![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3661 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik word compleet overdonderd door een lawine van informatie, maar ik wil vooral weten wat ons te doen staat. Dus mijn vraag : Welke groeperingen maken deel uit van de anti-NWO coalitie in uw visie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3662 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens jou is het dus zo: alles opstapelen [vb: Hitler loves dogs + You love dogs] =(is gelijk aan) wat jij noemde "de context" [die wordt dus automatisch: You = Hitler] dus zijn citaten [vb: Hitler loves dogs[SIZE=5].[/SIZE][SIZE=2]][/SIZE] per defnitie buiten context. ![]() Laatst gewijzigd door Tempest : 11 januari 2006 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3663 |
Parlementslid
|
![]() Beste exodus :
Er staan je drukke dagen te wachten in het kader van je verdediging van de : NWO. Ziehier het internetadres van de vaticaanse musea : www.vatican.va Veel zoekgenot ! Én vooral niét te ontgoocheld zijn : Veel Nieuwe Orde is blijkbaar al ... flink ... Oude Orde ! Beste Groeten ! Naschrift. De "link" werkt ... flink !
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 11 januari 2006 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3664 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() En er zijn er tal van andere!
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 januari 2006 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer worden we overstelpt met "feiten" waarvoor niet de minste bewijzen bestaan.
Op de site waar volgens Exodus "veel bewijs" staat staat juist niks, gewoon een herhaling van de beweringen. Zonder de minste controleerbare bron. Sprookjes, weer eens. (En reklame voor een boek.) En dat grandioze complot om de Sovjets in staat te stellen de leider van de John Birch society te ondervragen! ![]() Waar de NWO zich toch mee bezig houdt! (En in wat voor onzin mensen toch geloven. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 januari 2006 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3666 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Er zijn er hier meerdere die mee zijn,toch bijft het raargenoeg een minderheid.
En de echte en rake vragen en reacties en posts van believers op deze en voorgaande paginas blijven onbeantwoord...
![]() |
#3667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Rusland zoals het nu is, is dat natuurlijk, bijna niet meer vol te houden, of ge moet sjans hebben dat die passagiers door het plaatselijk goed betaald maffia hoofdkwartier worden vastgehouden. Trouwens waarom ze niet meteen illimineren, of nog beter ,die boeiing gewoon in mid air laten ontploffen, opgeruimd staat netjes ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee nee, hij wordt gevangen gehouden door een russische NWO er in Noord Korea, en moet postings plaatsen over de NWO om zo de believers in diskrediet te brengen, de communicatie satteliet die dat toelaat, staat maar 1 keer in de week in de goei possitie, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dat neerschieten van dat vliegtuig betreft :
De russen vragen SAR helicopters om het vliegtuig te gaan zoeken, ze zijn het duidelijk kwijt, maar ze zeggen nergens expleciet dat het geland is, zelf niet dat het een noodlanding probeerd uit te voeren. Ze zijn het gewoon kwijt, ze vragen zelf naar schepen om te gaan zoeken, (burger schepen, (waar ze ongetwijfeld trawlers mee bedoelen die vol electronica stoppen om Amerikaanse subs mee te tracken... ) uit de gegevens die je hier hebt, kan je niks afleiden, alleen dat ze het vliegtuig kwijt zijn, het kan gecrashed zijn, het kan geland zijn, het kan op de bodem van de zee liggen, al dan niet met overlevenden... kan best zijn dat ze overlevenden gevonden hebben, maar he het is 1983 de koude oolog woed op zijn koudst, ... ge begrijpt ook wel dat een amerikaanse senator een welkome buit, is, die ze nooit kunnen laten weerkeren, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die taperecorder betreft in het vliegtuig zelf,
sommige mensen worden melancholisch als ze gaan sterven, anderen blijve cool tot de laatste moment. Deze jongens deden wat piloten moeten doen, cool blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3671 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- 'Oh, he sits over there.' - 'Splitter!'
![]() |
![]() |
![]() |
#3672 | |
|
![]() Hieronder een tekst dat aanduidt dat de NWO theorie zeker niet anti-semitisch of racistisch is of zo'n gronden heeft , zoals sommige believers (vooral Firestone) proberen te insinueren, het is totaal ongegrond. Tekst is van NWO-onderzoekers Jim Marrs, die o.a het boek "rule by secrecy" heeft geschreven.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 12 januari 2006 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn waarheden als een koe dat:
Jij schiet liever op de boodschapper, maar dat verandert niets aan de realiteit. Jullie theorieën vinden hun oorsprong bij de meest reactionnaire en racistische krachten in de VS, en dat is er aan te merken, hoor. Deze theorieën bestaan al langer in de VS, en behalve sommige extremisten en charlatans nam niemand ze ernstig. Nu hebben ze dankzij het Internet ook Europa bereikt, maar dat maakt ze niet geloofwaardiger. Het stoort je dat men daarop wijst, maar ook dat verandert niets aan de realiteit. Het zijn theorieën zonder logica, zonder bewijzen, met veel leugens, en met veel haat.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 januari 2006 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3674 | ||||||||
|
![]() Hier gaan we weer ...
Je post staat weer vol van de valse en oneerlijke veralgemeningen. Je weet dat maar donders goed. De meeste NWO onderzoekers trekken zich niet aan van of iemand Joods is of niet, zoals ik hierboven al beschreven heb met Jim Marrs. Wel gebruiken de tegenstanders van de theorie alle middelen (vooral dan veralgemenende claims van anti-semtisme, racisme en extremisme om het aan te vallen en te discrediteren). Een teken van hun zwakheid. De NWO is de studie van de verborgen machten achter de schermen, en ze heeft niets te maken met "ras". Merk ook op dat GEEN ENKELE van de punten in je post op mij, Lex, Steve, Truth, Spazz en nog een paar andere, van toepassing is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je je al moet vastpinnen op één enkele uitspraak van Alcazar moet je al heel sterk in je schoenen staan. Hetzelfde geldt voor de rest van je argumenten. Dat is de realiteit, Firestone. Citaat:
Citaat:
De feiten blijven Firestone, als je dat nu wil of niet. Proberen af te schilderen als extremistische ideeën zal daar niets aan veranderen.
Laatst gewijzigd door exodus : 12 januari 2006 om 19:26. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3675 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie is over dit onderwerp vandaag dan begonnen???
Maar reageren mag niet zeker ... Citaat:
Er staat geen woord dat vals is, maar excuses voor deze zoveelste leugen zal ik wel niet krijgen. Citaat:
Het is heel bedroevend dat believers geregeld in de racistische, antisemitische en extreem-rechtse vijvers gaan vissen, en dat jij dat normaal vindt. Citaat:
Ik ga hier geen punten uitdelen, maar je weet donderswel wie wat geschreven heeft. Jij (oa) hebt nooit afstand genomen van de racistische en anti-semitische posts van je maatjes. Zelfs van de "Joodse Dutroux" was je niet in staat ondubbelzinnig afstand te nemen, en bleef je je vriendje verdedigen. Citaat:
Citaat:
Zelfs over Silverstein werd opgemerkt dat hij een jood was en dat dat betekenisvol is ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij daarentegen schiet op mij als boodschapper (nu dus weer) omdat je geen echte argumenten hebt. Citaat:
De oorsprong van de samenzweringstheorieën die jij hier propageert is wel degelijk te vinden bij de extreem-rechtse "anti federal government" krachten in de VS.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 januari 2006 om 20:01. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3676 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.septembereleventh.org/
http://www.physics911.net/ http://www.cooperativeresearch.org/ http://www.team8plus.org/ http://www.copvcia.com/ http://www.globalresearch.ca/ http://www.loosechange911.com/ http://www.reopen911.com/ 1.000.000 dollar contest to prove that bombs were NOT used at the WTC 1,2 and 7!!! Die laatste is misschien iets voor u, firestone, gezien de moeite die jij hier al doet om te "bewijzen" dat mensen liegen. Dit zijn enkele van de "betrouwbare" sites die ik effe samengegrabbeld heb. Mijn lijst met verschillende sites (vooral 911 dus) gaat ver boven de 100. In die lange lijst zitten natuurlijk veel conspiracy sites, maar dat moet niet betekenen dat we hier moeten door blijven drammen over het feit dat het een "grand conspiracy" is, maar net zoals zoveel mensen op dit bolleke eens vragen stellen, en durven stellen, over welke richting we hier uitmoeten. En als we dan naar een open source wereldregering gaan, waarom niet? Initiatieven als http://www.walden3.org/index.htm van miljonair Jimmy Walden juich ik erg toe. Het is nodig.
- De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars (Napoleon) - Laatst gewijzigd door Dukekiller : 12 januari 2006 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3678 | |
Banneling
|
![]() iets voor Flinstone? LOL
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3679 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar lekker houding heb je zeg! Citaat:
landen, en ze zien dat er mensen geofferd worden in satanische rituelen etc. ze nog steeds zo achterlijk zijn om dan te zeggen dat het waarschijnlijk een illusie was! Ik vind ze eigenlijk veel te dom om mee te 'praten'. Maar daar ik het wel heel erg belangrijk vind wat er aan aan het komen is, kap ik er ook niet zo maar mee. Er zulllen nu wel weer kutkammers komen die zeggen dat ik zeg dat ze me moeten 'geloven', maar de echt integere mensen hier weten dat ik dat nooit gevraagd heb. En kutkammers: Je kan reageren maar jullie staan bijna allemaal op mijn kutkammersoprotlijst. Dus lezen zal ik het niet, Tenzij zo'n achterlijk berichtje natuurlijk door een nietkutkammeroprotter geciteerd wordt. Als mensen na deze thread nog niet kunnen nadenken dat ziet het er voor het menselijk ras momenteel slecht uit! Dank U! Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3680 | |
Banneling
|
![]() Nice!
Citaat:
Pindar |
|
![]() |