![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
teveel fundamentele contrasten ,waarom niet leven elk in zijn gemeenschap en elk in zijn land , met respect voor anderen in andere landen, t'zou minder conflicten brengen denk ik , maar ja weer te simpel verzeker zo 'n gedacht.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 juli 2014 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is echter nog steeds geen reden om mijn administratieve papieren te veranderen. J'y suis, J'y reste pour le moment he.
![]() |
![]() |
#804 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze nationale voetbalploeg bewijst dat een multiculturele samenleving een goede voedingsbodem is om iets op te bouwen. Maar men moet iedereen de kans geven om zijn talenten te ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zeer goede bijdrage van Zuhal Demir, kamerlid N-VA:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/11...on-264529.html Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men moet de wil en het talent hebben. En dat heeft ze overduidelijk beide.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Prachtig voorbeeld voor andere Arabische en Turkse vrouwen!
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is geen moslima.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 11 juli 2014 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ze ook is maakt mij niet uit, daarom noem ik dit ook niet.
![]() |
#810 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Gouverneur
|
![]() Logischer was om het Brabant te noemen. Toch de kern van het land met BXL en A'pen als grootste Brabantse steden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Brabander : 25 juli 2014 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Minister-President
|
![]() Op straffe van?
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 25 juli 2014 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, wat heeft die nationale voetbalploeg bewezen? Wat heeft men opgebouwd? En wat zou dat met multiculturalisme te maken hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is naamgeving iets "logisch". Bij weten zijn de meeste benamingen van landen, volkeren... er door de wisselvalligheid van de geschiedenis gekomen. Denk maar aan de verwisseling van Ierland en Schotland. Of de uitbreiding van de naam "Frankrijk". Of de verplaatsing van de benaming "Romein" die ook na de val het West-Romeinse Rijk en zelfs na die van het Oost-Romeinse door de Griekssprekende bevolking werd gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb ik voor u, doorluchtige voorzitter van de BUB, een vraagje: is een inwoner van Halle een Brabander?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je onder Franstalige leiding de kwartfinale van het grootste sportevenement van de wereld kunt bereiken, met een selectie die voor het grootste deel uit immigranten of hun kinderen bestaat.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 augustus 2014 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in wat dit met multiculturalisme te maken heeft. Wel alles met de voetbalprestaties van een aantal mensen. Of denkt u dat ze daar op de voetbalbond voortaan een beurtrol hebben van allerlei culturele avonden of zo? En dat de kantine vandaag een Congolese maaltijd voorschotelt en morgen een Vlaamse?
|
![]() |
![]() |