![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik met de auto continu links ga rijden op een tweerichtingsrijbaan is er ook geen bord die me dat verbiedt. ![]() Als je als fietser ziet dat je haaientanden en een B1-bordje in de verkeerde richting passeert moet je frank wel tenlaatste vallen neem ik aan. Voorrang van rechts kan niet tellen want fietsoversteekplaats, en moest er geen fietsoversteekplaats zijn ook niet, daar zijn de verkeersregels duidelijk: Citaat:
![]() Ik citeer Artikel 12 volledig : Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 september 2022 om 19:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat verkeersregels gelijktijdig van toepassing kunnen zijn, zoals art 12.4 én art 43.3. Verkeersregels zijn ook zonder borden of andere verkeerstekens (zoals wegmarkeringen) geldig. Het spreekt toch voor zichzelf dat een fietser die hier gaat spookrijden - zie richting haaientanden en achterkant B1-bordje - in overtreding is. Googleview-foto augustus 2021: Het betreffende artikel 9.1.2.1° uit de wegcode, en de context van spookrijden, heb ik al gepost. Laatst gewijzigd door Micele : 5 september 2022 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het ongeval gebeurde, is het geen kruispunt in de betekenis van kruispunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De moto en de fietser zijn weggeslingerd, de moto heel ver. Citaat:
Uw draadstarter, en alle andere kranten: Citaat:
Citaat:
![]() Je weet toch dat fietspaden deel uit maken van openbare wegen? Nee? Dan weet je het nu. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 september 2022 om 13:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarbij een fietser die meer moet stoppen en optrekken moet meer energie tot zich nemen, meer eten, en meer eten betekent meer vertering betekent meer scheten betekent meer methaan en methaan is een erger broeikasgas dan CO2. ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de eerste dag alleen werden 30.000 zaailingen geplant op 5 hectare, tegen einde januari moesten er dat ~900.000 geworden zijn op de eerste 150 hectare. Ze rekenen met minder dan 10% verlies. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 7 september 2022 om 14:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |