![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4982 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() Ik ben ermee weg voor vandaag en wellicht morgen... ik zie het nadien wel. En voor Firestone: volgende opdracht: http://physics911.net/ tot over een paar dagen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4983 |
Minister-President
|
![]() Maar zal Straddle ooit te weten komen wat ze van Griffin's uiteenzetting vindt?
![]() Dat heb je dus met Stone. Wanneer je ze recht op de vrouw af haar mening vraagt over iets, heeft (geeft) ze die meestal niet. Volgens mij zit ze nu na te denken hoé ze moet reageren op Straddle's vraag over Griffin en zit ze met een "probleempje". Ze heeft amper 2 posts geleden gezegd tegen Straddle dat zij niet op de boodschappers schiet, dus ze kan moeilijk nu direct Griffin gaan attaqeren. Zo dom zal ze Straddle niet inschatten, dat ze hiermee zou wegkomen. Ze kan ook moeilijk tegen Straddle zeggen dat ze van haar "H&M" niet meer mag reageren op de leugens en beledigingen van hem, want hij heeft haar nog nooit beledigd. Hoe ze dit gaat oplossen? Normaal gezien door gewoonweg de post/vraag te negeren. Wat ze nu misschien wél gaat doen vanwege deze opmerking van mij. Kan ze weer eens mijn ongelijk bewijzen. Altijd handig. En het antwoord zal iets zijn in de aard van, " wat Griffin vertelt is door de onafhankelijke onderzoekers al lang weerlegd", "z'n theorieen steunen op drijzand", "waarom heeft Griffin geen 5000 reviews" ....etc... En wie weet spit ze wel iets boven over wat Griffin ooit eens heeft gezegd over een totaal andere kwestie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4984 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4985 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja, bij Stone hebben alleen de "officiële onderzoekers" van de "officiële rapporten" recht van spreken,he. ![]() En al de rest kan maar beter z'n bek houden. ![]() Dat zijn toch allemaal "nep-mensen" met "nep-studies". ![]()
![]() |
![]() |
#4986 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4987 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4988 | |
|
![]() Citaat:
Idem met Ted Gunderson, hij had onderzoek gedaan naar Satanisch misbruik met kinderen, en omdat dat volgens Firestone zo "way out there" is, iets wat totaal niet mogelijk is, was dat ook een reden om Ted Gunderson direct aan de kant te schuiven... Zo zijn er wel nog een paar. Dit is pas het gedrag van een sektelid, de sekte van de officiele dogma's.
![]() |
![]() |
![]() |
#4989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw Ted Gunderson gaf geen enkel BEWIJS voor zijn BEWERINGEN. Als dan blijkt dat hij een fantast is, waarom moet ik hem over 9/11 zomaar geloven??? De "werken" van Griffin zitten vol methodologische fouten, daarom hecht ik geen waarde aan zijn tekstjes. Dat ik hem niet geloof omdat hij theoloog is is een zoveelste leugen, een leugen die jij maar blijft herhalen, maar die je niet kan staven met links. Dat de believers steeds opnieuw met dit soort leugens afkomen is de reden dat ik geen inhoudelijke discussies met hen meer voer. Kom toch eens met een bewijs, jongens. Eén molecule van de gebruikte explosieven, een interview op Al Jazeera met één van de levende kapers, de lijst van de duizenden Israëlische werknemers die op 9/11 niet op hun werk zijn opgedaagd (of tenminste van de bedrijven waar die duizenden mensen werkten), een steekhoudend motief voor het neerhalen van WTC7, een bewijs voor de 4-6 wargames, een wetenschappelijk gefundeerde weerlegging van de talrijke peer-reviewed artikels die het instorten van WTC1/2 verklaren, enz ... Leugens over mij posten, of mij voor drol, treezebees, kuddedier, zeug, ... uitmaken is een zielig surrogaat voor argumenten, hoor. Give us some meat, jongens ... Ik wacht vol spanning!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 maart 2006 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4990 | |||
|
![]() Citaat:
Ik heb geen tijd een zin om die links terug te vinden , het is onbegonnen werk. Maar ik weet weldegelijk heel goed dat je afkwam met Gunderson's onderzoek over Satanisme en dat dat de reden was om het filmpje waarin hij zijn redenering uit de doeken deed niet te bekijken. Je zei zelfs dat de reputatie van iemand belangrijk was om hetgeen hij presenteert in te schatten, verwijzen naar je houding tegenover het Satanisme-onderzoek van Gunderson, je bevestigt wat ik zeg! Dat heeft dan ook niet te maken met wat jij vind bewijs of beweringen, als jij de informatie niet bekijkt, kan je niet weten dat het beweringen of bewijs zijn. Citaat:
Citaat:
Je methodes zijn pas dat van een sekte lid. In dit geval is jou sekte het officiële beeld. Alles wat daarbuiten valt wordt direct, zonder onderzoek, als pseudowetenschap gelabeld. Jou houding is even slecht als die van een sekte, al heb je er maatschappelijk geen last van. Hoe je met de NWO en 9/11 info omgaat is typerend. As informatie dat een verandering in het wereldbeeld zou durven brengen, dat de dingen misschien wel eens niet zijn wat ze lijken, dan wordt dat afgedaan als onzin van Charlatans. Net als in een sekte.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 maart 2006 om 08:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je liegt, Exodus.
Het is beschamend hoe jij en andere believers hier van alles beweren, en het niet eens nodig vinden jullie beweringen met links te staven. Echt beschamend. Meer wil ik er niet over kwijt. Misschien nog eens dit herhalen: Kom toch eens met een bewijs, jongens. Eén molecule van de gebruikte explosieven, een interview op Al Jazeera met één van de levende kapers, de lijst van de duizenden Israëlische werknemers die op 9/11 niet op hun werk zijn opgedaagd (of tenminste van de bedrijven waar die duizenden mensen werkten), een steekhoudend motief voor het neerhalen van WTC7, een bewijs voor de 4-6 wargames, een wetenschappelijk gefundeerde weerlegging van de talrijke peer-reviewed artikels die het instorten van WTC1/2 verklaren, enz ... Leugens over mij posten, of mij voor drol, treezebees, kuddedier, zeug, ... uitmaken is een zielig surrogaat voor argumenten, hoor. Give us some meat, jongens ... Ik wacht vol spanning!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 maart 2006 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4992 | |
|
![]() Citaat:
Nu plots ontken je trouwens dat je die uitspraken hebt gedaan , terwijl je ze anders nooit ontkent hebt. Nuja , bleit jij maar verder over persoonlijke aanvallen van o.a maanden geleden, er zijn hier toch enkele mensen op forum die overtuigt zijn van de NWO en 9/11 door de draden hier, zoals Straddle, die ZELF onderzoek hebben gedaan. Zo'n onderwerpen blijken toch meer en meer aandacht te krijgen, niettegenstaande dat jij ze totaal irrelevant vind, maar ja , jij bent dan ook totaal verkeerd en oningelicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#4993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie iets beweert moet daar bewijzen voor aanbrengen.
Exodus liegt, en verstopt zich achter het zoeksysteem. Beschamend en bedroevend. Typisch voor de believers! Eerst persoonlijke aanvallen en leugens posten, en wanneer ze ontkracht worden zagen dat ik bleit. ![]() Stop met persoonlijke aanvallen, dan worden jullie er ook niet op aangesproken! Nogmaals herhalen: Kom toch eens met een bewijs, jongens. Eén molecule van de gebruikte explosieven, een interview op Al Jazeera met één van de levende kapers, de lijst van de duizenden Israëlische werknemers die op 9/11 niet op hun werk zijn opgedaagd (of tenminste van de bedrijven waar die duizenden mensen werkten), een steekhoudend motief voor het neerhalen van WTC7, een bewijs voor de 4-6 wargames, een wetenschappelijk gefundeerde weerlegging van de talrijke peer-reviewed artikels die het instorten van WTC1/2 verklaren, enz ... Leugens over mij posten, of mij voor drol, treezebees, kuddedier, zeug, ... uitmaken is een zielig surrogaat voor argumenten, hoor. Give us some meat, jongens ... Ik wacht vol spanning!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 maart 2006 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4994 | |
|
![]() Citaat:
En blijkbaar geven andere mensen die met 9/11 bezig zijn ook genoeg "meat" want het aantal mensen dat inziet dat 9/11 een inside job is groeit met de dag. Waarom? Omdat de harde naakte feiten een inside job en manipulatie aanwijzen van uren ver.
![]() |
![]() |
![]() |
#4995 |
|
![]() Hier ook de harde feiten, van 40.000 stemmen op CNN gaat maar liefst 84% akkoord met Sheen, d.w.z onvervalste inside job.
![]()
![]() |
![]() |
#4996 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De link met Zwitserland (het Internationaal Comité van het Rode Kruis is bevolkt door 25 Zwitsers) is waarschijnlijk weer veeeeeeeel te ver gezocht.
![]() |
#4997 | |
|
![]() Hier nog een stuk vanop CNN waarin Alex Jones over de NWO begint.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4998 | ||
|
![]() Een interessante film i.v.m de NWO is "The brotherhood of the bell" uit 1970. Hoewel gedateerd is hij zeer interessant en realistsisch. Over een professor die een bij een geheime genootschap gaat maar later zijn fout beseft, en het probeert te exposen met alle gevolgen van dien...
Hier een enkele korte reviews: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 maart 2006 om 16:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4999 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Artsen zonder Vakantie; zeker ook ten dienste van de NWO? Jongens, volgens mij moet die exodus in Antwerpen gaan wonen en Vlaams behang gaan stemmen. Die mensen willen de klok óók 50 jaar terugdraaien.. NWO; die is al lang opgezet! Ben je het niet eens met de machthebbers; wordt dan zelf machthebber. De glazen plafonds zijn er niet voor niets; die zijn er nu juist om te doorbreken..
Laatst gewijzigd door Mephisto : 28 maart 2006 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5000 |
Minister
|
![]() Op Usenet werd ergens in '98 ofzo een regel ingesteld: eenieder die het woord Hitler als argument wilde gebruiken, verloor automatisch de discussie. Die regel was er niet voor niets..
![]() |