![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7342 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom vraag je nu een 'wetenschappelijk'' bewijs? Vraag je dat ook als je 's avonds naar het journaal kijkt? Begin anders een met het begin van deze thread en er wordt veel verwezen naar literaruur. Maar zie het meer als 'journalistiek' dan als 'wetenschap'' Citaat:
Maar goed Largo, met alle respect even een persoonlijke vraag, hoef je niet op te antwoorden, maar ben je zelf wetenschapper? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 15:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7343 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De NWO is de globale fasistiche staat die er aan staat te komen, zweg maar Nazi-Duitsland, maar dan globaal!!!! mischien helpt deze quote je: Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7344 |
|
![]() citaten voor Pindar die graag zinnetjes leest geloof ik:
-There is no such thing as a moral or an immoral book. Books are well written or badly written. (oscar wilde) -Perhaps, after all, America never has been discovered. I myself would say that it had merely been detected. (oscar wilde) -Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing. (oscar wilde) -Scandal is gossip made tedious by morality. (oscar wilde) -One can survive everything, nowadays, except death, and live down everything except a good reputation. (oscar wilde) -A thing is not necessarily true because a man dies for it. (oscar wilde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7345 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat we zeggen is dit: Er is een elite kliek die een facistische globale regering wil, met een gemicrochopde populatie, een wereldbank, een wereldleger etc etc en dat wij er de slaven van zullen zijn. Maar leg me nu nog eens uit waarom je je niet in de werken gaat verdiepen, daar je zegt dat je wetenschappelijk wil zijn. Je hebt mij nog niet uitgelegd hoe je dat kan rijmen, wetenschappelijk zijn en vanaf een vooroordeel afwijzen. Of kan je dat niet uitleggen, is ook ok hoor Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7347 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je mij een wetenschappelijk bewijs geven dat 9-11 geen inside job was??? Voor alle duidelijkheid, 9-11 heeft met de agenda van de NWO te maken! Pas op met je antwoord want je kan aan de TU delft er 1 miljoen dollar mee winnen.(Waaerom zou dat zijn denk je?) Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7348 |
|
![]() Telt eigen waarneming ook als 'zelf onderzoek doen'?
Ten tijde van 9.11. was ik zelf actief op het "COMMUNITY"-forum van CNN. Kort samengevat: De eerste vliegtuiginslag hield iedereen nog voor een tragisch ongeluk; Pas bij de tweede vliegtuiginslag begon men te speculeren. Wie? Zijn het de palestijnen? Is het Bin Laden? Zijn het mensen a la McVeigh/Waco? (In deze volgorde) Binnen een half uur na de tweede inslag waren mensen die met zekerheid wisten te vertellen dat 'de joden' niet op hun werk in het WTC waren verschenen. Ze waren 'gewaarschuwd' door de Mossad. Binnen een half uur na de tweede inslag waren mensen die met zekerheid wisten te vertellen dat het een inside-job was, geregisseerd door de CIA, NSA of aanverwante artikelen. (Ik weet niet of u het zich nog kunt herinneren maar de eerste twee, drie dagen waren alle telefoonlijnen overbelast, was het exacte aantal doden nog lang niet bekend, waren er nog verschrikkelijk veel mensen vermist en waren alle inlichtingendiensten ter wereld nog druk bezig om de daders te achterhalen.) U mag raden uit welke hoek de wind waaide bij deze berichten. En deze sprookjes kom ik nu, vijf jaar na dato nog steeds tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7349 | |
|
![]() Citaat:
We kunnen niet verderdoen met de discussie als je geen feiten checkt. Je vindt het zever, dat weten we al. Je hebt geoordeeld zonder naar enig feit te kijken. Dat noem ik niet echt weteschappelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#7350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7351 | |
|
![]() Citaat:
Zeker dat ik er niet naar wil kijken; of ik zal als ik eens tijd, goesting en genoeg goeie wil heb; maar jawel ik snap het wel je siteert quotes uit hun context en hoopt mij daar iets mee uit te leggen. Ik ken het idee wel van de nwo hoor zo onwetend ben ik ook niet. Heeft u de da vinci van dan brown gelezen? Wat vond u ervan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7352 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Slechts enkele dagen later "vonden" ze onder de dikke laag stof dat New York bedekte het paspoort van ene Mohamed Atta... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7353 |
Minister-President
|
![]() jij slikt misschien die zever... ik niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7354 | |
|
![]() Citaat:
En ja sorry maar ik ga geen 400blz afrijzen om één degelijk bewijsstukje terug te vinden terwijl jij er wel duizend in je hoofd hebt he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7355 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7356 | ||||