![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Minister
|
![]() Citaat:
N-VA moet rechtlijnig optreden ten opzichte van wie of wat? Bracke is de ENIGE die zijn bijverdienste heeft opgegeven. Een Termont geeft zijn bijverdiensten niet op. SP.A is voor decumul. Waarom zeg je dan niet dat alle rooien door Crombez moeten aan de deur gezet worden? N-VA zegt dat hard werk goed verloont mag worden. Voor N-VA deed Bracke dus niets verkeerd. Het verschil tussen privé en belastingsgeld heb ik al uitgelegd. Ik vind deze verontwaardiging van jou heel erg selectief naar 1 persoon toe en ik blijf erbij dat dit geheel onterecht is. Ofwel pak je alle hypocrieten aan, ofwel niemand. Ofwel pak je alle gelijkaardige graaiers aan, ofwel niemand. Je focussen op 1 persoon is eerlijk gezegd nogal weinig consequent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mijn part moeten ze heel de politiek hervormen en vereeenvoudigen. Gedaan met posjespakkers etc. Vergis U niet. Maar gij verdedigt zijn positie terwijl hij daar helemaal niet meer dient te zitten. Bracke moet aftreden, simpel. Doet ie dat niet kan je niet van een democratie spreken maar is dit een dictatuur geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ze hem nu ontslaan, gaat dat weinig goed doen voor de N-VA. Ze geven dan in se toe dat ze fout zijn en dat gaat net de perceptie nog verergeren. Ze kunnen beter even wachten en hem geleidelijk laten wegdeemsteren zoals ze met vorige crissisen evenzeer hebben gedaan. Impulsieve beslissingen zijn nooit goed. Het ontslag bij Telenet is nog steeds een flater imo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik verdedig is consistentie en het gelijkheidsprincipe. De media loopt bol van de verontwaardiging. Misschien heb ik dat op jou geprojecteerd maar iedereen heeft het over Bracke dit en Bracke dat terwijl er voorbeelden legio zijn van politiekers die 100% hetzelfde doen of gedaan hebben. Ik heb daar persoonlijk een groot probleem mee. Ik keur niet goed wat Bracke doet, maar alleen hem straffen keur ik wel af. Citaat:
Laatst gewijzigd door Athelas : 17 februari 2017 om 17:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet gaan stemmen zal even weinig aarde aan de dijk zetten.
![]() |
#786 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet gaan stemmen steunt de grote partijen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 17 februari 2017 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.vlaamsbelangschoten.org/media/aller.html Er heerst een groot bewustzijn in Vlaanderen dat Telenet haar klanten in het zak zet. Overstappen naar Proximus is voor velen ook geen oplossing omdat ze hier ook in het zak worden gezet. Siegfried Bracke wordt hier als grote schuldige gepercipieerd. Peter Vanvelthoven en Patrick Dewaal, Karel Degucht en Stefaan De Clerck zouden het beste ook afstand nemen van Telenet en Proximus.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 februari 2017 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits de N-VA de grootste partij zal blijven raad ik je aan om op de sossen te blijven stemmen.
![]()
![]() |
#789 | |
|
![]() Nog liever op't VB
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hebben die politiekers dat gedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt niet vergeten hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo verwonderlijk zou dat anders niet zijn. De rooien staan bekend om die tactiek.
![]() |
#795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internettarieven van de hoogste in Europa?
Vande Lanotte beweerde nét het tegenovergestelde. http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...n-Belgie.dhtml
![]() |
#796 | ||
|
![]() Citaat:
2) Een link uit 2014? Deze is van December 2016: http://moneytalk.knack.be/geld-en-be...al-789159.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik kan geen politicus opnoemen die zich niet schuldig heeft gemaakt aan corruptie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#800 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |