![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#12381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zoals mijn buurvrouw, haar broodrooster was kapot en die belde daarvoor ook naar de politie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12383 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2020 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12384 |
|
![]() Het spreken over "een volk van ongedierte" en het klagen over een 'kapotte broodrooster' op hetzelfde niveau zetten duiden op een kapot moreel kompas zoals dat bij psychopaten nogal eens voorkomt.
Laatst gewijzigd door Bach : 8 januari 2020 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 januari 2020 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan perfect van mening zijn dat Russen, dus op basis van nationaliteit, ongedierte zijn, dat is maar een mening, geen racisme. Mijn grootvader dacht hetzelfde over de duitsers na WO2, dat komt door bepaalde ervaringen. Ik denk dat zelf niet, er zijn aangename, intelligente, bewonderenswaardige Russen, die bestaan, ik ken er zo, maar het is een minderheid. Maar er is wel een bepaald genetisch (?) en cultureel gegeven dat invloed heeft en waardoor Russen bijzonder nonchalant in het leven staan, vaak overmatig alcolhol en drugs-gebruiker zijn, erg egocentrisch zijn en zichzelf superieur achten aan het 'softe' West-Europa hoewel ze dagelijks zien dat dat niet zo is. Jammer genoeg komt er ook nog een complete leugenachtigheid en aanleg tot extreem bedrog bovenop. Bottomline is : je kan nooit een rus betrouwen, als hij je nog niet belazerd heeft is dat enkel omdat hij voorlopig anderen aan het belazeren was en je nog niet aan de beurt was. En het kan hem allemaal geen reet schelen. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 8 januari 2020 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat verklaart waarom de meerderheid van Israeli's vandaag in feite Russen zijn van 't elfendertigste semieten knoopsgat, dawel.
![]() |
![]() |
#12388 | |
|
![]() Citaat:
Gij zijt de laatste die hier een moreel tjeverig betuttelend vingerke mag opsteken. Gij zit hier systematisch het dictatoriaal regime van China te verdedigen, die miljoenen Oeigoeren opsluit zonder proces in concentratiekampen, om 1 reden: hun etnie. Dat gij denkt dat gij mij hier een morele les kunt spellen over racisme, dat is wel het toppunt! Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 januari 2020 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet verboden bij wet dat uw broodrooster het begeeft Het is wel verboden bij wet een heel volk ongedierte te noemen. Wat U schreef is dus strafbaar. Zou u het durven dit te schrijven onder eigen naam? Ik dacht het niet. Maar ik ben vrij zeker dat, moest ik klacht indienen, de onderzoeksrechter de forum beheerders kan dwingen uw ip adres en identiteit vrij te geven. Toch zijn er grenzen aan deze vrije meningsuiting. Meer zelfs, soms is wat je zegt of doet strafbaar. Overschrijd je de grenzen van de vrije meningsuiting? Dan pleeg je een misdrijf. Een rechter kan je hiervoor veroordelen. Ontdek de grenzen van vrije meningsuiting: 1. Aanzetten tot discriminatie, haat, geweld of segregatie* tegen anderen, in het openbaar, doelbewust en om een welbepaalde reden 2. Denkbeelden verspreiden over rassuperioriteit of rassenhaat doelbewust Doelbewust betekent dat de dader opzettelijk “actief” aanspoort tot discriminatie, haat, geweld of segregatie. Zijn doel is dus discrimineren, haten, geweld plegen of segregeren. Het is daarbij niet nodig dat hij dat doel bereikt. om een welbepaalde reden De Antiracismewet verbiedt racisme op grond van: (zogenaamd) ras afkomst huidskleur nationaliteit nationale of etnische afstamming schriftelijke beledigingen Schriftelijke beledigingen zijn papieren of digitale teksten, prenten of symbolen die beledigend zijn. Het gaat dus niét om mondelinge beledigingen. https://www.unia.be/nl/actiedomeinen...atboodschappen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar Arabieren en Russen mogen wel beledigd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12392 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() parcifal
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat ze zich superieur achten, gewoon anders. Citaat:
Citaat:
Zeg hetzelfde over Joden en ook U wordt van dit forum verbannen. De nazi's zeiden exact hetzelfde over Joden. (Russen vonden ze minderwaardige half-Mongolen, U hebt dat hier ook al geschreven) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.dailysabah.com/op-ed/201...ng-in-xinjiang |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12394 | ||
|
![]() Citaat:
om niet te spreken over de massamoorden van Stalin die ge goedpraat, de barbaarse bezettingen van de Soviet Unie in de Oostblok landen, en uw vergoeilijking van Noord Korea: 'die mensen zijn ook gelukkig'! En dat is allemaal 'niet erg'? maar ik mag mijn mening niet uiten? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12395 | |
|
![]() Citaat:
Gij blijft die dictatuur verdedigen! En dan komen janken bij mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12396 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plat en boertig, jazeker maar wel eerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik schreef dat al lang geleden, ik schat 10 jaar geleden of zo. Nu zou ik zoiets nooit meer schrijven. Sommige mensen worden verstandiger met de jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12400 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |