![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#40601 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopen dat er een punt komt dat de Russen niet meer kunnen verder doen is wishful thinking imo.
![]() |
![]() |
#40602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eenvoudig voorbeeld: je hebt een drone die 700km ver vliegt over Rusland ? realistisch of niet ? die drone omzeilt alle defensie systeme van Rusland ? realistisch of niet ? die drone wordt gestuurd vanuit UKR volgens RU en geeft zelfs een communicatie bidirectioneel ?? moet nogal een straffe zender op zitten ?? niet gedetecteerd ondanks al die stoorzenders die RU opstelt... en komt zowaar terecht boven moskow en beeld u in het walhalla zelf ? realistisch of niet en die drone crasht met een lichte lading op het kremlin grappige is: die drone gelijkt dus op die iraanse drones... tweede grappige is: die drone niet gedetecteerd wordt ondanks het geinstalleerde afweergeschut derde grap is dat die drone een explosiefje had waarmee zelfs een trol op de mansardekamer waar duidelijk niemand vertoeft, nauwelijks een lichtflitsje in zijn ogen zou zien... laat staat is er eigenlijk iemand gewond.. en kijk de supergrap is dat Putain daar ergens in een atoombunker verscholen zit en dan gaat beweren dat er een aanslag was op zijn leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een land dat voor haar eigen voortbestaan vecht kan veel hogere verliezen slikken. Daar zijn heel veel voorbeelden van, zowel oude als heel recente. En Rusland kan er zelf van meespreken, ze hebben het mogen meemaken tijdens WOII. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dat allemaal net voor 9 mei... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan was de Rijksdagbrand toch veel beter uitgevoerd... Laat toch gewoon één of andere "Oekraïner" ergens een gebouw in Moskou opblazen ofzo. Véél geloofwaardiger en je krijgt hetzelfde effect. Het is ook geen schaamte dat zoiets gebeurd. Geen enkel land kan zichzelf verdedigen tegen dergelijke acties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/1999_R...tment_bombings
Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 mei 2023 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken nochtans een veel beter adres voor ongediertebestrijding.
![]() ![]() Grot nr. 5 1860 Kandagar Laatst gewijzigd door tomm : 4 mei 2023 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de grootste roeptoeters in het begin van de oorlog, Kadyrov dus, lijkt wel van het toneel verdwenen te zijn ? Prigozhin zit om de paar dagen ellenlange speeches te geven over Bakhmut en hoe slecht het leger de Wagners helpt. Maar Kadyrov horen we totaal niet meer...
Verlaten de ratten het zinkende schip ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met al zulke frivoliteiten, waar jouw Oekraïense vrienden mee begonnen zijn, zet je natuurlijk wel de lokale IS afdelingen in Molenbeek en co. aan het denken. Ik zou daar dus niet te veel reclame over maken. Laatst gewijzigd door tomm : 4 mei 2023 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lijken het allemaal wel erg fascinerend te vinden. Zoals Trump al lang weet, slechte reclame is ook reclame. Bij veel Belgen van Arabische, Afrikaanse, etc. origine werkt het juist omgekeerd. "Die klootzakken vinden de Russen de slechteriken, dan zullen het wel goeie zijn". Vooral bij de Afrikaanse en arabische gemeenschap in Frankrijk lijkt dit zo te zijn, door de Wagner acties tegen de gehate Fransen in bvb. Mali en Centraal-Afrikaanse republiek. Laatst gewijzigd door tomm : 4 mei 2023 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40614 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kijk, daarvoor heb je dus onderzoek.
- Journalisten doen hier onafhankelijk onderzoek op, en komen tot andere conclusies, inclusief beelden, waarbij zelfs speeltuintjes gebombardeerd worden. - Ik heb zelf met honderden vluchtelingen gesproken, die zeiden ook het tegendeel. Heel aangrijpend vond ik een filmpje dat iemand op haar gsm toonde. Een tank rolde een woonwijk binnen, begon wat rondjes te rijden en schoot opeens op het appartementsgebouw tegenover haar appartement. - Mijn kennissen in Kherson vertellen me ook, huizen gebombardeerd, het trolley bus gebouw, ze richten gewoon op civiele doelen. In december werd er niet ver van hun appartement nog met fosfor op woonhuizen gebombardeerd. Met nieuwjaar, exact op 12u werd het hospitaal en de universiteit daar gebombardeerd. Nu, ik ben er zeker van dat u persoonlijk een speelpleintje wel als militair doelwit zal beschouwen, een 3-jarige zou er eens met zijn speelgoed autootje over de teen van een Orc kunnen rijden, maar als je al dat bewijs ziet, hoe kan je dat dan nog weerleggen? Meer nog: een mede-forumgebruiker nodigde u al meerdere malen uit om eens mee een vluchtelingencentrum te bezoeken zodat u zelf de verhalen kan horen, maar dat durft u totaal niet, dat zegt ook al wel genoeg, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel de "fact finding missions" waard zijn kun je hierboven lezen. Niet gebaseerd op Russische propaganda, maar op documenten vrijgegeven op wikileaks. Om een of andere bizarre reden heeft dit onze "vrije kwaliteitspers" niet gehaald... "Mijn kenissen in Kherson". De overgrote meerderheid verliet de stad eind vorig jaar, nu wonen er voornamelijk Oekraiense militairen. En ha, die mogen de volle laag krijgen inclusief alles wat ook het Westen uit de kast haalde in Irak, Libie, etc. AI heeft in hun rapport duidelijk aangegeven dat de Kiev troepen vanuit scholen, hospitaals, etc. de Russen beschieten. Bespaar me uw zielige huilie huilie verhaaltjes over boze Russen die kindjes als ontbijt eten. De mayonaise pakt niet meer, ook niet bij het grote publiek. Tijdens heel deze oorlog vielen volgens de VN veel minder burgerslachtoffers dan bvb. tijdens de westerse agressie tegen Irak. U reageerde niet op mn artikel over Douma waar de "kindermoordenaar" Assad chemische wapens tegen burgers zou ingezet hebben. Inclusief heel zielige beelden van op het eerste zicht dode of zieke kindjes. Blijkt uit gelekte documenten op wikileaks dat het Westen bewust de verslagen daarover manipuleerde, om verwarring te scheppen, want de VN onderzoekers vonden uiteraard geen spoor van chemische wapens, gewoon westerse leugens. Als ze daartoe in staat zijn zijn ze ook in staat om te liegen over Oekraine. Laatst gewijzigd door tomm : 4 mei 2023 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel je brengt uw IS vrienden nu wel op ideeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40619 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En u reageerde ook niet op de verhalen van de vele vluchtelingen. Zoals al meermaals aangehaald, u doet in uw broek om eens echt met vluchtelingen te praten. Nu, begrijpelijk natuurlijk. Als u met verhalen zoals de uwe aankomt in een centrum waar mensen wonen waar hun huizen, hun familie en vrienden zijn gebombardeerd, dan vrees ik dat het wel eens onprettig zou kunnen worden... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40620 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waarom ik graag met hem lach. En heet hij Ahmed? Ik dacht dat het Ramzan was. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |