![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga akkoord met U tot uw laatste zinnen. Volgens mij is er nu maar één stem van verzet en dat is VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weg naar het verder zetten van de coalitie ligt open. ![]() Faalhaas Bracke kan maar best zoveel mogelijk poen bijeen zien te graaien, tegen dat zijn carrière in 2019 eindigt. Dag Siegfried ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 februari 2017 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit voelt echt zo goed aan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Banneling
|
![]() Panda in den drank
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga die klinieken waar ik lang de technische dienst voor verzorgt heb eens flink voor de rechter dagen. Ik heb daar, wanneer ik daar soms nodig was, mij speciaal van de kust voor naar Brasschaat, Ekeren en Kapelle moeten verplaatsen en al die jaren hebben die mij , zo te zien, honderdduizenden euro's te weinig betaalt. Ik denk dat ik daar eens een flinke factuur naar zal sturen. Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2017 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2017 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de zekerheid dat ze een coalitiepartner hadden die het gros van hun partijpunten steunde in plaats van overal dwars te liggen. Maar ze zagen de dollartekentjes in de ogen en al de rest was van geen tel meer. Zeer herkenbaar in hun afkomst, het VU destijds. Vijand van al de andere partijen tot ze mee mochten regeren, toen lag het VU programma verticaal geklasseerd.
Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2017 om 02:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een partij gaat met hun programma naar de kiezer in de hoop van van de kiezer een mandaat te krijgen. Wanneer ze verkozen zijn hebben ze een mandaat om te handelen zoals hun programma weergeeft, niet om eender wat en alles te doen wat haaks staat op het programma, daarvoor hebben ze van de kiezer geen mandaat bekomen. Eigenlijk zou nu het volk moeten in opstand komen en eisen dat de regering aftreed. Dat is het enige juiste signaal dat moet gegeven worden aan de partijen zodat ze voelen dat ze niet almachtig zijn en niet kunnen sollen met hun kiezers. Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2017 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#814 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel voor hun tijd en toch zo raak, https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=oTusF8QbCzQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#816 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart wou geen premier worden, dat had hij niet nodig om zijn zakken te vullen, dat kon eveneens als burgemeester en zo kon hij het vuile werk door een ander laten opknappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA moet ontslag aanbieden. Een werkgever is ook verantwoordelijk voor zijn personeel. Dat is hier niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen Bracke maar heel de NVA moet aftreden, dat is het enige signaal wat de mandaathouders kan bijbrengen dat de kiezer niet gediend is van dergelijke handelingswijze. Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2017 om 03:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Minister-President
|
![]() Zalig om aan de macht gekomen populisten te zien spartelen als ze van hun voetstuk vallen omdat ze geen haar beter blijken te zijn dan degenen die ze bekritizeerden. De nieuwe elite blijkt minstens even erg te zijn als de oude. Meer zelfs : ze komen zelf voort uit die elite die ze bekritizeren.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsook de bereidheid om de plaats in te nemen van de politici die je hun mandaat afneemt. Er zal namelijk geen énkele meer overblijven.
![]() |