![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die laadpalen moeten in 't spelleke dan wel 9999999999 hitpoints krijgen zodat ze zelf scenery zijn die niet kan weggeschoten worden. En hun kabels dito. En de zon en de wind natuurlijk ook. Een tile met een wolk voor de tile met de zon schuiven da mag nie kunnen he anders wordt de hele scene steady state als de laatste tile met een pille onder het LiIon minimum bedrijfsquotum raakt.
Dat laatste iets dat overigens sowieso gebeurt, gebruikt of ongebruikt sinds laatste laadpaal visit, en permanent zelfs, de pille niet meer oplaadbaar. Dus ze gaan elke zoveel tijd eens oorlog moeten voeren anders moeten ze alle nieuwe pillen in de hier in BE bewaarde "privé" opslagplaatsen vervangen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom tanks?
Het is toch de wereld van de drones tegenwoordig? Unmanned aerial vehicle Of klinkt dat teveel als robot wars? ![]() Volgeladen drone met springstof/C-4 en die laten neerstorten waar men 'wil' volgens plan?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2022 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo ééntje volgeladen met C-4 en met als opschrift "Have FUN!!" richting Rusland sturen??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/T71cVhxG_v4
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 21 september 2022 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je voor het beter geweld wil gaan dan moet je iets slimmer afvuren, bezorgen. De ingredient lijst ga ik hier niet bezorgen, maar is vrij goed verspreid over het wereld wijde web te vinden. |
|
![]() |
![]() |