![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#28801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28802 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wie daar niet mee akkoord gaat is een mestkever!
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 30 augustus 2022 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brezhnev was born on 19 December 1906 in Kamenskoye (now Kamianske, Ukraine) within the Yekaterinoslav Governorate of the Russian Empire, to metalworker Ilya Yakovlevich Brezhnev (1874–1934) and his wife, Natalia Denisovna Mazalova (1886–1975). His parents lived in Brezhnevo (Kursky District, Kursk Oblast, Russia) before moving to Kamenskoe. Brezhnev's ethnicity was given as Ukrainian in some documents, including his passport. and Russian in others. A statement confirming that he was Russian can be found in his book ?Memories? (1979), where he wrote: "And so, according to nationality, I am Russian, I am a proletarian, a hereditary metallurgist."
![]() |
![]() |
#28804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie Oekraïne nog de kerncentrale bombarderen als wraak omdat we ze niet meer zouden steunen. Of toch minstens mee dreigen, het is nu één groot wespennest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28805 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Odessa maakte eeuwenlang deel uit van Rusland, werd gesticht door de tsaren, de grote meerderheid spreekt Russisch, dat al sinds het ontstaan van de stad, en in 2014 werden tientallen pro-Russische betogers er gruwelijk vermoord. En het Russische leger zit vlakbij terwijl er sprake is van aanhechting van het nabij gelegen Kherson. Dan lijkt deze vraag ietsje meer op z'n plaats dan in Berlijn, lijkt het mij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan perfect met hen in het Russisch spreken. Laatst gewijzigd door tomm : 30 augustus 2022 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ken geen enkele Rus die Warschau of Berlijn bij Rusland wil, en geen enkele inwoner van Warschau of Berlijn die ooit gezegd heeft dat ze deel willen uitmaken van Rusland. Er wordt geen Russisch gesproken in beide steden, ze zijn niet gesticht door Rusland, etc.
Gewoon nonsens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28809 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Russen hebben geen enkele intentie om op te rukken naar Polen. Als de Polen zelf natuurlijk met de Russen beginnen vechten kunnen ze wel bommen verwachten op Polen. Maar dat zou het begin van WOIII zijn. De Amerikanen zullen het gekke fascistische regime in Polen wel in toom houden, tonen wie echt de baas is. En in Warschau zijn Brussel en Washington de baas. De Polakken moeten naar hun pijpen dansen. Als ze geluk hebben mogen ze de kapotte toiletbuis van een West-Europeaan repareren.
Laatst gewijzigd door tomm : 30 augustus 2022 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nu wel erg benieuwd hoe er gereageerd zal worden op het overlijden van Gorbatsjov. Zowel in het Westen als in Rusland.
In het Westen is hij een superstar, in Rusland een verrader. Maar ondertussen outte hij zich wel als een fan van Poetin, en vond hij dat het Westen verantwoordelijk is voor de huidige spanningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() -> 'k Ga 't zeggen WalterSherlockovich Tomm: reactie = polarisatie galore pro/contra. Niks nieuws. Allez, misschien een meer neutrale waarneming, alhoewel nogal vergevingsgezind voor 't gebruikelijk Ruslandisch boertig gedrag en EU's al even gebruikelijke pure idiotie (dankzij o.a. ex Ossie opgevoede Merkel).
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 31 augustus 2022 om 02:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In January 2022, Oleksiy Danilov, the secretary of Ukraine's National Security and Defense Council, said that "The fulfillment of the Minsk agreement means the country’s destruction. When they were signed under the Russian gun barrel — and the German and the French watched — it was already clear for all rational people that it’s impossible to implement those documents."[106] https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_agreements Oekraïne weigerde ook reeds tijdens de onderhandelingen enige internationale bemoeienis buiten de conflictzone. Laatst gewijzigd door tomm : 31 augustus 2022 om 03:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk vinden de Amerikanen en het select clubje Russen dat mega rijk is geworden door hun land te verraden Gorbatsjov beter dan Putin. Ook de aandeelhouders van Shell, etc. die zo goed als gratis grote stukken van het Russisch gas en olie in handen kregen onder Jeltsin, zijn Gorbatsjov dankbaar en haten Putin die deze grondstoffen ("per definitie horen deze in handen van westerse multinationals" volgens de Bijbel van het westerse neo-liberalisme) terug afhandig maakte. 95% van de Russen daarentegen, vindt van niet, vindt dat degene die hun land heeft laten uiteenvallen een slechterik, en degene die hun levensstandaard terug op peil bracht en hun land terug uit de as liet verrijzen, een goeie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens historicus en slavist Idesbald Goddeeris (KUL) speelt Europa geen al te mooie rol in het conflict in Oekraïne. "Europa heeft onder meer door de actie van Guy Verhofstadt olie op het vuur gegooid. Het einde is nog niet in zicht", zei Goddeeris vanmorgen in "Bonus" op Radio1. za 22 feb 2014 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2014/02...dom-1-1886782/ Europa, uiteraard op aansturen van de echte bazen in Washington, heeft de boel serieus opgestookt. Zodanig zelfs, dat we zelf niet meer zullen kunnen stoken deze winter. Laatst gewijzigd door tomm : 31 augustus 2022 om 03:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28816 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28817 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() nu ja, ik kan je natuurlijk wijsmaken dat er altijd een, door kiev erkende, vertaalster bij is als ik mijn oekraiens lief anaal pak. die vertaalster is 18 en woont tegenwoordig ook al bij mij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28818 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 31 augustus 2022 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28819 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
we spreken af in het nooddorp op linkeroever ik breng mijn lief en tolk mee, Tomm brengt zijn matroesjka en da lief koppeltje uit bucha mee jij mag dan alle aanwezigen neuken waar ge goesting in hebt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze geen verblijfsvergunning heeft dan is ze een vluchtelinge en hebt u zich vergrepen aan een vrouw in nood. |
|
![]() |
![]() |