![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#32001 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://www.nato.int/cps/en/natohq/topics_49727.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32002 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zou de US of de NATO geen contingencyplan opgesteld hebben voor zo'n situatie?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen lijkt hij me al een hele tijd wagenziek. Maar hij heeft beloofd om mee te rijden, kan niet meer uitstappen en Poetin stopt aan geen enkele parking onderweg van diplomatieke uitwegen. Zijn regime zal mee tenonder gaan.
![]() |
![]() |
#32004 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat waren wel degelijk precisie-bommen. Ze troffen Kiev en dat was de uitsluitende bedoeling.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is onze plicht om de invasie in Oekraïne te stoppen. We kunnen dat niet zelf doen. Den berenjager is zot genoeg om dan kernwapens boven te halen. Dus moet het gebeuren zoals het nu gebeurt: we mogen handel drijven met Oekraïne, we mogen hen wapens verkopen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(*) en cadeautjes doen onder goede bevriende naties mag natuurlijk ook. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 oktober 2022 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de geïnteresseerde:
Terror on Crimea Bridge forces Russia to unleash Shock’n AweHet artikel gaat dieper in op de aanslag op de Kerch-brug, met enkele hypothesen, analyses die wijzen op betrokken van inlichtingendiensten. MI6 wordt bij naam genoemd. Vanuit Washington is de schuld aan SBU gegeven.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 oktober 2022 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32008 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren trouwens dat ik zo'n voorspelling zou gedaan hebben. Lijkt me onwaarschijnlijk. Wat ik wel verschillende malen voor gewaarschuwd heb is het risico op escalatie waarbij burgers een steeds groter gevaar lopen. De "hij heeft enkel nog kernwapens" artikels vrees ik dat een valse vlag in die zin kunnen un de hand werken. Een ander iets waar ik me zorgen om maak in de zin van escalatie zijn de pogingen een tweede front te pogen openen tegen Rusland. Wit Rusland lijkt daarvoor de voor de hand liggende kandidaat. Zo wordt het steeds internationaler. Moesten er kernwapens ingezet worden dan is België een voor de hand liggend doelwit. Kleine Brogel en Brussel. Laatst gewijzigd door Bach : 10 oktober 2022 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32009 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een aanval op een militair doelwit beantwoorden met bombardementen op speeltuinen de Russische eer anno 2022 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32010 | |
|
![]() Citaat:
Dat het in dit geval gaat om maar wat random op burgers te schieten betwijfel ik. Dat je die indruk zou kunnen krijgen door de westerse media lijkt me echter voor de hand liggend. Zo werkt propaganda nu eenmaal. De ander is per definitie 'slecht'. Ontmenselijking werkt tevens escalatie in de hand. Laatst gewijzigd door Bach : 10 oktober 2022 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32011 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt het eens geen tijd dat we een duikboot van de Ruski's zo eentje die al een dag of 2 niet geraporteerd heeft naar het Kremlin een torpedo tussen de ribben jagen. (ze weten dat perfect want die worden gevolgd en die moeten boven komen of toch kort onder de oppervlakte varen om te communiceren) Die wordt dan vermist, niemand die weet waar hij naartoe is, maar daar in het Kremlin zullen ze het wel snappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De terroristische moordaanslag op Daria Dugin
![]() |
![]() |
#32013 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32014 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
euuuuhhh... Hoe werkt dat precies? Rusland valt opnieuw aan vanuit Wit-Rusland en Oekraine verdedigt zich ==> we krijgen een 2e front daar... en dat is dan de schuld van... Oekraine. eh?!
![]() |
![]() |
#32015 |
Minister-President
|
![]() Ja da's juist, dat was R. Kiplling denk ik nu. Excuus
![]() |
#32016 |
Minister-President
|
![]() (totaal geen idee wat je hiermee zou willen zeggen trouwens...)
![]() |
#32017 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32018 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja...
![]() |
![]() |
#32019 | |
|
![]() Citaat:
"There should be no war in Belarus. And we, the military, will do everything to prevent it," Lukashenko said. "Russia and Belarus have agreed to create a joint group of troops. "If the threat level reaches the current level, we will use the armed forces of the Union State," Lukashenko said. The basis of this grouping is the armed forces of Belarus. Its formation has already begun. The opening of the front against Minsk by Kiev is crazy from a military point of view, "but the process has already begun." The day before, Minsk was warned through unofficial channels about an attack on Belarus from the territory of Ukraine. "As it was stated: "We will make it so that it will be the Crimean Bridge — 2." My answer was simple: "Tell the President of Ukraine and other lunatics that the Crimean Bridge will seem like flowers to them if they touch at least one meter of our territory with their dirty hands," Lukashenko said. The European countries from NATO are considering the possibility of aggression against the Republic of Belarus, and Minsk announced counter-terrorism measures." Bron: Sputnik o.a. Het gevaar voor escalatie in die richting lijkt me reëel. Laatst gewijzigd door Bach : 10 oktober 2022 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32020 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
echt?
![]() |