![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16681 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tot volgend jaar! Veel geluk en berekende winst toegewenst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou dat echt niemand af willen nemen. Echter, door te laten zien wat er gebeurt als we massaal onze kracht weggeven, en waarom etc etc Hoop ik dat de mensen hun eigen kracht weer oppakken. Maar dan zullen mensen wakker moeten worden en dan niet terugvechten, dat is het laatste wat ik bedoel, nee, mensen moeten gewoon uit het systeem stappen, er zijn al mensen die dit doen. Ik probeer het zover het me lukt. Er is zeker hoop! goed uiteinde! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 31 december 2007 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16683 | |
Banneling
|
![]() well well well.............
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16684 | |
Banneling
|
![]() Je meent het!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16685 | |
Banneling
|
![]() Goh, zouden de vrijmetselaars achter het chippen zitten??
JA!!!! nog gratis ook!! Laat ze oprot...................... Citaat:
Let op: gevonden kinderen zijn tot nu toe altijd gevonden NA de 'misdaad' niet ervoor! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 31 december 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16686 |
Parlementslid
|
![]() Het is dat ik een weg zoek om die gesloten centra weg of open te krijgen.
Dat maakt me razend en verdrietig dat mensen die vaak jarenlang mijn vrienden zijn opgepakt worden en opgesloten... en dat je machteloos bent tegen het apparaat. Ze veranderen gewoon de regels voor je neus in de rechtzaal om mensen gedwongen op het vliegtuig te zetten naar vaak niet de beste omstandigheden. Deportaties! Ze laten hier een heel appartement met spullen en een leven achter... Het zijn natuurlijk vaak happy consumers die op het materialisme af komen. Maar ook op de betere mensenrechten, scholen,ziekenhuizen, iets meer democratie(afghanen,Iraniers,nepalezen,Bhutanen) Enfin ik weet wel het is allemaal een zeepbel. maar toch is de kindersterfte hier lager,en de gem leeftijd gestegen. Wij hebben niet het recht te oordelen waar iemands destin ligt. Een paspoort kost wereldwijd 2500 - 3000 euro. Soms vind een advokaat een systeem dus door met een doktersattest de rechters een wettelijk tool in handen te geven om vrijlating te eisen en af te dwingen bij Roosemont en Patrick Dewael. Zo ging dat met die columbiaanse. Een spel van kat en muis. Het spijt me het is steeds meer zoals met de Joden... Het is natuurlijk anders maar er zijn veel paralellen. De Gestapo is back in town die quota van uitwijzingen moeten halen. Is de burgerbevolking het daar nu mee eens? l'indifference? Die kant van het leven is moeilijk op t moment. Fascisme in elke mens. Fort Europa. met 6000 doden aan haar stranden jaarlijks. www.rechtopmigratie.be Stop het onrecht niet de mensen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die machteloosheid snap ik, maar daar wordt aan gewerkt ![]() En wat bedoel je met:"ik een weg zoek om die gesloten centra weg of open te krijgen." Ik kan je daar even niet helemaal volgen Zou je zo vriendelijk willen zijn om het uit te leggen wat je precies bedoelt? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16688 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of te lui zoals altijd? En dan maar stoeffen met uw eigen onderzoeksvermogens... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 31 december 2007 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16689 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Republican Scott Leavitt (Congressional Record, April 12, 1924.)
The instinct for national and race preservation is not one to be condemned…. No one should be better able to understand the desire of Americans to keep America American than the gentleman from Illinois [Mr. Sabath], who is leading the attack on this measure, or the gentlemen from New York, Mr. Dickstein, Mr. Jacobstein, Mr. Celler, and Mr. Perlman. They are of the one great historic people who have maintained the identity of their race throughout the centuries because they believe sincerely that they are a chosen people, with certain ideals to maintain, and knowing that the loss of racial identity means a change of ideals. That fact should make it easy for them and the majority of the most active opponents of this measure in the spoken debate to recognize and sympathize with our viewpoint, which is not so extreme as that of their own race, but only demands that the admixture of other peoples shall be only of such kind and proportions and in such quantities as will not alter racial characteristics more rapidly than there can be assimilation as to ideas of government as well as of blood. [870] |
![]() |
![]() |
![]() |
#16690 | |
Banneling
|
![]() NWO
Een verzinsel van de 'believers"? of........ Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 januari 2008 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16691 | |
Banneling
|
![]() Natuurlijk niet, ik ben persoonlijk enorm voor een NWO, zolang ze staat voor wat Sarkozy zegt :
Citaat:
Ze 'geloven' in een NWO die een streefdoel zou zijn voor illuminati/vrijmetselaars/elitisten/hagedissen en smurfen met slechte bedoelingen. Dat is de believersversie van de NWO die uiteraard tot het rijk der fabelen behoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16692 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat wat Sarkozy zegt de waarheid is moet je een naieve idioot zijn om te geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#16693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 1 januari 2008 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16694 |
Parlementslid
|
![]() En allemaal Happy new year!!!
http://www.mandala-corporation.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#16695 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nog even ter herhaling...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16696 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zolang die kritische mensen ook voor zichzelf denken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16697 |
Parlementslid
|
![]() Een student die vragen stelt aan clinton bij een publieke verkiezingsbijeenkomst over de bilderberggroep word lastig gevallen op het moment dat hij bij zijn moeder thuis is door 2 mannen van de FB I
Ze bevroegen hem over zijn idee van aktivisme nav zijn website en vertelden en passant dat dergelijke activiteiten je professioneel leven kunnen verstoren. http://www.wearechange.org/2007/12/n...isited-by.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#16698 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het begrip New World Order is in het westen voor het eerst openlijk door Bush Sr. de wereld ingestuurd, en gepropagandeerd. En dat deze man en zijn entourage goede bedoelingen zouden hebben is voor mij zo helder als het huidige vlaamse beekwater. Sarkozy staat op goede voet bij de familie Bush. Waarom zou ik dan zijn laatste uitspraak voor Goed nemen? Gelieve een mens het recht te laten behouden om kritisch te Mogen blijven aUb.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16699 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenaardig dat hier nog niets is gezegd over de moord op Bhutto en het interview dat Bhutto had met Frost begin november...
http://www.youtube.com/watch?v=f1uLdmct8_E en http://forum.politics.be/showthread.php?t=100092&page=3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16700 | |||
Banneling
|
![]() Eigenaardig dat hier nog niets is gezegd over de moord op Bhutto en het interview dat Bhutto had met Frost begin november...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 januari 2008 om 19:20. |
|||
![]() |
![]() |