![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#23521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees nu eens voor één keer een échte vent he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon geen persoonlijke aanvallen en beledigingen meer, is dat teveel gevraagd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest je in persoon voor me staan zou je zoiets nooit durven zeggen. In dat geval krijg je van mij persoonlijk mijn eigen soort strafpunten.
Een echte vent zegt zoiets in het gezicht van iemand, niet op een anoniem forum. Laatst gewijzigd door tomm : 2 mei 2022 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien dat hier ook soms. Daarenboven: rechtstreekse bedreigingen aan een forummer door tomm? Het Frustraat genaamd Putin waardig. Soit. Wie bij de hond slaapt krijgt diens luizen. Ook mentaal.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 mei 2022 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23525 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn advies is ,richt u tot de moderatie wat mij betreft ,doe wat ik niet zal doen wat u betreft.... Drukken joh.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij mij hier even afdreigen ,moet je doen mijn beste ,het laat enkel zien hoe klein je bent ooooh stoere internetridder....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat hem daar maar in zijn blootje staan, niet dat dit zicht daarop wereldverheffend zou zijn.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 2 mei 2022 om 03:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tiende russische generaal is omgekomen, en maar liefst 30 militaire voertuigen aan flarden geschoten bij de stad Izjoem.
![]() https://www.hln.be/buitenland/oekrai...veld~a60a9c6e/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chinezen gaan ook best veel op de vuist heb ik gezien in Peking, en iemand persoonlijk beledigen is een uitnodiging tot een speciaal soort therapie. Dat is niet typisch voor Rusland maar mondiaal. Oude rakkers als U kunnen op dit forum de grote Jan uithangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat Rusland langzaam maar zeker oprukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil zeggen dat ik de eenzijdige pro-Kiev propaganda moet onderschrijven, en alles dat daar niet in past moet censureren, als ik wil dat de persoonlijke aanvallen en de bedreigingen en beledigingen tegen mij en mijn familie stoppen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarop staan strafpunten op dit forum, en terecht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23534 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles wat niet past in het multicul verhaal wordt ook gecensureerd, de brengers van een ander verhaal weggezet als nazis. Nu komen reclameren dat de pers geen alternatieve standpunten brengt, ah, ik denk eerlijk dat het woord hypocrisie niet toereikend is. We hebben daar en Duits vijflettergrepig woord voor nodig denk ik. Uw frustratie is als balsem voor mijn ziel.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 2 mei 2022 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gebruik een volgende keer liever het excuus om een zwart meisje op haar gezicht te slaan, (ook jouw eigen woorden hier op Pol.be). Dat klinkt meer realistisch en zoals gebruikelijk lekker vol Russische boertigheid zoals het een respectloos aanhanger van 't Frustraat genaamd Putin, waardig is. ...EN 't klinkt ook duidelijk minder leugenachtig, door je eigen schrijfsels hier bewezen. Behalve als je weeral eens loog, hé ![]()
![]() |
![]() |
#23536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon al het feit dat Oekraïne ten eerste weet dat er daar hoge militairen verzameld waren en ten tweede ook nog eens een aanval kan uitvoeren, is toch niet iets dat je als positiefs kan uitleggen voor Rusland?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren op het VRT-nieuws werd door Vranckx weer een getuigenis gebracht door een inwoner uit Budja over Russki-Orks die in zijn huis binnendrongen met twee opgepakte burgers (met zwarte zak over het hoofd getrokken). Daar amuseerden ze zich door hen enkele vingers af te snijden. Elke dag wordt het duidelijker dat het Russisch leger is bevolkt door het schorremorrie en tuig van de richel uit alle hoeken van het land. En dat ze bovendien voor dergelijk sadisme nog eens felicitaties krijgen ook.
![]() |
![]() |
#23538 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23539 | |
Europees Commissaris
|