![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Base is ondertussen overgenomen door Telenet. Hun poging om ook TV aan te bieden via Snow is faliekant mislukt. Ze konden niet op tegen het machtige duopolie. Orange ( Mobistar) krijgt door de schuld van het duomonopolie ook geen greep op de TV markt. Weepee heeft ook een vergeefse poging gedaan om Weepee TV te lanceren. Je hebt enkel nog Dommel en EDPnet die vast internet aanbieden en zij hangen af van de infrastructuur van Proximus. Proximus speelt vuil spel in de beïnvloeding van de telecomregulator en voert cut-throaght competition. Telenet lobbiet enorm om hun infrastructuur niet beschikbaar te hoeven stellen en om mobiele infrastructuur te verwerven ( Base).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar het aantal zelfstandigen en bedrijven die gratis reclame maken voor Telenet of Proximus als ze hun emailadres doorgeven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever moet helemaal niets beslissen over Bracke.
Bracke is verkozen, en staat intern in de kamer nog goed overeind. Wie kandidaat burgemeester is voor Gent: dat is belangrijk. En dat wordt lokaal beslist. Daar gaat men Bracke bijvoorbeeld het lijstduwersschap geven. De test bij uitstek om te zien hoe de kiezer reageert. Als de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen bekend zal zijn, dan kan De Wever beginnen aan het schudden van zijn nationale kaarten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft hij nog altijd niet door dat hij bespeelt werd door Telenet ? Door welke bedrijven laat hij zich nog bespelen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 februari 2017 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is in Vlaanderen idd plaats voor een nieuwe volkspartij, maar dan wel één die niet is als de traditionelen, dat is hun unique selling position. ik betwijfel of er plaats is voor nog maar eens een volkspartij die niet verschilt van de vorige. de toekomst zal het ons uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grootste disservice van Bracke zijn uitschuiver is wel dat de media aandacht nu volledig op hem zit, het gekonkelfoes in Gent (Optima-bis iemand?) is naar de achtergrond geschoven.
Straks redt Bracke Termont nog met zijn constant gestuntel (zoals gratis telenet helpen wtf?)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bracke entertainment is beter dan de shows van Van den Durpel.
Dat filmpje is zelfs beter dan de foto bovenaan 't artikel.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 februari 2017 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Staatssecretaris
|
![]() Mooi maar helaas het overgrote deels van het slaafs gepeupel denkt nog altijd dat Teleslet het enige bedrijf is dat een goede service heeft. Terwijl het een politiek en sociaal corrupt orgaan is dat hun klanten meer en meer uitperst om zelf de grote Mijnheer te kunnen blijven spelen. 10 jaar geleden had ik al bij een toen-nog-directeur kennis de toekomstvisie van Teleslet volgens mij uitgelegd. Hij geloofde mij toen niet. En nu moet hij toegeven dat ik 10 jaar geleden gelijk had. Als morgen de beerput van Teleslet open gaat dan is het game over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat was vroeger ook zo. Het koper was van intercommunales.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje naar analogie van het hoogspanningsnet van de elektriciteitsmarkt. Als ook de infrastructuur van Eandis & co naar Elia zou gaan kan dit inderdaad een vooruitgang zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Wever is woest op Bracke omdat hij de stiel heeft bedorven. De kiezer hoeft niet te weten wie en hoeveel graait! Dat hoort niet bij de grote veranderingen nl "er valt nog veel te snoeien in de sociale zekerheid". |
|
![]() |
![]() |