![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beste Puud, dank voor je wijze raad. Ik weet echter dat het moeizaam discussieren is met Pindar. Maar er zijn meerdere mensen actief op deze draad. Als ik Pindar niet kan overtuigen, misschien hen wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9362 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Een gelijkaardige discussie werd hier ooit gevoerd over de glazen pyramide in het Louvre.Die zou uit 666 glazen driehoeken bestaan.Dat staat overigens ook in Da Vinchi Code van Brown.Ik heb dan foto's gezocht en de driehoeken geteld en er bleken er ook een aantal tekort...
![]() |
#9363 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil overigens best aannemen dat mensen om bepaalde redenen bepaalde aantallen gebruiken in hun bouwsels. Maar dan moet het wel kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 september 2006 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9365 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
"The deal was described in a press release on July 24, 2001: "Silverstein Properties, Inc., and Westfield America, Inc. will lease the Twin Towers and other portions of the complex in a deal worth approximately $3.2 billion – the city's richest real estate deal ever and one of the largest privatization initiatives in history. [3]" The lease agreement applied to World Trade Center Buildings One, Two, Four and Five World Trade Center, and about 425,000 square feet of retail space. Silverstein put up only $14 million of his own money [4]. Silverstein was also given the right to rebuild the structures, should they be destroyed." en ook: "In total, Silverstein was awarded nearly $5 billion in insurance money following the destruction of the Twin Towers [9]. He plans to use some or all of the settlement to rebuild." Is deze info fout of mis ik iets? Hij betaalt 120 miljoen per jaar,maar betaalt hij die ook als hij het recht opgeeft om de Torens weer op te bouwen?Dat is mij niet geheel duidelijk met deze link. Ook over hoeveel van het verzekeringsgeld verplicht moet gebruikt worden voor de heropbouw wordt volgens mij geen uitsluitsel verschaft. (ook zegt de link dat Silverstein in 2006 een deel van de rechten voor heropbouw aan Port Authority heeft teruggegeven)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9366 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Is deze link van voor de additionele 1,1 miljard aan verzekeringsgeld en van voor de deal waarbij hij schijnbaar een deel van de rechten tot wederopbouw afstaat aan Port Authority waarover de vorige link het heeft (in ruil voor minder huur dat hij moet betalen)? Als ik het goed begrijp stelt deze link ook dat het bijna 3 decennia geduurd heeft vooraleer de gebouwen winstgevend werden (Silversteins beslissing was dus blijkbaar niet zo logisch?Hij moest immers nog eens 120 miljoen$ per jaar betalen die hij als extra winst uit de gebouwen moest weten te halen vooraleer hij winst zou kunnen maken-wat in het verleden blijkbaar niet vanzelfsprekend was). Ook hier geen uitsluitsel over of Silverstein het verzekeringsgeld effectief verplicht moet spenderen aan de wederopbouw.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9367 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 september 2006 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(ik vind hier ook geen uitsluitsel over of Silverstein verplicht het verzekeringsgeld moet gebruiken voor de wederopbouw van de Torens en in welke mate hij de lease moet verdbetalen indien hij afziet van het heropbouwrecht,maar misschien kijk ik erover?)
![]() |
![]() |
#9369 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 15 september 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er wordt mijns inziens niet aangetoond dat Silverstein zijn verzekeringsgeld verplicht in de heropbouw moet steken,noch dat hij de lease moet blijven betalen als hij van de wederopbouwrechten afziet (wat blijkbaar reeds deels gebeurd is dit jaar?),of kunnen jullie me het tegendeel aantonen? Hoe is het eigenlijk gelopen met Building 7? (Ik las eens dat hij daarvoor ook een mooie premie heeft opgestreken)
![]() |
![]() |
#9373 |
Minister-President
|
![]() Weet iemand waar de DVD "The Brandon Corey Story te downloaden of te bekijken is?
Ik ben vrij benieuwd naar wat deze docu brengt... (blijkbaar maakte hij een docu over Cheney...en moest de gevolgen daarvaan dragen) (o.a. trailer op de link) http://www.truthseekertv.com/DVD.html Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9374 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 september 2006 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() "De wolkenkrabber moet ongeveer 480 meter hoog worden, maar met inbegrip van de spits moet hij een hoogte halen van 666 meter." http://handiginhuis.be/?p=122
![]() |
![]() |
#9376 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe staat het eigenlijk met dat corruptie-onderzoek in de zaak Cheney ? ----- Cheney voor rechter in corruptie-onderzoek - Cheney weer in nauwe schoentjes. In de zoveelste aflevering van de schandalenreeks die de regerende Republikeinse Partij achtervolgt, is het nu de beurt aan voorzitter van het Huis van Afgevaardigden Dennis Hastert en vicepresident Dick Cheney. De naam van Hastert wordt gelinkt aan een onderzoek van de FBI naar corruptie, Cheney wordt mogelijk als getuige opgeroepen in Plamegate... ... In de zaak-Valerie Plame, het opzettelijk lekken naar de pers van de identiteit van een geheime CIA-agente, zou nu ook Dick Cheney moeten getuigen, zo bleek uit documenten die de met de zaak betrokken rechter, Patrick 'Bulldog' Fitzgerald, woensdag bij de rechtbank heeft ingediend. Plame is de echtgenote van Joe Wilson, de voormalige VS-ambassadeur die het aan de stok kreeg met het Witte Huis door het door president Bush in diens State of the Union gebruikte Niger-uraniumverhaal te doorprikken. In die zaak is de naaste medewerker van Cheney, I. Lewis 'Scooter' Libby, reeds in staat van beschuldiging gesteld. Hardnekkkige maar nog steeds onbevestigde geruchten willen dat ook Karl Rove, de 'geestelijke vader' van Bush, zal beschuldigd worden. Uit Het Laatste Nieuws van 25.5.2006 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9378 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nuja,hij staat allicht binnenkort op google video,ik laat het je in pm weten als ik meer weet. ![]()
![]() |
![]() |
#9380 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |