![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18841 |
Minister
|
![]() Denken is een mentale ziekte van deze tijd, het is goed voor praktische zaken maar daar blijft het ook bij. Als je de dingen helder wilt zien en analyseren zul je soms toch eens uit die chaos van je gedachtenstroom moeten komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18842 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe schadelijk (maar ook hilarisch) dat kan zijn bleek wel toen één van de believers hier bleef volhouden dat Dutroux een Joods complot was, volgens een door een andere believer aangedragen website, totdat hij zijn eigen vriend op die site zag staan. Roddel en achterklap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18843 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bewijs ons dat jullie geen gebakken lucht verkopen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 juni 2008 om 19:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18844 |
|
![]() Zoiets moet je verdienen door redelijke argumenten op tafel te leggen (bewijzen vraag ik al lang niet meer), niet door de meest fantastische theorieën neer te pennen en te verwachten dat iedereen alles voor zoete koek slikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18845 |
Minister
|
![]() *knip*
Gelieve persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Mvg, Diatonos Laatst gewijzigd door Diatonos : 5 juni 2008 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18846 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18847 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nee, ik heb idd niet veel te verliezen en dat is juist het mooie aan dit alles! ![]() Wat baat het ook hé, als je heel de wereld voor je wint en jezelf erin verliest zoals de non-believers hier! ![]() Zal zeker eens kijken naar de stand-up comedy act hoor. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 4 juni 2008 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18848 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is helemaal niet mijn bedoeling om hier even iemand te komen overtuigen van mijn visie. Het enigste wat ik doe is hier mijn visie van de feiten komen weergeven. Niet meer niet minder en wat je ermee doet is jullie zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18849 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18850 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18851 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18852 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18853 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het feit alleen al dat op deze draad zoveel bewijzen zijn gezet over de NWO en dat de non-believers nog steeds bij hoog en bij laag blijven beweren dat er geen bewijzen zijn, zegt meer over hun dan over ons. Maar ik ben ervan overtuigd dat er toch ergens een belletje is gaan rinkelen bij hen want anders bleef men hier niet posten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18854 |
Minister
|
![]() Ik vraag me eigenlijk eens af wanneer de non-believers hier eens een meerwaarde gaan toevoegen aan deze draad inplaats van altijd en iedereen te veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18856 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een slecht karaktertrekje van mij is om de NWO-believers wat te jennen door af en toe achter bewijsmateriaal te vragen. Terwijl ik een glaasje drink, maak ik me dan inwendig vrolijk over hun omkering van bewijslast, hun holle frasen, hun pompeuze meningen en hun vele links die zij beschouwen als zijnde absoluut, onloochenbaar bewijs, genre "het staat op internet dus het moet waar zijn." Ja inderdaad, dat kan eens leuk zijn (nipt van zijn porto). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18857 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 4 juni 2008 om 20:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18858 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele pareltjes van vandaag: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is natuurlijk wel even slikken als je er achter komt dat je van hier to Tokyo genaaid bent door die lui! Soms worden mensen die het gaan inzien eerst kotsmisselijk. Ik verbaas me er nog steeds over dat ze zoveel mensen in de 'matrix' hebben kunnen opsluiten, ze zijn best geniaal. En, zoals ik al zo vaak gezegd heb, en Kamiel nu ook weer" We kunnen alleen de informatie aanbieden, je zult zelf de weg moeten bewandelen. En als je het wil zien moet je eerst veel afleren ipv aanleren: zie mijn volgende posting Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 juni 2008 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18860 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |