Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2006, 16:58   #8361
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Ah hou op.Als je wil geloofwaardig overkomen dat wij de oorzaak zijn moet je vooral met Largo afkomen.
Leuk onderbouwde post van u...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 16:59   #8362
largo_w

Standaard

Citaat:
Ben je er intussen al in geslaagd?
Neen gaat niet open men zal mij via iets anders moeten linken...
Oud 29 augustus 2006, 17:02   #8363
largo_w

Standaard

Citaat:
Idd,in het belachelijke trekken,authenticiteit van de bronnen aanvallen,en zeggen dat we nooit wat concreets brengen (wat enkel kan als ze wat we concreet brengen naast zich leggen en negeren).Sinds Largo en van Gelre er zijn is het alleen maar erger geworden.Ik schaam me tegenwoordig dat ik op deze draad post.Als buitenstaanders dit lezen...het is louter dit stramien tegenwoordig...echt jammer.
Vroeger was het ook niet alles,met Turkje en Mephisto,maar dit is tienvoud.
Ik hou echt niet van de negeerlijst,maar het zal moeten,anders kom je niet meer aan normaal posten toe.
Weerom leuk en onderbouwd!

Authenticiteit aanvallen...Nu ja als je afkomt met anonieme brieven en stukjes van audiocassettes waarop ik alleen een histerisch wijf hoor roepen moet ik toch zeggen...

Over dat belachelijke; waarom was de post van AEvanLoon zo belachelijk?
Oud 29 augustus 2006, 17:09   #8364
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wat vind jij ervan dat Bush heeft meegedaan aan deze rituelen en er lid van is, evenals zijn tegenstander in de verkiezingen van 2004, Kerry?
Beste Exodus,

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Dat ze beide lid waren/zijn van Skull & Bones is bekend. De NOS heeft daar toendertijd nog een reportage over uitgezonden.
Bush en Kerry zijn in die tijd ook beide erover ondervraagd.

Voor wat betreft de rituelen: Tsja, ik wil best geloven dat dat fragmentje echt is alleen zegt het mij niet zo veel. Er zijn veel 'genootschappen' en geheime verenigingen die er vreemde rituelen op na houden. Het lijkt me eerder een studentengrap. Of het satanistich is of niet dat weet ik niet. Het zou kunnen.

Maar er zijn veel gebruiken die op verschillende manieren kunnen worden uitgelegd. Abacadabra bijvoorbeeld schijnt een echte vervloeking te zijn. Hoeveel goochelaars en kinderen gebruiken hem niet op onschuldige wijze?

In het filmpje over Bush en Kerry kwamen wel andere studenten aan het woord die S&B een kwalijke zaak vonden. Maar meer om redenen dat er een
genootschap is dat misschien geheime afspraken maakt. Dat zoewel Bush en Kerry er lid van waren gaf nog eens extra grond aan die bedenkingen.
Op zich is dat natuurlijk niet zo vreemd. Beide van zeer gegoede familie die toevallig in de meest prestigieuze studentenvereniging terechtkomen.

S&B bewijst voor mij niets. Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 17:12   #8365
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Neen gaat niet open men zal mij via iets anders moeten linken...
Hier is een andere link:

Simon Cox on Skull & Bones - Radio 4 - 9-9-04.mp3

Zeer interessant.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 augustus 2006 om 17:13.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 17:15   #8366
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
...Beide van zeer gegoede familie die toevallig in de meest prestigieuze studentenvereniging terechtkomen.

S&B bewijst voor mij niets. Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig.

Toeval bestaat niet, zeker niet bij zo verenigingen. Je komt niet zomaar terecht bij S&B, je wordt ervoor gekozen.

Trouwens, in diezelfde reportage was een ander lid aan't woord. Men stelde hem de vraag wie de presidentsverkiezingen zou mogen winnen volgens hem. Zijn antwoord was iets in de aard van: "maakt nie uit wie wint, wij winnen altijd."
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 17:18   #8367
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Over dat belachelijke; waarom was de post van AEvanLoon zo belachelijk?
Ik had het over jou,niet over de post van Aevanloon.Aan de reactie van Exo te zien was ook duidelijk dat de post van Aevanloon niet belachelijk was.
Er is een reden waarom Exo zo reageert naar Aevanloon toe en niet naar jou.
Zo hoort het normaal te lopen.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 17:25.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 17:19   #8368
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Toeval bestaat niet, zeker niet bij zo verenigingen. Je komt niet zomaar terecht bij S&B, je wordt ervoor gekozen.

Trouwens, in diezelfde reportage was een ander lid aan't woord. Men stelde hem de vraag wie de presidentsverkiezingen zou mogen winnen volgens hem. Zijn antwoord was iets in de aard van: "maakt nie uit wie wint, wij winnen altijd."
Ja, dat is de reportage die ik ook heb gezien. (Ben trouwens op dit moment naar het fragmentje van Exodus aan het luisteren).
Oud 29 augustus 2006, 17:24   #8369
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Authenticiteit aanvallen...Nu ja als je afkomt met anonieme brieven en stukjes van audiocassettes waarop ik alleen een histerisch wijf hoor roepen moet ik toch zeggen...
Ja,das voldoende voor jou om te veralgemenen bij het in het belachelijke trekken.Je was dan met die audio ook weer voorbarig...
En het is stelselmatig.
Oud 29 augustus 2006, 17:24   #8370
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik had het over jou,niet over de post van Aevanloon.Aan de reactie van Exo te zien was ook duidelijk dat de post van Aevanloon niet belachelijk was.
Er is een reden waarom Exo zo reageert naar Aevanloon toe en niet naar jou.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Heeft Bush zelf die rituelen aan jou verklapt?

En ken jij de (veel minder geheime) inwijdingsrituelen die bijvoorbeeld de studentenclubs van de Katholieke Universiteit Leuven aan hun schachtjes opleggen? Maakt dat die studenten minder christelijk?

Nog één vraagje: zouden christenen nooit masturberen?
Oud 29 augustus 2006, 17:35   #8371
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe komt het dat ik niet verrast ben de naam van deze conspiracy-neuroot hier terug te vinden?

Hoe kan iemand, die bij hoog en laag de fictie van de Da Vinci Code voor waar blijft verdedigen ondanks feitelijke weerlegging, als geloofwaardige, betrouwbare en dus overtuigende bron worden aangehaald?
Oud 29 augustus 2006, 17:38   #8372
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Hoe komt het dat ik niet verrast ben de naam van deze conspiracy-neuroot hier terug te vinden?

Hoe kan iemand, die bij hoog en laag de fictie van de Da Vinci Code voor waar blijft verdedigen ondanks feitelijke weerlegging, als geloofwaardige, betrouwbare en dus overtuigende bron worden aangehaald?
Had Exo niet aanvankelijk de BBC als bron gegeven?Maar zich op Cox beroepen omdat de link het niet doet bij Largo?
Oud 29 augustus 2006, 17:44   #8373
exodus

Standaard

Citaat:

De argumenten worden afgewogen worden naar wat hij zegt in dit stuk. Wat hij zegt ergens anders (en ik ken het niet, je zou de argumenten moeten zien) kan je niet afrekenen over de gehele lijn.
Oud 29 augustus 2006, 17:46   #8374
Hertog van Gelre

Standaard

Exo, ik heb 'm gehoord. Het komt redelijk overeen met de reportage die ik heb gezien.
Maar ook in dit fragment is het duidelijk dat het meer om een ouwe-jongens-krentebrood vereniging gaat van de happy few dan om iets anders. Het toont wel aan dat in elke gemeenschap er mensen zijn die behoefte hebben te verkeren tussen osm.
Oud 29 augustus 2006, 17:52   #8375
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Exo, ik heb 'm gehoord. Het komt redelijk overeen met de reportage die ik heb gezien.
Maar ook in dit fragment is het duidelijk dat het meer om een ouwe-jongens-krentebrood vereniging gaat van de happy few dan om iets anders. Het toont wel aan dat in elke gemeenschap er mensen zijn die behoefte hebben te verkeren tussen osm.
Bestudeer het nog eens meer enb je zult zien dan het geen ouwejongenskrentebrood is, maar een heus machtsnetwerk.

Of vind het het normaal dat er al 3 presidenten zijn geweest die daar lid van waren over een periode van meer dan een eeuw. Om dan nog maar te zwijgen van alle andere posities (kerry etc..).

En kijk eens wie Skull en Bones heeft opghericht en de linken met de getuigen van Jehova..
Oud 29 augustus 2006, 18:04   #8376
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had Exo niet aanvankelijk de BBC als bron gegeven?Maar zich op Cox beroepen omdat de link het niet doet bij Largo?
Stel je voor...de link naar de BBC werkt niet, dus geef ik een gelijkwaardig alternatief? Simon Cox een betrouwbaar alternatief voor de BBC?

U neemt zoiets aan?

Laatst gewijzigd door La Chunga : 29 augustus 2006 om 18:04.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 18:06   #8377
exodus

Standaard

Citaat:
Stel je voor...de link naar de BBC werkt niet, dus geef ik een gelijkwaardig alternatief? Simon Cox een betrouwbaar alternatief voor de BBC?

U neemt zoiets aan?

Het is Simon Cox op BBC radio, samen met nog anderen. Je hebt er dus duidelijk al niet naar geluisterd, dit is echt totaal belachelijk... Je toont voor jezelf de eigen belachelijkheid van je argument aan.
Oud 29 augustus 2006, 18:12   #8378
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Bestudeer het nog eens meer enb je zult zien dan het geen ouwejongenskrentebrood is, maar een heus machtsnetwerk.

Of vind het het normaal dat er al 3 presidenten zijn geweest die daar lid van waren over een periode van meer dan een eeuw. Om dan nog maar te zwijgen van alle andere posities (kerry etc..).

En kijk eens wie Skull en Bones heeft opghericht en de linken met de getuigen van Jehova..
Ik kan me niet helemaal in je conclusies vinden.
Het geeft het systeem weer van nepotisme en vriendjespolitiek, dat is waar.
Maar het is op zich niet zo onlogisch dat hooggeplaatsen daar vandaan komen.
Er is een amerikaanse 'aristocratie' ontstaan waarvan de leden elkaar balletjes toespelen. Ons kent ons, zeg maar.
Oud 29 augustus 2006, 18:14   #8379
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vond een interessante link in verband met Skull en Bones op http://www.daanspeak.com/SkullBonesUitzending.html
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2006, 18:17   #8380
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit klopt inderdaad, het was volledig express gecreëerd, dankzij de Federal Reserve. Zij hebben er enorm aan gewonnen. In 1913 is de Federal Reserve er door gekomen, en nog geen 20 jaar later had Amerika het al zitten... dankzij de Federal Reserve.
Het is idd. zo dat de Fed niet altijd de slimste beslissingen heeft genomen, en dat ze vaak onder politieke druk bewust de verkeerde beslissing nemen. Daarvoor moet je niet eens zo ver teruggaan. Als op de beurzen p/e ratios aan 120+ staan (cisco in 1999), dan is het onverantwoord, zelfs gek om de rente aan 6% te laten staan, de marktbepaalde rente zou op dat ogenblik aan 20%+ moeten staan. Daar zitten echter politieke motieven achter, als je de rente nl. naar 20% laat stijgen komen meer als 3/4e van de amerikaanse en Europese gezinnen in grote financiele problemen, en kloppen uw budgetten van geen kanten meer.

De beste oplossing is een marktbepaalde rente, maar de politiek heeft te veel angst van de correctie die zich dan gaat voordoen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be