![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel je lachen is er teveel aan. Je mag nog zwemmen in je geld, het maakt het voor jonge mensen moeilijker.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 januari 2011 om 18:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila, dat is wat ik er ook van denk, vraag en aanbod bepalen. Dat wil niet zeggen dat ik het plezant vind voor de jonge mensen hé. In hun plaats was ik hier al lang pleiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat al iets beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reken maar dat ik weg ben zodra ik kan. Een ingenieur minder en 50 asielzoekers meer in 1 klap. Betaal je belastingen maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Ik zou het aan jou moeten vragen. Jij hebt een bril van 1000 euro, ik moet het met een leesbrilletje stellen van 2,5 € uit de aldi. Ik ben dan ook geen ingenieur hé.
Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2011 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dan ook geen -8 en -9 he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In maatschappij & samenleving heb ik hier ook een thread over gestart op basis van een artikel dat de migratie aanhaalt als één van de belangrijkste verklaringen voor de hoge en niet-tanende noch dalende huizenprijzen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 januari 2011 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De huizenmarkt in Spanje die is ingezakt is grotendeels het EU beleid dat tweede verblijven is gaan belasten , en op die manier jaagt de overheod het kapitaal uit Europa , de mensen hebben hun 20 jaar oude villa te koop gezet en kopen met het zelfde geld een fonkel nieuwe MET Zwembad in Maroko of Turkij waar er geen haan over kraaid . De klap , zoals in de VS , is violgens mij hier onmogelijk . De Klap in de vs was ten gevolge van de banken die hun leningen niet meer terug betaald kregen . en waarom . In de VS ging je naar de bank met reeds een schuldenberg en dan kon je voor een villa alsnog een lening krijgen , en daarboven lenen aan 150 % van de hyptheekwaarde ; met andere woorden , schulden of niet , voor een huis van 200.000 USD kon je gemakkelijk een krediet krijgen van 300.000 USD Vergeleken met hier , kan je zeer moeilijk nog 100 % lenen op je huis , TEN ZIJ zware hypotheken en zuivere borgstellingen . bovendien word Uw lening bepaald a rato van de geschatte waarde bij gedwongen verkoop en niet het beschrijf inclus . Dus voor een woning van 200.000 waarde , vaak geschat , gedwongen verkoop aan 165 a 170.000 € , heeft de bank heel wat minder risico indien ze moet verkopen . Ik denk dat de banken in de meeste gevallen bij gedwongen verkoop , of uitwinning , rekening houdende met hun wederbeleggingsvergoeding en dergelijke zeer vaak aan verkoop een goede zaak doen . dat was heel anders in de VS waar de markt verzadigt raakte met woningen die men tegen sterk verlies moest verkopen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=rl2QHwb7Ns0 http://www.youtube.com/watch?v=XcXdLNN089k&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=MkV4b...eature=related Daerden behaalde een licentiaatsdiploma Handelswetenschappen aan de Hautes Etudes Commerciales (Handelshogeschool) in Luik in 1971, en een licentiaatsdiploma Toegepaste Economische Wetenschappen en een diploma van bedrijfsrevisor aan de Universiteit van Bergen Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2011 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zit hier vol met inspecteurs die verdachte verklaringen noteren , ennnnnnnnn, Iemand die hier verklaart weg te gaan , vertrekt niet zonder centen denk ik . Dus , dat trekt hun aandacht om even een kijkje te werpen op de situatie , of ze geen visje kunnen vangen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar ben ik wel heel zeker van van niet. Trouwens dat is zo voorzien en als het niet zo is, maak ik van de losstaande garage een aparte woning en verhuur ik deze. De huurmarkt gaat nog goed scoren in de komende jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag me af wat ze dan bewezen hebben als ze een verklaring genoteerd hebben van een zekere JAZEKER of NIET-ZO-KLAREKIJK of SPLEETOOG ![]() Laatst gewijzigd door Yves38 : 7 januari 2011 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er nog meer in onze richting gelopen.
En het is me een raadsel hoe immigratie van werklozen en daklozen de prijzen van vastgoed hier gaan opdrijven...want hoe hoog de vraag ook is ze kunnen het niet betalen. En hoe meer de leefkost stijgt (wat overduidelijk bezig is) hoe lager het beschikbaar inkomen zal worden. Sommigen bekijken dat als een positieve trend om in vastgoed te speculeren?
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sint-ubertusstraat Onze Lieve Vrouwstraat, Terlinckstraat , en dat eindigt zo ongeveer aan de Provinciestraaten. Noem maar op Ik ga ze hier niet allemaal opsommen, 'd andere Forumers zouden geen plaats maar hebben om nog iets te posten. Want dan hebt ge nog 't Zuid, Sint-Andrieskwartier, Sint Jansplein, Den Dam, de buurt Lange Beeldekensstraat en, en ,en. De huizen die daar niet in het bezit zijn van inwijkelingen zijn beter te tellen dan die wel in het bezit zijn van hier aangespoelde. http://www.youtube.com/watch?v=oTusF8QbCzQ Laatst gewijzigd door Garry : 8 januari 2011 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |