![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8362 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8363 | |
|
![]() Citaat:
Authenticiteit aanvallen...Nu ja als je afkomt met anonieme brieven en stukjes van audiocassettes waarop ik alleen een histerisch wijf hoor roepen moet ik toch zeggen... Over dat belachelijke; waarom was de post van AEvanLoon zo belachelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8364 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Dat ze beide lid waren/zijn van Skull & Bones is bekend. De NOS heeft daar toendertijd nog een reportage over uitgezonden. Bush en Kerry zijn in die tijd ook beide erover ondervraagd. Voor wat betreft de rituelen: Tsja, ik wil best geloven dat dat fragmentje echt is alleen zegt het mij niet zo veel. Er zijn veel 'genootschappen' en geheime verenigingen die er vreemde rituelen op na houden. Het lijkt me eerder een studentengrap. Of het satanistich is of niet dat weet ik niet. Het zou kunnen. Maar er zijn veel gebruiken die op verschillende manieren kunnen worden uitgelegd. Abacadabra bijvoorbeeld schijnt een echte vervloeking te zijn. Hoeveel goochelaars en kinderen gebruiken hem niet op onschuldige wijze? In het filmpje over Bush en Kerry kwamen wel andere studenten aan het woord die S&B een kwalijke zaak vonden. Maar meer om redenen dat er een genootschap is dat misschien geheime afspraken maakt. Dat zoewel Bush en Kerry er lid van waren gaf nog eens extra grond aan die bedenkingen. Op zich is dat natuurlijk niet zo vreemd. Beide van zeer gegoede familie die toevallig in de meest prestigieuze studentenvereniging terechtkomen. S&B bewijst voor mij niets. Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8365 | |
|
![]() Citaat:
Simon Cox on Skull & Bones - Radio 4 - 9-9-04.mp3 Zeer interessant.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 augustus 2006 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toeval bestaat niet, zeker niet bij zo verenigingen. Je komt niet zomaar terecht bij S&B, je wordt ervoor gekozen. Trouwens, in diezelfde reportage was een ander lid aan't woord. Men stelde hem de vraag wie de presidentsverkiezingen zou mogen winnen volgens hem. Zijn antwoord was iets in de aard van: "maakt nie uit wie wint, wij winnen altijd." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8367 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Er is een reden waarom Exo zo reageert naar Aevanloon toe en niet naar jou. Zo hoort het normaal te lopen.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8368 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8369 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
En het is stelselmatig.
![]() |
![]() |
#8370 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8371 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe kan iemand, die bij hoog en laag de fictie van de Da Vinci Code voor waar blijft verdedigen ondanks feitelijke weerlegging, als geloofwaardige, betrouwbare en dus overtuigende bron worden aangehaald?
![]() |
![]() |
#8372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8373 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8374 |
|
![]() Exo, ik heb 'm gehoord. Het komt redelijk overeen met de reportage die ik heb gezien.
Maar ook in dit fragment is het duidelijk dat het meer om een ouwe-jongens-krentebrood vereniging gaat van de happy few dan om iets anders. Het toont wel aan dat in elke gemeenschap er mensen zijn die behoefte hebben te verkeren tussen osm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8375 | |
|
![]() Citaat:
Of vind het het normaal dat er al 3 presidenten zijn geweest die daar lid van waren over een periode van meer dan een eeuw. Om dan nog maar te zwijgen van alle andere posities (kerry etc..). En kijk eens wie Skull en Bones heeft opghericht en de linken met de getuigen van Jehova..
![]() |
![]() |
![]() |
#8376 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U neemt zoiets aan?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 29 augustus 2006 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8377 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het is Simon Cox op BBC radio, samen met nog anderen. Je hebt er dus duidelijk al niet naar geluisterd, dit is echt totaal belachelijk... Je toont voor jezelf de eigen belachelijkheid van je argument aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#8378 | |
|
![]() Citaat:
Het geeft het systeem weer van nepotisme en vriendjespolitiek, dat is waar. Maar het is op zich niet zo onlogisch dat hooggeplaatsen daar vandaan komen. Er is een amerikaanse 'aristocratie' ontstaan waarvan de leden elkaar balletjes toespelen. Ons kent ons, zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8380 | |
|
![]() Citaat:
De beste oplossing is een marktbepaalde rente, maar de politiek heeft te veel angst van de correctie die zich dan gaat voordoen.
![]() |