![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7761 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The figure "4,000" was probably taken by Al-Manar from a Jerusalem Post article of September 12 (p. 3) which said "The Foreign Ministry in Jerusalem has so far received the names of 4,000 Israelis believed to have been in the areas of the World Trade Center and the Pentagon at the time of the attack." This number was obviously not (as Al-Manar claimed) restricted to employees; in fact, Tsviya Shimon, minister of administrative affairs for the Israeli consulate and mission in New York, said on September 14 "that there might have been up to 100 Israeli citizens working in the World Trade Center". [147] Laatst gewijzigd door Vorenus : 24 augustus 2006 om 06:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens je antwoord voldoet niet! Ik vroeg geen onrechstreeks artikel maar wel het artikel zelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7763 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik deze zaak enkele jaren geleden onderzocht heb ik het wel gevonden. Er zijn ook veel betrouwbare websites die er naar refereren. Het artikel ging gewoon over telefoontjes van verontruste vrienden/familieleden van Israëli's die in New York of Washington zaten. Niet over WTC-werknemers. Maar goed. Daar 2004gun nu (eindelijk) afstapt van de bewering dat "veel Israëli's op 9/11 niet op hun werk op de WTC zijn opgedaagd" is deze case inderdaad wat mij betreft closed (om het in koeternederlands te zeggen). Door iemand met 2004gun's "visie" hardliner te worden genoemd ervaar ik overigens als een compliment!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat van die 4000 joden die werden verwittigd is een fabeltje uitgebracht door Al-Manar, toevallig een medium van Heznollah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7766 | |
Banneling
|
![]() De politie is je beste vriend!!!
Citaat:
en nog geen terroristen opgepakt! goooooooooooooooooooooooooh!!!!!!! jemig, zou er mischien toch een andere reden voor zijn?????? Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7767 | |
Banneling
|
![]() In NL moet je sinds kort je ID opnieuw overleggen bij de banke ivm
de wet indentificatie plicht. mag je als brave burger voor de zoveelste keer op komen met je rijbewijs paspport etc Maar: Citaat:
http://www.id-nee.nl/banken.html Now you know! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7768 | ||
Banneling
|
![]() Here we gooooooooooooooooooooooooooo again!!!
Citaat:
Citaat:
http://www.newsmax.com/scripts/print...1/232558.shtml Ding dong! Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7769 | |
Banneling
|
![]() and on and on and on and on....
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7770 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pindar, is dit je reactie op de commotie over je valse bron, te weten: De Dutroux-site?
Of heb je daarover nuff said? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7771 | |
Banneling
|
![]() zoooooo
worden ze wakker???? hebben ze onze berichten mischien gelezen??? ![]() Citaat:
hmmm Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik plaats hier en nu wat ik van belang vind dat je begint te zeveren over Dutroux snap ik niet Maar goed...Dutrous was via de satanische sekte Abracas, verbonden aan het pedofiele netwerk van de elite, ja ook in Belgie,blader wat mij betreft maar verder terug in de thread, ik ga het hier niet herkauwen. Maar goed beetje erg domme opmerking van je op deze plaats en deze tijd Maar goed , zoals al eerder gezegd, als ze je gaan imiteren heb je toch wel wat bereikt!!! ![]() Nuff said! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je de peiling bekijkt blijkt dat 21% denkt dat regering het gevaar overdreef, 20% dat de regering de waarheid vertelde, en 51% dat het gevaar zelfs groter was dan de regering beweerde! (Bron) Nog werk aan de winkel voor de Britse Pindar's en exodussen ! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7775 | |
Banneling
|
![]() het is allemaal niet waar hoor dat ze alles aftappen an afluisteren etc etc.
Of??? Wilma!!!!!!!!!!!!!!!!! Citaat:
en dan nog niet wakker worden??????? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7776 | |
Banneling
|
![]() hmmm ok ok
Citaat:
The Vatican (Church of Babylon) connection Pfff Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dat ik bewondering zou hebben voor Waffen-ss is FOUT Ik heb gezegd Dat ik respect had voor de oostfronters (vlamingen die aan het oostfront streden tegen de communisten) die inderdaad bij de Waffen-ss waren als onderdeel van de werhmacht. DIt waren geen ss Nogmaals WAFFEN-SS is niet gelijk aan SS" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7778 |
Banneling
|
![]() Zoekt het op WM, ge ziult zin da ik gelijk hem.
Zelfs die gast van de Hezbollah heeft gezegd dat ze dit hadden uitgezonden maar de bronnen niet konden geven Maar ja als het niet in PC-beeld past is het direkt racisme en de rest van de ismes. En vooral niet als die gasten het recht in u gezicht zeggen Laatst gewijzigd door Vorenus : 24 augustus 2006 om 11:57. Reden: spelfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#7779 | ||
Banneling
|
![]() Computer Addiction and the Illuminati
by T. Stokes, Lecturer in Paranormal Studies, 2006 Citaat:
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 augustus 2006 om 11:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7780 | |
Banneling
|
![]() ok ik beweer al jaren dat mensen 'bezeten' kunnen worden, Hier op aarde
zijn er via satanische rituelen zeer veel 'demonen' opgeroepen. Onder 'demonen' versta ik negatieve 'geesten' die ons het leven zuur willen maken, en ook via 'hun' dimensie de boel hier willen regelen Nou is er veel over te zeggen, maar je kan ook dit lezen: Citaat:
Nog steeds raar dat David Bowie, Madonna, Dolly Parton, Ziggy Stardust, en ga maar door satanisten zijn??? voor uwer verder onderzoek: http://matthew-delooze.blogspot.com/ my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 augustus 2006 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |