Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2006, 18:31   #8381
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Het is idd. zo dat de Fed niet altijd de slimste beslissingen heeft genomen, en dat ze vaak onder politieke druk bewust de verkeerde beslissing nemen. Daarvoor moet je niet eens zo ver teruggaan. Als op de beurzen p/e ratios aan 120+ staan (cisco in 1999), dan is het onverantwoord, zelfs gek om de rente aan 6% te laten staan, de marktbepaalde rente zou op dat ogenblik aan 20%+ moeten staan. Daar zitten echter politieke motieven achter, als je de rente nl. naar 20% laat stijgen komen meer als 3/4e van de amerikaanse en Europese gezinnen in grote financiele problemen, en kloppen uw budgetten van geen kanten meer.

De beste oplossing is een marktbepaalde rente, maar de politiek heeft te veel angst van de correctie die zich dan gaat voordoen.
Het was geen "vergissing", het was by design.
Oud 29 augustus 2006, 18:34   #8382
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Het is Simon Cox op BBC radio, samen met nog anderen. Je hebt er dus duidelijk al niet naar geluisterd, dit is echt totaal belachelijk... Je toont voor jezelf de eigen belachelijkheid van je argument aan.
Grappig...

Ik zie het nut van de beluistering niet in, ik stel enkel dat het me niet verwondert dat de naam Simon Cox opduikt in deze conspiracy... Het is een kleine wereld die van de myhteïstengoeroe's die u dient.
Oud 29 augustus 2006, 23:05   #8383
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Videogetuigenis onder eed van computer programmeur Clinton Eugene Curtis voor het U.S. House Judiciary Members in Ohio in 2004.Hij verklaart onder eed dat hij in oktober 2000 een programma heeft geschreven voor Republikeins Congreslid Tom Feeney die kon/kan gebruikt worden om de stemmen te vervalsen en de uitslag naar 51%-49% kan laten overhellen in het voordeel van de partij naar keuze.
Hieronder een extract van de getuigenis.In de video van de getuigenis wordt dieper in detail getreden en worden Curtis vragen gesteld die hij onder eed moet beantwoorden.

Are there computer programs that can be used to secretly fix elections?

-Yes.

How do you know that to be the case?

-Because in October of 2000, I wrote a prototype for Congressman Tom Feeney [R-FL]...

It would rig an election?

-It would flip the vote, 51-49. Whoever you wanted it to go to and whichever race you wanted to win.

And would that program that you designed, be something that elections officials... could detect?

-They'd never see it.

http://politics.netscape.com/viewsto...%2F&frame=true

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 23:18.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 07:20   #8384
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Videogetuigenis onder eed van computer programmeur Clinton Eugene Curtis voor het U.S. House Judiciary Members in Ohio in 2004.Hij verklaart onder eed dat hij in oktober 2000 een programma heeft geschreven voor Republikeins Congreslid Tom Feeney die kon/kan gebruikt worden om de stemmen te vervalsen en de uitslag naar 51%-49% kan laten overhellen in het voordeel van de partij naar keuze.
Hieronder een extract van de getuigenis.In de video van de getuigenis wordt dieper in detail getreden en worden Curtis vragen gesteld die hij onder eed moet beantwoorden.

-Yes.

-Because in October of 2000, I wrote a prototype for Congressman Tom Feeney [R-FL]...

-It would flip the vote, 51-49. Whoever you wanted it to go to and whichever race you wanted to win.

And would that program that you designed, be something that elections officials... could detect?

-They'd never see it.

Interessant, en dan zeggen ze dat stemfraude met elektronische machones niet kan...
Oud 30 augustus 2006, 07:34   #8385
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

-Yes.

-They'd never see it.

Dat is inderdaad tough...
Verwondert me daarintegen niet!

Met software kan men zeer veel tegenwoordig...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 09:34   #8386
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Abacadabra bijvoorbeeld schijnt een echte vervloeking te zijn. Hoeveel goochelaars en kinderen gebruiken hem niet op onschuldige wijze?

Abracadabra komt, zover ik kon nagaan, van de Belgische satanische sekte Abrasax! Ja, de sekte die verbonden is met de Belgische elite en

waar Dutroux uit afkomstig is.

Zoals het door goochelaars etc wordt gebruikt heeft het geen enkele betekenis uiteraard.

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 09:39   #8387
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
U moet eens pogen mensen te overtuigen als ze standpunten innemen die volgens u niet-correct zijn.
Het is niet mijn bedoeling om uw geloof te ontkrachten, hé. Ik wil gewoon dat u zegt waarom uw beweringen juist zouden zijn.
Misschien kan u, in het teken hiervan, een chronologisch feitenoverzicht opbouwen van die eeuwenoude samenzwering.
De beginpost van deze draad bevat al veel informatie in de NWO in het meer recentere verleden (vorige eeuw), en informatie en uitspraken van mensen die een wereldregering willen met allerhande informatie.
.
Citaat:
Ik zal - vermits u, weliswaar zonder reden, uitgaat van mijn onwetendheid - enkele elementaire maar essentiële vragen stellen:

-Wanneer begon de samenzwering die reeds eeuwenlang duurt?

Dit is een vraag die moeilijk éénduidig te beantwooden is, er is geen echt startpunt te defininieren. Sommigen zeggen dat er een geheime elite is die al sinds duizenden jaren meegaat. Bepaalde families komen en gaan natuurlijk, maar er is weldegelijk ergens een elite of elites die probeert grip te hebben over de mensheid, en ze zijn daar al in meer of mindere mate in geslaagd in bepaalde vormen doorheen de geschiedenis. De katholieke kerk bijvoorbeeld is daar het schoolvoorbeeld van, of de Islam. Religie zijn niet meer dan controlemidellen voor de massa.

Ook heb je diverse geheime genootschappen die hun oorsprong vinden nog in de jaren voor christus die oude kennis meedragen en bepaalde plannen en/of idealen hadden. Modernere geheime of semigeheime genootschappen spruiten daaruit voort en dragen een blauwdruk ervan mee.

Een van de punten van de tempeliers in de middeleeuwen was bijvoorbeeld een verenigd Europa. Dit is iets waar de NWO nu naar streeft en dat hun al aardig aan het lukken is. Ook de vrijmetselaars zijn sterk vertegenwoordigt in de Europese beweging. En let op, niet alle vrijmetselaars zijn slecht.. deze geheime genootscappen werken ook met een graden-structuur, en de lagere graden hoeven niet noodzakelijk de plannen te weten van die boven hun. Net zoals in een leger een beetje.

Citaat:
-Wie initieerde deze samenzwering?
Er waren in de oudheid bepaalde mensen die een bepaalde kennis bezaten. Met die kennis vonden zij zich meer dan de anderen. "kennis is macht". Het ligt in de aard van sommige mensne om aan die macht vast te houden, en zichzelf als uitverkoren te beschouwen om die kennis door te geven. Dit verklaart het onstaan van geheime genootschappen, waar er doorgaans vele elitaire personen lid van zijn.

De samenzwering als het ware vanzelf geëvolueerd uit de structuur van de maatschappij, en het besef (of de illusie) van bepaalde machtswellustige personen dat de grote massa niet zelf kan denken, en dingen voor hun moeten verborgen worden gehouden. Daarom zijn er door machtswelustelingen hierarchische structuren opgezet wanneer de eerste beschavingen begonnen te verschijnen.

De dag van vandaag kan je spreken van een samenzwering, maar je kan evengoed zeggen dat het in de structuur van de maatschappij vervat is, deze elite. Maar wat zeker is, is dat zij ene plan hebben om een nieuwe wereld orde op te richten.

Citaat:
-Waarom werd ze geïnitieerd?
Zie mijn vorige antwoord.

Sommigen gaan veel verder en zeggen dat er metafysische aspecten zijn aan de NWO, ivm bewustzijn enzo. Ik laat dit in het midden. De NWO is te bergijpen in termen van elkaar concurerende machtsgroepen met één rode draad, controle krijgen over de massa. Het blijkt dat in onze tijd er een soort consensus is bereikt en men gezamenlijk werkt aan een NWO, waarin iedereen een piece of the pie krijgt.

Om af te sluiten met een voorbeeld dat het idee van een wereld orde ook in geheime genootschappen leeft met huin metafysische doctrines, al eeuwen:

Hier een quote vna Many P. Hall, een groot vrijmetselaar:

Citaat:
'There exists in the world today, and has existed for thousands of years, a body of enlightened humans united in what might be termed, an Order of the Quest. It is composed of those whose intellectual and spiritual perceptions have revealed to them that civilization has secret destiny..

The outcome of this 'secret destiny' is a World Order ruled by a King with supernatural powers.

This King was descended of a divine race; that is, he belonged to the Order of the Illumined for those who come to a state of wisdom then belong to a family of heroes-perfected human beings.'

Citaat:
“European mysticism was not dead at the time the United States of America was founded. The hand of the mysteries controlled in the establishment of the new government for the signature of the mysteries may still be seen on the Great Seal of the United states of America. Careful analysis of the seal discloses a mass of occult and masonic symbols chief among them, the so-called American Eagle. ... the American eagle upon the Great Seal is but a conventionalised phoenix ...”

“Not only were many of the founders of the United States government Masons, but they received aid from a secret and august body existing in Europe which helped them to establish this country for A PECULIAR AND PARTICULAR PURPOSE known only to the intiated few.”

Laatst gewijzigd door exodus : 30 augustus 2006 om 09:41.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 12:16   #8388
largo_w

Standaard

Citaat:
Dit is een vraag die moeilijk éénduidig te beantwooden is, er is geen echt startpunt te defininieren. Sommigen zeggen dat er een geheime elite is die al sinds duizenden jaren meegaat. Bepaalde families komen en gaan natuurlijk, maar er is weldegelijk ergens een elite of elites die probeert grip te hebben over de mensheid, en ze zijn daar al in meer of mindere mate in geslaagd in bepaalde vormen doorheen de geschiedenis. De katholieke kerk bijvoorbeeld is daar het schoolvoorbeeld van, of de Islam. Religie zijn niet meer dan controlemidellen voor de massa.
Naast het feit dat er in deze paragraaf niks staat zou ik wel wat willen bespreken.

Het geloof als machtsvoorwerp is een feit en de katholieke kerk heeft daar inderdaad misbruik van gemaakt en de Islam doet het nog steeds. Maar wat hebben dezen te maken met deze "nwo" waar u naar aast? Het katholieke geloof en de islam kan je als schoolvoorbeeld nemen; beiden hadden een greep op "het volk" en ze haatten elkaar. Er is niet één groep er zijn vele kleine groepjes...

Ook zou ik willen benadrukken dat uw idee van geloof niet noodzakelijk HET idee van het geloof is en dus de laatste zin van deze paragraaf in het vervolg best voor u houdt.
Oud 30 augustus 2006, 12:19   #8389
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ook zou ik willen benadrukken dat uw idee van geloof niet noodzakelijk HET idee van het geloof is en dus de laatste zin van deze paragraaf in het vervolg best voor u houdt.
Er is ene verschil tussen de instelingen die het geloof propageren en het gebruiken , dan een geloof zelf.

Religie is door die instellingen gebruiikt als controlemiddel.
Oud 30 augustus 2006, 12:24   #8390
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil dit graag doen, en het is te apprecieren dat je het wil lezen. Maar je moet ook begrijpen dat ik niet iets ga schrijven als ik weet dat bijna geen man het gaat lezen omdat ze het toch niet geloven, temeer er kant en klare teksten zijn.

Maar goed, indien u die tekst leest en uw mening erover geeft, wil ik gerust erop verder ingaan.
Hier is mijn mening over het artikel van Jim Marrs: ik heb het zeer grondig gelezen, sommige passages zelfs tot 5 keren omdat ik vermoedde dat er boodschappen in verwerkt zijn die ik niet op het eerste gezicht kon ontcijferen, maar ik kan het onmogelijk beschouwen als de ultieme opsomming van bewijzen dat er een eeuwenoude NWO-samenzwering van ingewijden bestaat.

Sorry, Exodus, maar ik begin te denken dat je een verkeerde link hebt opgegeven.

Het enige dat een beetje doet denken aan supergeheime complotten, is het aangehaalde feit dat president Andrew Jackson, ooit tegenstander van de oprichting van een centrale bank in de USA, in 1835 (3 jaar na een politieke strijd over dat thema) bijna vermoord is door een zekere Richard Lawrence, een gekke schilder van Britse afkomst die zich inbeeldde dat hij Richard III was en dat Jackson hem belette de Engelse troon in bezit te nemen. De moordaanslag mislukte, dus weet ik niet goed of Marrs suggereert dat die gek ingehuurd was door de NWO-samenzweerders of juist door de tegenpartij.

Voor de rest zie ik in de ruim 3500 woorden van het artikel alleen een overzicht van enkele episodes uit de periode 1781-1913 waarin Amerikaanse politici en topbankiers met elkaar een normale politieke en machtsstrijd voerden om een evenwicht te vinden over de mate waarin de federale centrale bank onder overheidscontrole moet vallen of puur privé en volgens liberale principes georganiseerd moet worden.

Als ik het goed begrepen heb waren de hevigste tegenstanders van een centrale bank (of van regeringscontrole over zo’n bank of federal board) mensen als de presidenten Thomas Jefferson (een van de founding fathers), A. Jackson en William Howard Taft (tiens, die man heeft aan de Yale University gestudeerd!) en senator Charles A. Lindbergh (de vader van de beroemde piloot en stichter van de Farmer-Labor Party). Ik neem aan dat zij dus door Marrs beschouwd worden als de dappere vijanden van de NWO-elite.

De NWO’ers (hoewel de term NWO nergens valt), of de bankiers en politici die volgens het artikel openlijk of via omwegen de Federal Reserve Act van 1913 voorbereid hebben, zouden o.a. senator Nelson W. Aldrich en de presidenten Woodrow Wilson en Theodoor Roosevelt geweest zijn, en de leiders van een aantal topbanken (in 19108-1913 zouden dat vooral de bankgroepen Kuhn, Loeb &Co Company, JP Morgan Company en Warburg Company geweest zijn; voor recentere tijden worden de Chase Manhattan Bank, “now merged with Chemical Bank”, en de Citibank genoemd).

Het feit dat president Wilson (Nobelprijswinnaar 1919, waarschijnlijk omdat hij aan de basis lag van de oprichting van de Volkenbond en het Verdrag van Versailles) openlijk zei te hopen dat het Fed System zou zorgen voor muntstabiliteit en een rustige economische groei, een doelstelling die uitdrukkelijk herhaald werd door “a 1963 Federal Reserve publication”, zou volgens Marrs bewijzen hoe smerig die NWO’ers het gespeeld hebben.
Want er zijn sinds de jaren 1970 enkele economische crisissen en ernstige inflaties geweest die bewijzen dat het Fed-beleid gefaald heeft , Nixon (en dus niet de private cowboys van de Fed??) heeft de dollar gedevalueerd in 1972 en er kwamen negatieve handelsbalansen vanaf 1976 en zware schuldproblemen vanaf 1985.

Die economische crisissen zouden dus het ultieme bewijs zijn dat de Fed een puur geprivatiseerd centraal banksysteem zou zijn, zonder overheidscontrole, zoals de NWO’ers dat in hun snode plannen hebben bedacht?
Bedoelt Marrs bijgevolg ook dat de centrale banken van alle landen waar sinds de jaren 1970 economische crisissen hebben gewoed, dus ook de Europese landen, eigenlijk pure privébanken zijn?

Als jij dit artikel toch beschouwt als de perfecte samenvatting van jouw NWO-argumentatie, heb ik ferm mijn tijd verloren door die tekst te bestuderen.

Maar het zou ook kunnen dat ik toch een paar codes niet heb kunnen ontcijferen en dat je nu gaat toelichten waar het in dat artikel werkelijk om draait.
Oud 30 augustus 2006, 12:25   #8391
largo_w

Standaard

Citaat:
Er is ene verschil tussen de instelingen die het geloof propageren en het gebruiken , dan een geloof zelf.

Religie is door die instellingen gebruiikt als controlemiddel.
U weet best wel wat ik bedoelde:

Citaat:
Religie zijn niet meer dan controlemidellen voor de massa.
Oud 30 augustus 2006, 12:33   #8392
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Hier is mijn mening over het artikel van Jim Marrs: ik heb het zeer grondig gelezen, sommige passages zelfs tot 5 keren omdat ik vermoedde dat er boodschappen in verwerkt zijn die ik niet op het eerste gezicht kon ontcijferen, maar ik kan het onmogelijk beschouwen als de ultieme opsomming van bewijzen dat er een eeuwenoude NWO-samenzwering van ingewijden bestaat.
Dat heb ik toch ook niet gezegd, ik heb specifiek gezegd dat dit stuk enkel over de Federal Reserve gaat, en de manier hoe het opgericht is. Ik vind het zelfs positief dat de term NWO er niet in voorkomt, want dat leidt niet af van de inhoud die er in staat.

Het punt dat ik wou benaderukken is dat de Federal Reserve er op een slinkse wijze doorgedrukt is, door verschillende omwegen en truken die beschreven staan in de tekst. Dat is toch duidelijk mijn inziens.

Citaat:
Als ik het goed begrepen heb waren de hevigste tegenstanders van een centrale bank (of van regeringscontrole over zo’n bank of federal board) mensen als de presidenten Thomas Jefferson (een van de founding fathers), A. Jackson en William Howard Taft (tiens, die man heeft aan de Yale University gestudeerd!) en senator Charles A. Lindbergh (de vader van de beroemde piloot en stichter van de Farmer-Labor Party). Ik neem aan dat zij dus door Marrs beschouwd worden als de dappere vijanden van de NWO-elite.
Dit klopt denk ik.

Citaat:
De NWO’ers (hoewel de term NWO nergens valt), of de bankiers en politici die volgens het artikel openlijk of via omwegen de Federal Reserve Act van 1913 voorbereid hebben, zouden o.a. senator Nelson W. Aldrich en de presidenten Woodrow Wilson en Theodoor Roosevelt geweest zijn, en de leiders van een aantal topbanken (in 19108-1913 zouden dat vooral de bankgroepen Kuhn, Loeb &Co Company, JP Morgan Company en Warburg Company geweest zijn; voor recentere tijden worden de Chase Manhattan Bank, “now merged with Chemical Bank”, en de Citibank genoemd).
Yep, en het is vooral belangrijk die namen te onthouden, want ze duiken overal op in het NWO verhaal. Ik zal straks een tekst posten die ingaat op de creatie van de CFR (dit is het semigeheime establisment in amerika, een "NWO-front" om het zo te noemn), je zal zien dat dezelfde namen terugkomen, en dat voor deze mensen de oprichting van de Federal Reserve geen einddoel is, maar een tussenstap in hun plan.

Citaat:

Die economische crisissen zouden dus het ultieme bewijs zijn dat de Fed een puur geprivatiseerd centraal banksysteem zou zijn, zonder overheidscontrole, zoals de NWO’ers dat in hun snode plannen hebben bedacht?
Bedoelt Marrs bijgevolg ook dat de centrale banken van alle landen waar sinds de jaren 1970 economische crisissen hebben gewoed, dus ook de Europese landen, eigenlijk pure privébanken zijn?
Dat weet ik niet, ik vind niet dat hij dat sugereert, je zoekt er teveel in denk ik.
Oud 30 augustus 2006, 12:46   #8393
exodus

Standaard

Hier het stuk over de CFr en Federal Reserve.

Hier nog enkele uitspraken van tegenstanders tegen de Federal reserve, zij zagen er wel gedelijk een bedreiging in om macht te grijpen

"When the Federal Reserve Act was passed, the people of these United States did not perceive that a world banking system was being set up here. A super-state controlled by international bankers and industrialists...acting together to enslave the world...Every effort has been made by the Fed to conceal its powers but the truth is--the Fed has usurped the government." -- Congressman Louis McFadden, House Committee on Banking and Currency Chairman (1920-31)

"Most Americans have no real understanding of the operation of the international money lenders. The accounts of the Federal Reserve System have never been audited. It operates outside the control of Congress and manipulates the credit of the United States" -- Sen. Barry Goldwater (Rep. AR)

"We have, in this country, one of the most corrupt institutions the world has ever known. I refer to the Federal Reserve Board. This evil institution has impoverished the people of the United States and has practically bankrupted our government. It has done this through the corrupt practices of the moneyed vultures who control it". -- Congressman Louis T. McFadden in 1932 (Rep. Pa)

Deze mensen achter de Federal Reserve bank (of beter de families) kunnen natuurlijk niet in hun eentje de policy beinvloeden of de regering in hun greep houden. Daarvoor is de Council on Foreign Relations opgericht. (CFR)

Eerst eens kijken naar wie de CFR opgericht heeft:

Pat Robertson, in "The New World Order," states that Colonel House, along with other internationalists, realized that America would not join any scheme for world government without a change in public opinion.

After a series of meetings, it was decided that an "Institute of International Affairs", with two branches, in the United States and England, would be formed.

The British branch became known as the Royal Institute of International Affairs, with leadership provided by members of the Round Table. Begun in the late 1800's by Cecil Rhodes, the Round Table aimed to federate the English speaking peoples of the world, and bring it under their rule.

The Council on Foreign Relations was incorporated as the American branch in New York on July 29, 1921. Founding members included Colonel House, and "...such potentates of international banking as J.P. Morgan, John D. Rockefeller, Paul Warburg, Otto Kahn, and Jacob Schiff...the same clique which had engineered the establishment of the Federal Reserve System,"

The founding president of the CFR was John W. Davis, J.P. Morgan's personal attorney, while the vice-president was Paul Cravath, also representing the Morgan interests. Professor Carroll Quigley characterized the CFR as "...a front group for J.P. Morgan and Company in association with the very small American Round Table Group." Over time Morgan influence was lost to the Rockefellers, who found that one world government fit their philosophy of business well. As John D. Rockefeller, Sr. had said: "Competition is a sin," and global monopoly fit their needs as they grew internationally.

Dezelfde mensen die achter de Federal Reserve zitten, zitten ook achter de Council On Foreign relations. De CFR is het semi-geheime establishment van de U.s. Bij elke presidentsverkiezing worden een zeer groot aantal personen die lid zijn van de CFR, gekozen als medewerker voor de nieuwe regering. Zo verzekeren ze dat op elk gebied en op elk niveau de juiste personen op posities hebben die de agenda genegen zijn en ze ook gaan doordrukken. Deze personen hoeven niet op de hoogste te zijn van een of ander master plan, ze kunnen gewoon de dingen erdoor drukken die ze op de CFR meetings te horen kregen.

De CFR heeft ook leden binnen de pers, educatie, entertainment etc.

Members of the Council on Foreign Relations and the Trilateral Commission dominate key positions in America's government, military, industries, media outlets and educational foundations and institutions. The following is a partial list of current CFR members and the positions of influence they hold in society. The CFR's membership is limited to 3,000, and there are only 325 Trilateral Commission members.

Hier kan een lijst bekeken worden van alle CFR henchmen onder en in de Clinton administratie. (CFR heeft 3000 leden). http://www.geocities.com/CapitolHill...FRClinton.html

Doorheen de CFR kan de schaduwregering zijn agenda volhouden en de regering van de V.S in zijn greep houden. Merk ook op dat de CFR voor een wereldregering pleit, het mantra van de NWO.

"The Council on Foreign Relations --dedicated to one world government, financed by a number of the largest tax-exempt foundations, and wielding such power and influence over our lives in the areas of finance, business, labor, military, education, and mass communication media-should be familiar to every American concerned with good government and with preserving and defending the U.S. constitution and our free-enterprise system. Congressman John R. Rarick

The Fabian Socialists dominated the staff at Oxford when the Rhodes Scholars began arriving. These scholars then received indoctrination and preparation to become part of an international socialist New World Order.(38) The Round Table Group developed from the inner executive circle of Rhode’s secret society. The outer circle was established after the start of the 20th century. The Round Table Group was extended after W.W. I by organizing a front organization the Royal Institute of International Affairs. The Council of Foreign Relations was the American part of this front. The inner circle continues to direct the outer circle and its two front organizations RIIA and CFR. The CER in turn set up a number of fronts including the Institute of Pacific Relations (IPR).

Verschillende mensen die weten hoe het systeem werkt hebben zich al uitgesproken over deze schaduwregering, en dat de echte democratie een illusie is:

The government, which was designed for the people, has got into the hands of the bosses and their employers, the special interests. An invisible empire has been set up above the forms of democracy. ~Woodrow Wilson

"We're NOT a democracy. It's a terrible misunderstanding and a slander to the idea of democracy to call us that. In reality, we're a plutocracy: A government by the wealthy." - Ramsey Clark, former U S Attorney General

"The real truth of the matter - as you and I know - is that a financial element in the large centers has owned the government of the U.S. since the days of Andrew Jackson." - President Franklin D Roosevelt

"Behind the ostensible government sits enthroned an INvisible government owing NO allegiance and acknowledging NO responsibility to the people. To destroy this invisible government, to befoul this unholy alliance between corrupt business and corrupt politics is the first task of the statesmanship of today." President Theodore Roosevelt,

The real rulers in Washington are invisible, and exercise power from behind the scenes.-- Felix Frankfurter 1952 Supreme Court Judge.

Hier zien we al dat dezelfde mensen (of families) die achter de Federal Reserve zitten, ook achter de CFR zitten, en dat hun doel een wereldregering is. Nu komt er al een groter deel van het plan zichtbaar. Het is duidelijk dat de oprichting van de Federal Reserve niet meer totaal onafhankelijk is van de oprichting van de CFR an sich, want dezelfde mensen zitten erachter. En deze mensen zijn voor een wereldregering.

Hetzelfde kan je ook zien bij de U.N.

Laatst gewijzigd door exodus : 30 augustus 2006 om 12:48.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 17:37   #8394
joadoor
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Abracadabra komt, zover ik kon nagaan, van de Belgische satanische sekte Abrasax! Ja, de sekte die verbonden is met de Belgische elite en

waar Dutroux uit afkomstig is.

Zoals het door goochelaars etc wordt gebruikt heeft het geen enkele betekenis uiteraard.

Pin d'Ar
ABRACADABRA komt voort uit de kabala. Het wordt in driehoekpentakel gebruikt en word inderdaad negatief gebruikt. Voor zover ik me voor heb is de nummerologisch waarde van abracadabra 66 en daarbij voegen ze nog een 6 zodoende krijgt men 666. Wat als tarotwaarde 18 geeft, de kaart van de oningewijden. Ik vond er informatie over in een boek van Eliphas Lévi uit 1862.

mvg Joadoor
joadoor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 18:04   #8395
Heftruck

Standaard

Citaat:

-Yes.

-They'd never see it.

Vandaar het belang om de sourcecode ten alle tijde vrij te geven.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 20:29   #8396
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Jesus wat een onzin allemaal.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 20:54   #8397
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
U gelooft schijnbaar niet in reptielen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 21:24   #8398
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat over de FED,de CFR of de vervalsing van de verkiezingen?
Je geeft niet alleen geen argumenten,je geeft zelfs geen onderwerp,gewoon zwartmaken.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 10:55   #8399
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

voor eventuele nieuwkomers, ik heb al 2 vragen gezien hierover:

INLEIDING VOOR BEGINNERS

Citaat:
NEW WORLD ORDER

The New World Order is a powerful & secret political movement aiming to place the world under a global totalitarian dictatorship called the New World Order or ONE WORLD GOVERNMENT. (This may sound like utopia but it is barely-concealed imperialism & dictatorship).

It is impossible to summarise the New World Order in brief. One could visit 20 websites and read 10 books, yet still the entire picture would remain beyond grasp. This is because the concept is extremely ancient and involves many significant groups and individuals with long & important stories of their own.

Learn about the New World Order & spread what you know as widely as possible.

Knowledge is power. And it is the only weapon we have to fight the New World Order.

http://faculty.fortlewis.edu/fox_j/P...ld%20order.doc

Mijns insziens een redelijk inleiding voor beginners

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2006, 11:01   #8400
exodus

Standaard

Pindar, leeg eens je berichten? je inbox zit vol.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be