al een paar decennia voorbij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
redwasp
![]() |
![]() |
#335 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
in elk geval, lieve circe, mijn aanbod is wel serieus bedoeld. ik hou niet van oorlogje spelen. ik kom uit de streek vlak bij het front van de groote oorlog en heb genoeg gezien waar al dat gestook toe kan leiden. liever een knuffel en een warme choco, wijn of koffie (ooit joegoslavische koffie geprobeerd? echt een aanrader als je van een cafeïne-rush houdt.) vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Vanwaar komt plots als die honing en stroop ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() keine Ahnung. De kerstperiode?
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 januari 2011 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
chanoeka vrede, redwasp
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() don't overdo it hé makker. Moslims zeggen "salaam" en dat wil zeggen
"I'll make you an offer you can't refuse! onderwerp je, wees onderdanig en betaal beschermingsgeld, en niks zal je overkomen" Ook een warm wijntje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 januari 2011 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
bedankt trouwens dat je me even hebt geleerd wat mijn zusters en broeders me echt zeggen. ik ga het bij hen toch nog eens navragen, incha'allah. mijn lever verdraagt trouwens geen alcohol. dat is al van lang voor ik moslim ben. ik hou het dus bij choco (of koffie, als hij goed gemaakt is). vrede, redwasp
![]() |