Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2007, 13:05   #16681
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ja van mij mag je.
Maar de court in Den Haag is een 'tool' voor de NWO
Je hoeft er niet in te duiken, dan kan je je illusies houden.
Mijn vraag is alleen waarom wil je die houden?

Mocht je er niet in willen duiken moet je dit boek niet lezen:

http://www.afvn.nl/shop/robin_ruiter_milosevic.htm

sorry Babylonia

Pin d"Ar
Terugvechten kan vaak destructiever zijn dan het gewoon te laten begaan en met een geloof in het goede en in de goede uitkomst van de zaken gewoon je eigen leven en omgeving beter te maken. Die NWO manne zijn misschien niet allemaal uitschot en als ze dat toch allemaal zijn dan zijn ze ook bekwaam elkaar de das om te doen. Er is nog hoop, geloof ik.

Tot volgend jaar!

Veel geluk en berekende winst toegewenst!
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 14:45   #16682
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Terugvechten kan vaak destructiever zijn dan het gewoon te laten begaan en met een geloof in het goede en in de goede uitkomst van de zaken gewoon je eigen leven en omgeving beter te maken. Die NWO manne zijn misschien niet allemaal uitschot en als ze dat toch allemaal zijn dan zijn ze ook bekwaam elkaar de das om te doen. Er is nog hoop, geloof ik.

Tot volgend jaar!

Veel geluk en berekende winst toegewenst!
Ohhhh maar ik denk zeker dat er hoop is

Ik zou dat echt niemand af willen nemen.
Echter, door te laten zien wat er gebeurt als we massaal onze kracht weggeven, en waarom etc etc
Hoop ik dat de mensen hun eigen kracht weer oppakken.

Maar dan zullen mensen wakker moeten worden en dan niet terugvechten, dat is het laatste wat ik bedoel, nee, mensen moeten gewoon uit het systeem stappen, er zijn al mensen die dit doen.
Ik probeer het zover het me lukt.

Er is zeker hoop!

goed uiteinde!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 december 2007 om 14:47.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 15:10   #16683
Pindar
Banneling

Standaard

well well well.............

Citaat:
Mexico 'to Microchip Central American Migrants'

'As an omen of things to come, in March the National Immigration Institute of Mexico will demand Central Americans workers and visitors carry ID cards with electronic chips. The ID cards “will record every arrival and departure of so-called temporary workers and visitors, mostly from Guatemala,” reports KGBT 4 out of Harlingen, Texas. “Officials say the purpose is to guarantee security for workers and visitors.”

Of course, the real purpose has nothing to do with the well-being or security of workers and visitors, but is part and parcel of the emerging control grid to be implemented by the NAU at the behest of world government.'
video

Pin d"Ar
Oud 31 december 2007, 15:12   #16684
Pindar
Banneling

Standaard

Je meent het!

Citaat:
Aspartame 'Turns Tissues To Plastic'

'Formaldehyde Embalms The Body And Damages DNA .'
http://www.rense.com/general79/plast.htm

Pin d"Ar
Oud 31 december 2007, 15:19   #16685
Pindar
Banneling

Standaard

Goh, zouden de vrijmetselaars achter het chippen zitten??

JA!!!!

nog gratis ook!!

Laat ze oprot......................

Citaat:
Michigan Child Identification Program

At a Masonic Chip Event, Masons generate individual completed child identification kits that are given to the parent to take home for safe keeping (we keep nothing but a permission form).

An Event in the Public Interest by the Masons of Michigan
No charge to parents
MICHIP is provided free of charge to the public. All of the indemnifying iteming generated during the event are given to the child's family.
Toothprints® Dental Impressions
Teeth, like fingerprints, are unique. Even with a child who is losing and gaining teeth, a dental imprint gives accurate and important information for identification purposes.
DNA
Cheek cells in saliva provide DNA, which can uniquely identify anyone.
Dog Scents
Saliva provides a pure, exclusive trace scent, which tracking dogs can use to find lost children.
Color Photo
Amber Alert is in operation through¬out Michigan. The color photo can be circulated by police to media throughout the state within two hours of an abduction.
Fingerprints
Fingerprints are a well known tool for recovery and identification.
Recorded Interview
A brief videotaped interview is invaluable to an investigator. the MICHIP interview captures teh appearance, speech, mannerisms and important personal characteristics of a child. It is the cornerstone of the program.
http://www.gl-mi.org/michigan-child-...on-program.htm

Let op: gevonden kinderen zijn tot nu toe altijd gevonden NA
de 'misdaad' niet ervoor!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 31 december 2007 om 15:20.
Oud 31 december 2007, 15:20   #16686
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Het is dat ik een weg zoek om die gesloten centra weg of open te krijgen.
Dat maakt me razend en verdrietig dat mensen die vaak jarenlang mijn vrienden zijn opgepakt worden en opgesloten... en dat je machteloos bent tegen het apparaat.
Ze veranderen gewoon de regels voor je neus in de rechtzaal om mensen gedwongen op het vliegtuig te zetten naar vaak niet de beste omstandigheden. Deportaties!
Ze laten hier een heel appartement met spullen en een leven achter...
Het zijn natuurlijk vaak happy consumers die op het materialisme af komen.
Maar ook op de betere mensenrechten, scholen,ziekenhuizen, iets meer democratie(afghanen,Iraniers,nepalezen,Bhutanen)
Enfin ik weet wel het is allemaal een zeepbel. maar toch is de kindersterfte hier lager,en de gem leeftijd gestegen. Wij hebben niet het recht te oordelen waar iemands destin ligt.
Een paspoort kost wereldwijd 2500 - 3000 euro.
Soms vind een advokaat een systeem dus door met een doktersattest de rechters een wettelijk tool in handen te geven om vrijlating te eisen en af te dwingen bij Roosemont en Patrick Dewael. Zo ging dat met die columbiaanse.
Een spel van kat en muis.
Het spijt me het is steeds meer zoals met de Joden...
Het is natuurlijk anders maar er zijn veel paralellen.
De Gestapo is back in town die quota van uitwijzingen moeten halen.
Is de burgerbevolking het daar nu mee eens? l'indifference?
Die kant van het leven is moeilijk op t moment.
Fascisme in elke mens. Fort Europa. met 6000 doden aan haar stranden jaarlijks.
www.rechtopmigratie.be
Stop het onrecht niet de mensen!
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2007, 15:25   #16687
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Het is dat ik een weg zoek om die gesloten centra weg of open te krijgen.
Dat maakt me razend en verdrietig dat mensen die vaak jarenlang mijn vrienden zijn opgepakt worden en opgesloten... en dat je machteloos bent tegen het apparaat.
Babylonia, het spijt me dit te horen. Zijn er vrienden van jou opgepakt?
Die machteloosheid snap ik, maar daar wordt aan gewerkt
En wat bedoel je met:"ik een weg zoek om die gesloten centra weg of open te krijgen."
Ik kan je daar even niet helemaal volgen
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het uit te leggen wat je precies bedoelt?

Pin d"Ar
Oud 31 december 2007, 15:51   #16688
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Babylonia, het spijt me dit te horen. Zijn er vrienden van jou opgepakt?
Die machteloosheid snap ik, maar daar wordt aan gewerkt
En wat bedoel je met:"ik een weg zoek om die gesloten centra weg of open te krijgen."
Ik kan je daar even niet helemaal volgen
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het uit te leggen wat je precies bedoelt?

Pin d"Ar
Als je niet weet wat een gesloten (asiel)centrum is -dat is nochtans algemene basis kennis- kan je dat toch opzoeken?
Of te lui zoals altijd?

En dan maar stoeffen met uw eigen onderzoeksvermogens...

Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2007 om 15:53.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2008, 11:04   #16689
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Republican Scott Leavitt (Congressional Record, April 12, 1924.)

The instinct for national and race preservation is not one to be condemned…. No one should be better able to understand the desire of Americans to keep America American than the gentleman from Illinois [Mr. Sabath], who is leading the attack on this measure, or the gentlemen from New York, Mr. Dickstein, Mr. Jacobstein, Mr. Celler, and Mr. Perlman.
They are of the one great historic people who have maintained the identity of their race throughout the centuries because they believe sincerely that they are a chosen people, with certain ideals to maintain, and knowing that the loss of racial identity means a change of ideals. That fact should make it easy for them and the majority of the most active opponents of this measure in the spoken debate to recognize and sympathize with our viewpoint, which is not so extreme as that of their own race, but only demands that the admixture of other peoples shall be only of such kind and proportions and in such quantities as will not alter racial characteristics more rapidly than there can be assimilation as to ideas of government as well as of blood. [870]
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2008, 12:36   #16690
Pindar
Banneling

Standaard

NWO

Een verzinsel van de 'believers"?

of........

Citaat:
Mossad asset Sarkozy calls for UN-led 'new world order'

'The United Nations should avail itself as an instrument for a "new world order of the 21st century," French President Nicolas Sarkozy said Tuesday in his first address to the General Assembly. Sarkozy, who won the presidency this year on a strong reform platform to modernize France, urged the world body to embark on programmes ranging from equal wealth distribution to fighting corruption in his speech full of references to France's past revolutionary ideals.'
http://www.eux.tv/article.aspx?articleId=15099

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 januari 2008 om 12:37.
Oud 1 januari 2008, 15:15   #16691
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NWO

Een verzinsel van de 'believers"?
Natuurlijk niet, ik ben persoonlijk enorm voor een NWO, zolang ze staat voor wat Sarkozy zegt :

Citaat:
"In the name of France, I call upon all states to join ranks in order to found the new world order of the 21st century on the notion that the common goods that belong to all of humankind must be the common responsibility for us all," he told the General Assembly.

The UN should ensure access for all human beings to vital resources, such as water, energy, food, medication and knowledge, he said. He called for "more morality" in "financial capitalism" and a fairer distribution of profits, earnings in commodities, raw materials and new technologies.

"There must be a change of mindset and behaviour," Sarkozy said in a long list of demands to the international community.
Believers vullen echter het begrip 'NWO' in zoals het hun uitkomt.
Ze 'geloven' in een NWO die een streefdoel zou zijn voor illuminati/vrijmetselaars/elitisten/hagedissen en smurfen met slechte bedoelingen.

Dat is de believersversie van de NWO die uiteraard tot het rijk der fabelen behoort.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2008, 18:47   #16692
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Natuurlijk niet, ik ben persoonlijk enorm voor een NWO, zolang ze staat voor wat Sarkozy zegt :

Ze 'geloven' in een NWO die een streefdoel zou zijn voor illuminati/vrijmetselaars/elitisten/hagedissen en smurfen met slechte bedoelingen.

Dat is de believersversie van de NWO die uiteraard tot het rijk der fabelen behoort.
Het is weer bewezen dat Sarkozy roept voor een NWO ivm de UN. Volhouden dat er geen sprake is van een NWO kunnen sommige al niet meer....

En dat wat Sarkozy zegt de waarheid is moet je een naieve idioot zijn om te geloven.
Oud 1 januari 2008, 22:08   #16693
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Gelukkig geloven de kritische mensen nog in de goedheid van de mens dan. (<- lichtjes sarcastisch dus.)

Laatst gewijzigd door KrisKras : 1 januari 2008 om 22:09.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2008, 22:41   #16694
Babylonia
Parlementslid

Standaard

En allemaal Happy new year!!!
http://www.mandala-corporation.com/
Oud 2 januari 2008, 22:28   #16695
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

nog even ter herhaling...

Citaat:
“The CFR is the American Branch of a society which originated in England, and which believes that national boundaries should be obliterated, and a one-world rule established,” explained the late CFR historian Carroll Quigley, who served as Bill Clinton’s mentor. “The most powerful clique in these elitist groups have one objective in common — they want to bring about the surrender of the sovereignty of the national independence of the United States. A second clique of international members in the CFR comprises the Wall Street international bankers and their key agents. Primarily, they want the world banking monopoly from whatever power ends up in the control of global government,” declared Rear Admiral Chester Ward, a former member of the CFR.
Oud 3 januari 2008, 20:42   #16696
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras
Gelukkig geloven de kritische mensen nog in de goedheid van de mens dan. (<- lichtjes sarcastisch dus.)
+
Zolang die kritische mensen ook voor zichzelf denken
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2008, 22:13   #16697
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Een student die vragen stelt aan clinton bij een publieke verkiezingsbijeenkomst over de bilderberggroep word lastig gevallen op het moment dat hij bij zijn moeder thuis is door 2 mannen van de FB I
Ze bevroegen hem over zijn idee van aktivisme nav zijn website en vertelden en passant dat dergelijke activiteiten je professioneel leven kunnen verstoren.
http://www.wearechange.org/2007/12/n...isited-by.html
Oud 4 januari 2008, 01:51   #16698
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Quote van Sarkozy: "In the name of France, I call upon all states to join ranks in order to found the new world order of the 21st century on the notion that the common goods that belong to all of humankind must be the common responsibility for us all," he told the General Assembly.
Met het bold ga ik helemaal mee akkoord! Maar ik behou mijn recht op terughoudenheid bij dergelijke uitspraken: want niet vaak is de discrepantie tussen woord en daad enorm. Niet te spreken van de manier waarop vaak zaken worden doorgevoerd in naam van 'de mensheid' die dan vnl een voordeel voor 'a few' blijken te zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parcifal

Het begrip New World Order is in het westen voor het eerst openlijk door Bush Sr. de wereld ingestuurd, en gepropagandeerd. En dat deze man en zijn entourage goede bedoelingen zouden hebben is voor mij zo helder als het huidige vlaamse beekwater. Sarkozy staat op goede voet bij de familie Bush. Waarom zou ik dan zijn laatste uitspraak voor Goed nemen?
Gelieve een mens het recht te laten behouden om kritisch te Mogen blijven aUb..
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 15:02   #16699
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Eigenaardig dat hier nog niets is gezegd over de moord op Bhutto en het interview dat Bhutto had met Frost begin november...

http://www.youtube.com/watch?v=f1uLdmct8_E

en

http://forum.politics.be/showthread.php?t=100092&page=3
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2008, 19:18   #16700
Pindar
Banneling

Standaard

Eigenaardig dat hier nog niets is gezegd over de moord op Bhutto en het interview dat Bhutto had met Frost begin november...

Citaat:
Je hebt helemaal gelijk...

Citaat:

'Pakistani former Prime Minister Benazir Bhutto has been assassinated in a suicide attack. Ms Bhutto - the first woman PM in an Islamic state - was leaving an election rally in Rawalpindi when a gunman shot her in the neck and set off a bomb. At least 16 other people died in the attack and several more were injured. President Pervez Musharraf condemned the killing and urged people to remain calm but angry protests have gripped cities across the country.'
Citaat:
Who benefits? President Pervez Musharraf - or rather the military-controlled, US-controlled, Inter-Services Intelligence (ISI) that was also heavilly involved in 9/11
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/7161590.stm

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 5 januari 2008 om 19:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be