![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2381 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Werkt je gsm niet op het vliegtuig of ben je weer aan het gissen? Waarom heeft onze koning niet langer dan vorige maand nog een wetsvoorstel getekent waarin staat dat gebruik van een gsm in het vliegtuig je tot 1000€ boete kan opleveren? Omdat het niet werkt? Of omdat het af en toe gedaan wordt? Laatst gewijzigd door largo_w : 30 augustus 2006 om 07:16. |
|
|
|
|
|
#2382 | |
|
|
Citaat:
Alex Jones is een schatrijk man nu! U bent maar een poppetje net zoals degene die een site maken en denken de waarheid te verkondigen...(was het woord niet "schapen"?) Bush-Cheney clan hoeveel rijker zijn ze net geworden? |
|
|
|
|
|
#2383 |
|
|
Schatrijk man, dat is serieus overdreven. Jones geeft toestemming zijn films (waar er heus wat tijd en geld in gaat) gratis te kopiëren.
Bovendien wordt zij site bezocht door miljoenen per dag en dat brengt heuse bandwith kosten met zich mee. Wat is er trouwens mis met iemand die zijn geld ermee verdient? Dit is gewoon een argument dat gebruikt wordt om de integere motieven van diegen de waarheid aan het lichten willen brengen te discrediteteren.
|
|
|
#2384 | |
|
|
Citaat:
Dit is niks en zeker geen discrediet...U zegt dat er niemand rijk aan wordt ik zeg u dat Jones massas geld heeft verdient met z'n films... u zegt mij dat er geld werd gegeven aan familie van slachtoffers ik vraag of dat waar is en wacht nog steeds op een antwoord... Ik weet niet of u dit merkt maar ik voer niks nieuws in...Ik reageer enkel op wat u zegt... |
|
|
|
|
|
#2385 | |
|
|
Hij heeft er verschillende:
www.infowars.com www.prisonplanet.com www.arnoldexposed.com Citaat:
|
|
|
|
#2386 | |
|
|
Citaat:
enorm veel reclame... er wordt hier dus niets zelf betaald door de heer Jones! (is die laatste ook van hem?) Massas veel geld! U kent de kijkcijfers van zijn films zeker dus ik vertel u niks nieuws... |
|
|
|
|
|
#2387 | |
|
Minister
|
Citaat:
Jullie zijn niet meer dan volgelingen en besteden veel tijd en geld tijdens het practiseren van jullie myhteïstengeloof. Een deel van dat geld gaat naar jullie goeroe's, zo eenvoudig is dat. Het verkopen van boeken van mytheïstengoeroe's is één van de meest lucratieve activiteiten voor een uitgeverij. In dit genre ben je als uitgever zeker van een vaste afname door de mytheïsten. Deze afname kan enkel verhogen en wel in evenredigheid met de spektakelwaarde van de inhoud van het boek. De motivatie van een slachtoffer om de officiële versie niet te geloven is in het geheel niet dezelfde als die van een 'believer'. Ik hoop dat u zich bewust bent van dit feit? Ik besef wel dat familieleden van slachtoffers een welkom gebruiksinstrument zijn voor mytheïstengoeroe's om hun 'geloofwaardigheid' op te krikken, maar - volgens mij althans - is het feit dat een familielid van een slachtoffer geloof hecht aan allerhande samenzweringstheorieën géén element dat kan bijdragen tot de geloofwaardige onderbouw van deze of gene samenzweringstheorie. Uw laatste zin is interessant...Wat u over Bush en co poneert, is een toegankelijke one-liner en als u die kan onderbouwen, neem ik de inhoud aan. Voorlopig echter, is het een impulsieve en ondoordachte reactie. Wel merkt u zeer terecht op dat er slechts een handvol mytheïstengoeroe's (vooral schrijvers) zijn die zeer veel geld verdienen aan goedgelovigen zoals u. Nog dit... Het is niet omdat ik jullie geloof, dat louter is gebaseerd op misleidende suggestie, als klinkklare nonsens afdoe, dat ik een 'believer' van de officiële versie zou zijn. Er zijn tijdens het 9/11-drama tal van fouten (individuele en collectieve) gemaakt waarvoor niemand verantwoordelijkheid nam. Dit leidde tot een communicatieve kakofonie en dit gaf opportunisten (waarvan sommigen reeds goed geld verdienden in andere 'mytheïstensectoren') kans om opnieuw misbruik te maken van de naïeve goedgelovigheid van mensen zoals u, Gun en Exodus (er zijn er nog wel een paar actief op dit forum). 9/11 is een dramatisch voorbeeld van hoe een theoretisch werkingsmodel door de realiteit met de grond wordt gelijk gemaakt.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 30 augustus 2006 om 08:24. |
|
|
|
|
|
#2388 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
En nee, wij geloven er niet in omdat we in mythen willen geloven, of omdat de werkelijkheid te complex is. We zijn overtuigd door de feiten die we bekeken hebben, iets dat jij wellicht nog niet gedaan hebt. Het enige dat jij hier kan posten zijn veralgemingen over mytheistengoeroes en hun volgelingen. En als uitleg voor 9/11 beroep je je op de de standaard complexiteitsargumenten. De realiteit van 9/11 inside job is veel erger dan enkele moslims. Want dan is het kwaad niet over zee, maar hangt het boven onze hoofden. Jij moet hier dus niet afkomen dat wij goedgelovig zijn, want volgens mij ben jij dat, hie kritisch je je ook wil profileren. Het is niet omdat je uitleg voor jou logisch lijkt dat het juist is, het is gewoon je mening, die mijns inziens totaal niet overeenkomt met de realiteit.
Laatst gewijzigd door exodus : 30 augustus 2006 om 08:11. |
||
|
|
|
|
#2389 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2390 | |
|
|
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 30 augustus 2006 om 08:16. |
|
|
|
|
|
#2391 |
|
Minister
|
Het was niet mijn bedoeling om in discussie te treden met u en wel omdat ik een reactie als hierboven verwachtte. Kort komt u reactie neer op: "Wie niet met mij is, is tegen mij".
U gelooft in een eeuwenoude samenzwering, dat is uw recht en u oefent dat geloofsrecht nogal 'extreem' uit. Bijgevolg doe ik geen moeite, u te pogen aan te zetten tot enige kritische ingesteldheid. Een fundamentalistische christen of moslim kan je met alle moeite van de wereld toch ook niet overtuigen?
|
|
#2392 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Maar hebt u eigenlijk al langer dan , zeg maar, 6 uur gelezen over 9/11 of de NWO? Want je oordeelt hier weer zonder enige rekening te houden met feiten.
|
|
|
|
#2393 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is niet mijn bedoeling om uw geloof te ontkrachten, hé. Ik wil gewoon dat u zegt waarom uw beweringen juist zouden zijn. Misschien kan u, in het teken hiervan, een chronologisch feitenoverzicht opbouwen van die eeuwenoude samenzwering. Zolang u blijft steken in de argumentatie als 'jullie willen de feiten niet zien', 'jullie zijn dom', 'jullie zijn onmondig', 'Het is moeilijk uit te leggen' en dis meer; zolang blijven jullie niet meer dan fantasten. Ik zal - vermits u, weliswaar zonder reden, uitgaat van mijn onwetendheid - enkele elementaire maar essentiële vragen stellen: -Wanneer begon de samenzwering die reeds eeuwenlang duurt? -Wie initieerde deze samenzwering? -Waarom werd ze geïnitieerd? Drie vragen die eenvoudig kunnen worden beantwoord omdat ze uiteindelijk de beginsels vormen van uw overtuiging. Ik zou een antwoord op deze drie vragen wel appreciëren. Een degelijk antwoord wel te verstaan en geen van: "Maar, dat is allemaal niet zo eenvoudig uitgelegd!". Gewoon: wanneer, wie en waarom?
|
|
|
#2394 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Welk BEWIJS is er dat deze gesprekken met een GSM zijn gebeurd? En dan bedoel ik minimaal : logs van Telecom-operatoren. Ik kan me voorstellen dat in de VS het woordgebruik van omtrent telefonie geen volkomen duidelijkheid schept welk toestel men effectief gebruikt. (net als hier trouwens: als ik zeg dat ik een telefoontje gekregen heb kan dat afkomstig zijn van een effectieve telefoon, een GSM, skype etc. ) Getuigenverklaringen hieromtrent lijken me dus zeer vaag en 'inconclusive'. Enkel telecom-logs brengen echt duidelijkheid en zijn bijgevolg het enige effectieve bewijsmateriaal. |
|
|
|
|
|
#2395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oude kost dus en alles is grotendeels weerlegd door mensen zoals Robert Baer, Chip Bertlet en Mike Williams. Ik vind het trouwens onverantwoord dat Humo dit éénzijdige verhaal zomaar publiceert. Er zou minstens een criticus aan het woord mogen gekomen zijn. |
|
|
|
|
|
#2396 | |
|
|
Citaat:
|
|