![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het iets moest uithalen uiteraard, want de doorlichters maken er deel van uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Bracke is zelf altijd sos geweest. Hij werd (zogezegd) Vl.Nationalist op zijn 57ste (!!!) nadat hij geen Chef-Nieuwsdienst kon worden bij de VRT.
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En elke donderdagavond naar de Carrré ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Tobback de Oude.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*bron : witte kaproen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 15 februari 2017 om 12:51. Reden: dubbel |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar het schijnt is er elke 2 maand zo een vergadering.
12000+2000*6 = 24000 euro. incl BTW. Die is aftrekbaar want Telenet kan dit als kost inbrengen. 24000 / 1,21 = 4165 euro en 29 cent per jaar dat Telenet kan aftrekken voor Siegfried alleen. Om die te KUNNEN aftrekken moet Telenet investeren, dus verhogen ze hun prijzen. Besluit: De prijzen van Telenet zijn verhoogd door Siegfried Bracke. (Ik geef toe dat het een drogreden is, maar ik vind het toch leuk)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb voor de zekerheid ook eens gekeken onder mijn bed, er zat een sprookje onder.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, echte Orangisten leven in het verleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb zelf ook nooit begrepen, dat een parlementslid met zo'n kleine staat van dienst, zo vroeg voorzitter kon worden, en eensklaps de bestbetaalde parlementair vh land kon worden.
![]() |
#155 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe komt het dat de Kamervoorzitter in België meer verdient dan de premier of zelfs de bondskanselier van Duitsland?
Hoe is dit zo ver kunnen komen? Dit is toch duidelijk een "defaut" van onze democratie? Zit de vorige Kamervoorzitter daar voor iets tussen? Heeft die daar voor gezorgd? Een ding is weeral duidelijk. Politici zorgen vooral goed voor zichzelf. Om een degout van te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer nog, Valère is ook zijn geloofwaardigheid kwijt. En zoiets hebben wij dan als Kamervoorzitter... Afvoeren!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 februari 2017 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 februari 2017 om 13:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kamervoorzitter is een zogenaamde protocollaire functie waarvoor je niet echt verkozen moet zijn. Die leest zogezegd alleen maar briefjes af. Dat die kamervoorzitter zo goed betaald wordt is in feite compleet van de pot gerukt.
|
![]() |
![]() |