![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nadeel van die granieten driehoeken was wel dat ze minder meegaven en harder schudden dan het trildempende gietijzer.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zagen en zeveren over dat de verwarming duur is maar wel met ze allen staan aanschuiven om op reis te gaan?
Het verwarmen is duur geworden maar toch... Jaaaaaaaaaren geleden schreef ik al wel eens : leer tegen de kou tegenkunnen. Soms is het zelfs lachen geblazen in de zin van: stel dar wij hier in 'ons' land eens een echte Siberische winter hebben wat dan??? p.s. Enkele jaren geleden was er zelfs iemand van mening dat die er zaten aan te komen die Siberische winters. Site ![]() Zijn er wel veilige alternatieven voor je peperdure centrale verwarming? En waar moet je dan zeker op letten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2022 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou gaan voor 16 hoekige wielen, je hebt wel meer bumps , maar uw angle of atack is lager. dus een iets zachtere bump.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een stuk beter dan met vierkante wielen waar je zo maar eventjes 4000 bumps moet verwerken. Jij zou dat doen stijgen naar 16 000 bumps ! Waar zou hem de vooruitgang zitten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor de gelijkheid van bumps. Het is niet omdat het klein bumpkes zijn dat we ze moeten discrimineren. Je voelt zo de white privilege in die uitspraak...
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 oktober 2022 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn formule krijgt men dan: oneindig veel hoeken * 0 = 0. Daar zit misschien toch wel iets in. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2022 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 oktober 2022 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was (misschien foutief) in de veronderstelling dat we het hier over wegverkeer hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() patrick ik weet dat ge ne slimme mens zijt, maar nu zijt ge er toch wel neffen aan het trappen. Als ge zo min mogelijk bumps wilt, dan moet ge rijden met een hoekige wielen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg de indruk dat er nogal wat forummers zijn wier hersenen serieus driehoekig, vierkant enz. draaien.
Alles wat goed is in de natuur heeft zachte, niet hoekige vormen. Borsten, billen, lippen ... bijvoorbeeld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een arts die van mening was dat het Corona virus ook de hersenen aanvalt. (uni heeft er totaal geen idee van of het waar is maar toch...) Wat doet covid-19 met ons zenuwstelsel? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bumpen is op de meeste forums verboden!
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Picasso stemt tegen.