![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U begrijpt er juist helemaal niets van! Ik beweer bij hoog en laag dat vaccinaties NIET gezond zijn! Maar soi, da's mijn mening dat geef ik grif toe. Maar dat U het begrijpt, nou nee! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5022 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus kutkamt U ongelooflijk op Uwer top! Meer is het niet Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5023 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De film "the secrets of redgate" door Puud aangehaald is zeer interessant. Vooral omdat het niet de standaard "alien" film is. Voor de meesten klinkt een film over een stadje dat buitenaardsen op bezoek krijgt al direct als bullshit, maar de film is sterk.De mensen die claimen contact gehad te hebben met de aliens , of een UFO gezien te hebben etc worden allemaal geinterviewd, volledig herkenbaar. Ze spreken vrijuit over hun ervaringen.
Deze mensen worden ook aan hypnose en polygrafische testen onderworpen om te zien of ze niet liegen. Uit de resultaten blijkt dat die mensen minstens echt geloven wat ze zeggen. En zijn zijn er niet weinig. Nu, dat ze echt geloven wat ze zeggen wil nog niet zeggen dat ze het echt hebben meegemaakt, maar daar is waar het echte intrigerende deel van de film begint. Men consulteert remote viewers (hier al een paar keer over gesproken), die voor de CIA o.a nog gewerkt hebben omdat zij dingen zouden kunnen zien die buiten de zintuigen liggen. Bv. tijdens de koude oorlog wou men Russische nucleaire installaties inspecteren. Deze remote viewers werden niet ingelicht over wat ze gingen zien. De persoon die claimt contact heeft gehad met de aliens zegt een willekeurig getal die hij in zijn geheugen associeert met de gebeurtenis. Dit getal wordt doorgegeven aan de remote viewer en de monitor (persoon). In de film begint men dan te remote viewen en wat die remote viewers zien zijn exact de taferelen die die personen claimen te hebben meegemaakt. Merk op dat de remote viewers totaal "blind" waren voor het target. Ze zitten er zo dicht op dat van toeval hier geen sprake meer kan zijn. Dus ofwel is iedereen dat aan die film meedoet een grote charlatan, ofwel ... trek je conclusies maar. De film zelf zien is de beste toets.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 maart 2006 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is en blijft film ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5025 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pffffffffff wat een gekutkam wederom! Wat wilt U er mee zeggen? Dat het niet waar is? Dat het wel waar is? En kunt U het ook 'onderbouwen'? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5026 | |
|
![]() Citaat:
En ik heb al links van u gelezen waarin beweerd wordt dat vaccinatie als wapen gebruikt wordt, het verantwoordelijk is voor kanker (door viruscontaminatie), en meer van dat. Meer nog, de hidden betekenis van vaccination (666 via numerologie), lack of immunity causes disease ( ![]() Beschouwt u antibiotica als een zegen of een vloek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5027 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5028 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar dus niet! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5029 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt Flick, maar weet je wat?
Soms denk ik dat "ze" over bepaalde dingen een fim maken, nét omdat dan velen hetzelfde zullen redeneren als jij nu doet. Ik heb het nu niet over deze film, maar specifiek over de X Files spin-off, " The Lone Gunmen", uitgezonden op Fox TV een half jaar vòòr de aanslag. In de aflevering wordt op een bepaald moment door terroristen een boeing door middel van remote-control uit handen genomen van piloten en van daaruit remote naar z'n doel (het WTC!! ![]() ![]() Dit diende volgens mij enkel om geloofwaardigheid te geven aan de fabel dat deze techniek enkel bestond in X Files serie's ed.
![]() |
#5030 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is heel wat anders dommerd! Blijf je kutkammen of komt er nog wat zinnigs uit? Laat maar, ik weet het antwoord al. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 29 maart 2006 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5031 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5032 | |
|
![]() Citaat:
Gij poneert de stelling dat vaccinatie evil is, aan u om dat te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5033 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Je leest mijn gedachten, want ik was net tegen m'n vrouw aan 't uitleggen waarom ik perse "V for Vendetta" wil gaan bekijken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5034 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5035 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En "you", dat zijn natuurlijk dolgedraaide auteurs die goedgelovige zielen meeslepen in hun uitermate bizarre fantasiewereld (just my 2 cents) ![]()
![]() |
![]() |
#5036 |
Schepen
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5037 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik probeer alleen maar erop te wijzen dat u geen objectief orakel bent, maar iemand die het kamp van de believers komt versterken nadat u zich door hun argumenten hebt laten overtuigen. En zoals zo dikwijls kan worden vastgesteld, bent u als verse bekeerling een beetje fanatiek. Ik twijfel er niet aan dat u eerlijk overtuigd bent van uw eindelijk gevonden gelijk, maar dat geeft u niet het recht om andersdenkenden te beschouwen als mensen die niets weten of niets te vertellen hebben.
![]() |
![]() |
#5038 |
Gouverneur
|
![]() Denkt u mensen te kunnen overtuigen door simpel te beweren dat wie uw mening niet deelt bijgevolg dom, koppig of angstig is?
![]() |
#5039 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik durf wedden dat je haar een paar keer per week in je nachtmerries tegenkomt. Probeer eens een gezond slaapmutsje.
![]() |
![]() |
#5040 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat is het nut van miljoenen mensen te doen geloven dat er een dreiging heerst, terwijl je zelf die dreiging controleert, als een instrument. Macht, heel veel macht over gehele volkeren. Welke games worden hier gespeeld? Zijn die conspiracy onderzeoekrs die deze zaak willen onderzoeken en exposen de charlatans? Of zijn diegene die miljoenen mensen naar hun pijpen willen dansen de charlatans.
![]() |
![]() |