![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#23541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meer luxejachts, meer buitenverblijven voor hoge officieren, meer fantasietjes voor een klein groepje mensen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23542 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23543 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kleptocratie is een juistere omschrijving
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PatrushevOver het Imperium van leugens dat uit is op de vernietiging van Rusland.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 mei 2022 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vranckx mag op TV niet zeggen wat hij wil. Als de camera af staat heb je meer kans op waarheid bj Vranckx.
![]() |
#23547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat toch ietwat een teken aan de wand zijn!
![]() |
![]() |
#23548 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een overwinning voor Poetin .
Wanneer wordt Hongarije uit de EU gegooid? Laten die Poetin-knuffelaars zich aansluiten bij Rusland. citaat NRC Hongarije gaat EU-boycot op Russische energie tegenhouden’ Hongarije gaat niet meewerken aan een Europese boycot van Russische olie en gas. Dat heeft Gergely Gulyás, een hooggeplaatste minister van premier Viktor Orbán, zondag gezegd op de Hongaarse zender HirTV, meldt financieel persbureau Bloomberg. Mochten de EU-sancties tegen Rusland worden uitgebreid naar Russische energie, zoals Bloomberg zaterdag meldde, dan zal Hongarije gebruik maken van zijn vetorecht. Volgens Bloomberg wil de EU de import van Russische olie dit jaar nog stap voor stap uitbannen. Maar Hongarije zal zo’n plan „nooit steunen”, zei Gulyás. „Aangezien dergelijke besluiten unanimiteit vereisen, heeft het geen zin voor de Europese Commissie om sancties voor aardgas en ruwe olie voor te stellen die de Hongaarse aankopen zouden beperken.” Roebels betalen voor Russisch gas is verboden, waarschuwt de Europese Commissie Boedapest heeft met Rusland afgesproken om voortaan gas in roebels af te rekenen, waarmee het land het Europese sanctiebeleid ondermijnt. Hongarije haalt 85 procent van zijn gas en 65 procent van zijn olie uit Rusland, zei buitenlandminister Péter Szijjártó vorige week tegen CNN. Afgelopen week sneed Rusland de gastoevoer aan Polen en Bulgarije af omdat beide landen weigeren in roebels te betalen. https://www.nrc.nl/nieuws/2022/05/02...2-mei-a4119131 Laatst gewijzigd door cato : 2 mei 2022 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook bij de hond geslapen en zijn vlooien gekregen, misschien?
Het gaat hier over Hongarije niet maar over dat boertig Russisch Frustraat Putin en over Ukraine. Start een andere topic in "buitenland" om over Hongarije te vijlen, Cato. Mercikes.
![]() |
#23550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je nu nog beweren dat die burger niet weet wie hem martelde door zijn vingers af te snijden ? Are you serious ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23551 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij kunt mij op een online, anoniem forum van vanalles en nog wat beschuldigen, en proberen op de man te spelen, wat u constant doet, want argumenten heeft u niet, gewoon hele dagen zit U hier te trollen. Ieder z'n hobby he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zat is je middle-name, duidelijk. En een traditie bij de NMBS/SCNB ook, ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 mei 2022 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op gebied van democratische vrijheden, waaronder pers, staat België ergens in de voorste groep met mentie FREE. Rusland bengelt in de laatste groep met mentie NOT FREE. De mensen voor geen kloten pakken. Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 mei 2022 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft generaals, etc. moet je eens op wikipedia opzoeken "slag om Donbas", etc.(in het Engels best) Naast de meerderheid van de Oekraïense generaals en commandanten staat een kruis. Net omdat dit een oorlog is geworden tussen de VS en Rusland zullen de Russen nooit opgeven. In het slechtste geval zullen de Russen de oorlog naar het Westen brengen als ze nog meer betrokken geraken. Steeds meer hoor je in de Russische pers om een paar goeie raketten met 15 kernkoppen op Washington en Brussel te gooien. Uiteraard zal Rusland dan ook vernietigd worden, maar de Russen zijn op alles voorbereid. Ze gaan door tot de finish, het zou best zijn dat het Westen dat beseft, en voor een diplomatieke uitweg gaat. Zou voor iedereen een geruststelling zijn. Maar als het Westen de oorlog opvoert, zullen ook de Russen de oorlog opvoeren, desnoods algemene mobilisatie. (wat wil zeggen dat 30 miljoen Russen naar het front gestuurd worden, ongeveer iets minder dan de de hele Oekraïense bevolking, ouderlingen en babies inbegrepen) Rusland zal niet verliezen, hopelijk zullen de oorlogsheren in Washington, Londen en Brussel dat beseffen. Laatst gewijzigd door tomm : 2 mei 2022 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23557 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef, en je signe et persiste: Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 mei 2022 om 12:01. Reden: Boertige Russen dreigtaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge loog/liegt in elk geval dus. Dat is dus duidelijk. Merci.
![]() |
![]() |
#23559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog meer racistische hate speech die ik deze keer wel ga aankaarten bij de administratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |