Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2006, 21:01   #7901
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asym Bekijk bericht
Zeker, schokkend zelfs toen ik deze voor de eerste keer zag,

Ik hoop dat je deze zeker een keer bekijkt, die man verteld gewoonweg de hele handel en wandel van de CIA, NSA enz...
Het begint trouwens met een drugszaak die openbaar werd gemaakt waarbij het hoofd van de CIA in zeer nauwe schoentjes komt te staan.
Hij verteld dit al op een nogal een ludieke manier, hoe je dat natuurlijk ook bekijkt.
Ik ben nu net aan het kijken hoe hij aan't vertellen is hoe de Patriot ACT het 4th am. onderuit heeft gehaald met die telefoonafluisterpraktijken.
De zaal zit toch maar stilletjes te luisteren.

Every time the dow rise 500 points, 10.000 people loses there jobs
Ja,tis meer dit soort eerder tastbare zaken waar ik naar op zoek ben momenteel.'k Zal hem eens bekijken.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 21:01   #7902
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Kijk,het is simpel,Pindar gelooft dat wat op de wereld geïmplementeerd wordt analoog is met wat in de Protocollen beschreven wordt,alleen is hetgeen op de wereld geïmplementeerd wordt in zijn wereldbeeld geen Joodse samenzwering zoals in de Protocollen,maar een samenzwering van de elite die niet louter Joods is.
Als je dit niet uit zijn (en de andere uit de discussie) posts kon afleiden...dan ben je ofwel van slechte wil ofwel heb je al dan niet bewust een neiging om tegen "de believers" en Pindar in het bijzonder in te gaan.Ik denk niet dat je van slechte wil bent.
Ik ben geneigd in te gaan tegen alles en iedereen dat of die argumenten meent te moeten putten uit welk element dan ook van de zgn. protocollen van de wijzen van Sion.
Die neiging zou inderdaad visceraal en irationeel kunnen zijn, zoals ik het ook benauwd krijg van swastika's, hitlergroetgebaren en andere nazisymbolen, terwijl die uiterlijkheden op zichzelf uiteraard compleet ongevaarlijk zijn.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 21:05   #7903
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ok dan kan je dat artikel terugvinden en het hier voorleggen...
Ik heb REEDS gemeld dat ik er een link naar had maar deze is intussen reeds een tijd niet meer geldig ...

Allez, na 2 seconden zoeken:

Citaat:
The 4,000 figure apparently came from an article entitled "Hundreds of Israelis missing in WTC attack" which appeared in the September 12th internet edition of the Jerusalem Post. It stated, "The Foreign Ministry in Jerusalem has so far received the names of 4,000 Israelis believed to have been in the areas of the World Trade Center and the Pentagon at the time of the attacks."
Bron: usinfo.state.gov
Oud 24 augustus 2006, 21:07   #7904
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
http://pqasb.pqarchiver.com/jpost/re...itle=&Sect=ALL
Trouwens je antwoord voldoet niet! Ik vroeg geen onrechstreeks artikel maar wel het artikel zelf...
Ongeloofeloos
Oud 24 augustus 2006, 21:09   #7905
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Maar goed. Daar 2004gun nu (eindelijk) afstapt van de bewering dat "veel Israëli's op 9/11 niet op hun werk op de WTC zijn opgedaagd" is deze case inderdaad wat mij betreft closed (om het in koeternederlands te zeggen).
Heb ik NOOIT gesteld, maar U gaat maar door met uw gelummel ...
Oud 24 augustus 2006, 21:23   #7906
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit is ook een argument die zo achterhaald is als wat. Als je de quotes bestudeert, dan zie je duidelijk dat ze met new world order bedoelen:
  • Een plan, dat al een tijdje duurt
  • Het moet vervulling krijgen in de toekomt
  • Wereldregering is er een onderdeel van
  • Het zal gepaard gaan met veranderingen o elk gebied van de maatschappij
  • Soevereiniteit van landen zal niet meer bestaan
  • De U.N is er onderdeel van
Etc... Alleen al door de enorme hoeveelhied aan quotes te bekijken kan je zien dat new world orde zomaar geen toevallige generische term is.
Grappig is dat een vermaard tegenstander van de Amerikaanse wereldhegemonie, en dus een gedreven tegenstander van Bush en de neocons, ook pleit voor een New World Order.

Ik heb het over George Monbiot en zijn boek "The Age of Consent: A manifesto for a new world order".

uit een boekbespreking in The Guardian:
“This is an extremely important book. George Monbiot offers a searchingly rigorous analysis of the sources of American power and presents a package of proposals that would radically redraw the present world order. It is breathtaking in its radicalism, but for anyone who is serious about tackling the current US hegemony, it is difficult to fault the logic. ... if it is far too radical for some tastes, can they suggest any lesser options that will produce the same vast improvement in world justice and prosperity? The floor is theirs.”
Michael Meacher, The Guardian.

Ik neem aan dat dit een heel andere "NWO" is dan de ondemocratische eeuwenoude samenzwering van "ingewijden" waar U en Lex en anderen in deze toppic voor waarschuwen.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 24 augustus 2006 om 21:29.
Oud 24 augustus 2006, 21:25   #7907
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Moet ik toch nog op terug komen godverdomme!

Hertog,

Stone en ik hebben hier al 10 keer over gediscussieerd, de eerste keer meer dan een jaar geleden toen jij hier, toch onder de vorm van Hertog, niet aanwezig was.

Je weet verdomd niet dat ik van in het begin reeds duidelijk gesteld heb dat het om 4000 telefoonoproepen gaat waar Stone is komen aandraven over de krantenberichten van die Iraanse gazet om mij onterecht in diskrediet te brengen.

Jij gaat er gewoon mee voort zonder enige kennis van de historie, U laat zich leiden door Stone en bent er met uw 2 voeten in getrapt, waarvoor proficiat.
Leuk verhaal. Dit is je bericht van een week geleden aan mij. Kijk naar de datum, kijk naar mijn vraag en kijk naar het antwoord:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=86
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 21:36   #7908
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Leuk verhaal. Dit is je bericht van een week geleden aan mij. Kijk naar de datum, kijk naar mijn vraag en kijk naar het antwoord:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=86
Weet je, stukje muggenzifter, draai er nog een aantal keer mee in het rond en schreeuw het van de daken als jij je er goed bij voelt. Ik had het DUIDELIJK over het bericht in de Israëlische krant, dat jij op dat moment niet wist waar het over ging is jouw probleem, dus doe er mee wat je wil!
Oud 24 augustus 2006, 21:38   #7909
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik,noch een ander forumlid die zegt dat de NWO er is heeft een grijntje antiselmitisme in zich!!Zeg het me,waar komen mijn bronnen vandaan??Welke zijn mijn antisemitische bronnen??
Wees zelf wat kritischer op je idiote bronnen die beweren dat de NWO theorie een derivaat is van de antisemitische Protocollen-waarvan de eerste schrijfsels in de eerdere jaren 1800 gevonden werden!Het is voor het grootste deel van Weishaupt en de Order of the Illuminati afkomstig wiens plannen rond 1785 gevonden werden door de authoriteiten!

Goedkoop hoor...wat kan ik zeggen?Alles waar je je op baseert om dat te zeggen is al tien keer ontkracht.
Jammer Lex,
Ik richtte me tot jou omdat ik ervan uitging dat je nog enigzins objectief naar bepaalde zaken kon kijken. Ik heb me misschien vergist. Vooralsnog ga ik ervan uit dat je te onschuldig bent om kwaadaardigheid te herkennen.

Als je me nu eens even niet als vijand beschouwd maar gewoon mijn post leest:

Ik heb hier drie antisemitische bronnen genoemd die door verschillende believers werden of worden gebruikt.
1. De WTC - joodse werknemers-roddel - door Gun;
2. Dutroux is een jood, Dutroux-netwerk is een joodse samenzwering-door Pindar;
3. De Protocollen.
Dat zijn er al drie. Er zijn er veel meer.

1 en 2 zijn nu weerlegd. 3 hebben we een discussie over. Voor mijn part mag je 'm even parkeren.

Ik heb je mening gevraagd over bepaalde zaken. Kijk eens hoe Werkgroep Morkhoven post. Kijk eens hoe Pindar op Firestone reageert en vraag je dan af of het gezelschap waarin je je vrijwillig begeeft, de 'wij, believers' wel zo zuiver is als je dacht.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 21:40   #7910
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vond het interessant dat Bush de eerste impact van 9/11 op tv gezien heeft.
Ik dacht dat hij, op het moment dat men hem kwam vertellen over de impacts, in een schooltje op bezoek was en dat hij een kleuterboekje in de hand hield in plaats van een zapper. Uiteraard zal hij later die dag de televisiebeelden wel enkele keren gezien hebben.

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 24 augustus 2006 om 21:41.
Oud 24 augustus 2006, 21:57   #7911
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Ik dacht dat hij, op het moment dat men hem kwam vertellen over de impacts, in een schooltje op bezoek was en dat hij een kleuterboekje in de hand hield in plaats van een zapper. Uiteraard zal hij later die dag de televisiebeelden wel enkele keren gezien hebben.
Bush heeft eens (of twee keer zelfs) verklaard dat hij de beelden van de eerste impact gevolgd had op scherm en mits de televisiestations de eerste impacts niet in beeld gebracht hebben ten tijde van de impact moet hij de beelden ofwel op een scherm gezien hebben waarbij aangetoond wordt dat hij ervan op de hoogte was,ofwel zich heeft vergist.

Na de tweede impact werd hijin dat schooltje gewaarschuwd.
Oud 24 augustus 2006, 22:11   #7912
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jammer Lex,
Ik richtte me tot jou omdat ik ervan uitging dat je nog enigzins objectief naar bepaalde zaken kon kijken. Ik heb me misschien vergist. Vooralsnog ga ik ervan uit dat je te onschuldig bent om kwaadaardigheid te herkennen.
Wat een denigrerend toontje wederom.

Citaat:
Als je me nu eens even niet als vijand beschouwd maar gewoon mijn post leest:
Ik beschouw niemand als vijand maar als je ons keer op keer probeert te pakken op een onaanwezig antisemitisme verlies ik uiteraard vroeg of laat mijn geduld.

Citaat:
Ik heb hier drie antisemitische bronnen genoemd die door verschillende believers werden of worden gebruikt.
1. De WTC - joodse werknemers-roddel - door Gun;
2. Dutroux is een jood, Dutroux-netwerk is een joodse samenzwering-door Pindar;
3. De Protocollen.
Dat zijn er al drie. Er zijn er veel meer.

1 en 2 zijn nu weerlegd. 3 hebben we een discussie over. Voor mijn part mag je 'm even parkeren.
Niks parkeren,het is uitbundig besproken,van antisemitisme is geen sprake.Je kwam met 3 af en er zijn er 3 weerlegd en dan claim je dat er veel meer zijn...maar toevallig had je er 3 uitgepikt die er eigenlijk geen waren?
Laat dat antisemitisme toch gewoon vallen.Zoals ik zei.Het gros van de NWO theorieen zijn gebaseerd op het waargebeurde verhaal waarbij de plannen aan het licht kwamen van de Order of the Illuminati (wat niet d"de Illuminati is),daarom worden de Illuminati en niet de Joden in adem met de NWO genoemd.

Citaat:
Ik heb je mening gevraagd over bepaalde zaken. Kijk eens hoe Werkgroep Morkhoven post. Kijk eens hoe Pindar op Firestone reageert en vraag je dan af of het gezelschap waarin je je vrijwillig begeeft, de 'wij, believers' wel zo zuiver is als je dacht.
Morckhoven is niet eens een "believer,hij vindt het gewoon lullig dat we antisemitisme verweten worden terwijl dat nergens op slaat.Je focust je zodanig op een illusionaire Jodenhaat dat je zelfs niet aanvaardt dat de NWO theorieen op de plannen van de Order of the Illuminati gebaseerd zijn die uitlekten i.p.v. op de Protocollen als het je gezegd wordt (mits enig zoekwerk kom je zelf wel tot die conclusie-ik ben er al ik weet niet hoe lang mee bezig en ik ben nog haast nooit op wat gestoten die verwijst naar een Joods complot.Dat er fascisten rondlopen die dat wel doen (al zijn de meeste fascisten om andere redenen tegen de Joden) betekent nog niet dat wij ongelijk hebben en dat onze theorieen derivaten van antisemitische teksten zijn.).
Verder heb ik de discussie tussen jullie niet gevolgd.Heeft Morckhoven je beschuldigd die foto van Vervloesem op die site te zetten?
Ik moet kijken hoe Pindar op Firestone reageert??
Kijk eens hoe Firestone op ons allemaal reageert...zelfs Lorgo_w probeert haar voorzichtigweg te bedaren in haar idiote beschuldigingen waar ze alles op een antisemitische hoop gooit...
Met alle respect maar zelfs los van de inhoud zou ik tien keer liever een etentje bij mij thuis organiseren met Exodus,Gun,Democratsteve,Pindar,Straddle,Heftruck en de rest van de "believers",het lijken me allemaal goede mensen.Tussen de dissers zitten er ook die gerust mogen mee-eten en die ik wel mag,ze weten allicht ook wel wie-ik mag eigenlijk bijna iedereen.
En weer ga je van Pindar naar "wij".En Pindar heeft niet eens wat fout gedaan dit keer.
Veeg voor eigen deur Hertog.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 22:18.
Oud 24 augustus 2006, 22:15   #7913
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het boek gaat over de NWO,de auteur gelooft dat de Illuminati de wereld stuurt niet de Joden.Van p. 266-332 staat de originele tekst van de Protocollen waar de discussie hier over gaat) met op de voorpagina verduidelijking van de auteur:

Author's note:This is an exact reprint of the original tekst.This has been written intentionally to deceive people.For clear understanding,the word "Zion" should be "Sion";any reference to "Jews" should be replaced with the word "Illuminati";and the word "goyim" should be replaced with the word cattle.

Het boek gaat niet specifiek over de Protocollen,het gaat over veel meer,van UFO's tot Geheime Genootschappen tot (en dat vind ik het interessantste stuk,daarin zit mijns inziens zijn voornaamste verdienste (R.I.P. Milton William Cooper)) de totalitaire legislatie die er in VS (en wie weet hier ook al) zonder dat het volk het beseft op slinkse wijze is doorgeloodsd en die nu kan worden aangewend wanneer zij het willen om het volk te tiranniseren.
(Met zijn visie over wat de Illuminati is ga ik niet akkoord.)
Nu zowat alle believers hier bij hoog en laag hebben ontkend dat zij de NWO-conspiracy zien of gezien hebben als een joods complot of een complot van een joodse elite, en dat mogelijke aanwijzingen van hun vermeende antisemitisme slechts schijn zijn en berusten op misverstanden of afgezworen jeugdzondes, wil ik er voortaan van uitgaan dat hun NWO-theorieën alleen door toeval lijken op de antisemitische NWO-theorieën die in de US welig tieren.

Ik geef hen niet het voordeel van de twijfel, zo naief ben ik niet, maar doe voor het vervolg van de topic een constructief voorstel: laten we een streep trekken onder dit welles-nietes verhaal over antisemitisme en laten we overgaan tot een omschrijving van de "illuminati" die een gevaarlijke "NWO" aan het klaarstomen zijn.

Lex heeft hier gezegd dat hij niet gelooft in de omschrijving die de genoemde Milton William Cooper eraan geeft (als ik Lex goed begrijp). Ik ken Coopers omschrijving niet, maar wie zijn de illuminati dan wel (geen namen, natuurlijk, maar een poging tot schetsen van gemeenschappelijke kenmerken) in de ogen van Lex Blanca?
En in die van Exodus en Gun2004?

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 24 augustus 2006 om 22:43.
Oud 24 augustus 2006, 22:15   #7914
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Neen, integendeel.

Als je de peiling bekijkt blijkt dat 21% denkt dat regering het gevaar overdreef, 20% dat de regering de waarheid vertelde, en 51% dat het gevaar zelfs groter was dan de regering beweerde! (Bron)
merkwaardige interpretatie

Ik lees in die bron:
"A majority, 51%, say the government is not giving the full truth and may be telling less than it knows."

of heb ik iets gemist?
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 22:23   #7915
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Nu zowat alle believers hier bij hoog en laag hebben ontkend dat zij de NWO-conspiracy zien of gezien hebben als een joods complot of een complot van een joodse elite, en dat mogelijke aanwijzingen van hun vermeende antisemitisme slechts schijn zijn en berusten op misverstanden of afgezworen jeugdzondes, wil ik er voortaan van uitgaan dat hun NWO-theorieën alleen door toeval lijken op de antisemitische NWO-theorieën die in de US welig tieren.

Ik geef hen niet het voordeel van de twijfel, zo naief ben ik niet, maar doe voor het vervolg van de toppic een constructief voorstel: laten we een streep trekken onder dit welles-nietes verhaal over antisemitisme en laten we overgaan tot een omschrijving van de "illuminati" die een gevaarlijke "NWO" aan het klaarstomen zijn.

Lex heeft hier gezegd dat hij niet gelooft in de omschrijving die de genoemde Milton William Cooper eraan geeft (als ik Lex goed begrijp). Ik ken Coopers omschrijving niet, maar wie zijn de illuminati dan wel (geen namen, natuurlijk, maar een poging tot schetsen van gemeenschappelijke kenmerken) in de ogen van Lex Blanca?
En in die van Exodus en Gun2004 (Edit Lex Blanca:en de anderen)?
Deze ben ik zelf nog niet tegengekomen moet ik zeggen...waar zijn die te vinden?Hoe populair zijn ze?
Een uitstekend voorstel Salmon.Morgen meteen!

Oud 24 augustus 2006, 22:26   #7916
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
merkwaardige interpretatie

Ik lees in die bron:
"A majority, 51%, say the government is not giving the full truth and may be telling less than it knows."

of heb ik iets gemist?
Niks merkwaardige interpretatie. Gewoon wat er in het artikel staat.
Zij die denken dat de dreiging overdreven werd zitten bij die 21%.

Citaat:
The findings will shock many at Westminster who had expected Labour to gain ground following John Reid's high-profile handling of the alleged plot against transatlantic airlines. Carried out over the past weekend, following the series of terror arrests, the poll shows voters do not believe the government is giving an honest account of the threat facing Britain. Only 20% of all voters, and 26% of Labour voters, say they think the government is telling the truth about the threat, while 21% of voters think the government has actively exaggerated the danger.

A majority, 51%, say the government is not giving the full truth and may be telling less than it knows. That finding comes despite a newly introduced system of public information warnings that saw the home secretary downgrade the threat level from critical to severe.

Bron
Oud 24 augustus 2006, 22:28   #7917
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik insinueer helemaal niets. De posts spreken echt voor zich, en dit al meer dan een jaar.
Het slordige bronnengebruik van sommigen hier spreekt inderdaad voor zich.

Toch voelen sommige (anderen) zich geroepen om niet alleen - terecht - de fouten bloot te leggen, maar om steeds opnieuw maar in z'n algemeenheid op dezelfde nagel te blijven kloppen.
Spreken de posts dan tóch niet voor zichzelf ?
Oud 24 augustus 2006, 22:33   #7918
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik NOOIT gesteld, maar U gaat maar door met uw gelummel ...

Hier beweer je dat 4000 telefoontjes over Israëli's in New York en Washington wijst ("insinueert") op voorafgaandelijk op de hoogte zijn.
Citaat:
Dat heb jij er van gemaakt. Ik heb in een ver verleden melding gemaakt van 4000 telefoontjes die zijn binnengevallen op 9-11 en de eerste dagen daaropvolgend in de ambassade van Israël met de vraag naar bevestiging van in leven zijnde Israëli.
Wel gek dat er slechts 1 Israëli om het leven is gekomen (hij zat in één der vliegtuigen) en dat er daarvoor 4000 telefoontjes zijn binnengevallen.
Bewijst dit enige betrokkenheid? Neen!
Insinueert dit een voorafgaandelijk op de hoogte zijn? JA
En hier schrijf dat je uit dat bericht denkt te kunnen afleiden (met enige twijfel) dat er veel Israëli's in de WTC werkten.
Citaat:
Jij hebt de overtuiging dat er NIET veel Israëli werkten in het WTC en dat is jouw volste recht. En ik twijfel er aan op basis van mijn geposte citaat en ook dat is mijn volste recht.
Lummel jij maar rustig verder. Ik staaf mijn beweringen tenminste steeds met citaten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 22:48.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2006, 22:33   #7919
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Niks merkwaardige interpretatie. Gewoon wat er in het artikel staat.
Zij die denken dat de dreiging overdreven werd zitten bij die 21%.
Goed, laat 'merkwaardig' vallen.
Het is een mogelijke interpretatie, vanuit een bepaald soort logica, maar zolang we niet meer weten over de opzet en exacte vragstelling van de enquete, blijft het een interpretatie.
Oud 24 augustus 2006, 22:33   #7920
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
OK, elke verwijzing naar de protocollen of gelijkaardige anti-semitische teksten worden vanaf nu stante pede bestraft met een rapportering.

Ik zal dat graag in de gaten houden.
Zo kan je het ook benaderen.
Maar ik houd niet van het beteugelen van opinies met dat soort politionele sancties.

Dus geef ik de voorkeur aan een ander tussenbesluit:

"OK, elke (instemmende) verwijzing naar de protocollen of gelijkaardige antisemitische teksten om daar het bestaan van een "NWO" mee aan te tonen, zullen vanaf nu onverbiddelijk geconfronteerd worden met de posts waarin de betreffende believer(s) zich uitdrukkelijk van het antisemitisme heeft of hebben gedistantieerd."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 24 augustus 2006 om 22:46.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be