![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Durft u het opzoeken in de database van uw vriendje Diependaele ?
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Uw bliksemafleider pakt niet De VlaReg graait het kindergeld weg om boven hun stand te leven zoals een N-VA'er zelf toegaf. Oa door 600 000 euro subsidie te geven aan het Franse Engie om wat zonnepanelen te gaan leggen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het commentaar op zijn "Everything everywhere all at once" (naar de film van die hete doos)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld, mocht ik tegenstander zijn van het idee van werklozensteun, en men zou zeggen dat ik dan de werklozensteun waar ik recht op heb zou moeten weigeren, dan kan ik wel eisen dat men mij mijn mannelijke blankenpremie, waar ik voorstander van ben maar die niet bestaat, moet betalen he. Als ik immers moet leven volgens mijn eigen principes, mag ik ook de voordelen van mijn eigen principes krijgen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu draagt men gedwongen bij (via belastingen) tot een systeem waar men tegenstander van is. Uiteraard mag men dan van het systeem genieten zolang het bestaat, ook al is men tegenstander. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 november 2022 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Alvast niet uw geloofwaardigheid Als u op de subsidie databank gaat kijken ziet u dat de volle 609 497 € toegekend zijn aan ENGIE SUN4BUSINESS
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je het nu of is het nog te moeilijk?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Engie richt afdeling op die zonnepanelen gaat leggen bij industriële klanten. Engie krijgt voor dit oprichten 600 000 euro steun van de Vlaemsche De rest is zever uit pakskes.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 23 november 2022 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De subsidies werden aangevraagd voor de klanten van de joint venture. Wie iets anders beweert liegt gewoon
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 november 2022 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik zie niet in waarom zij niet gebruik mogen maken van de subsidie als ze investeren in groene energie. Dat staat totaal los van de overwinsten die het moederbedrijf maakt. Dus het punt dat de Rode wil maken is wel onzin, daarin heb je gelijk.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Maar Ik persoonlijk vind dat subsidie totaal misbruikt wordt om rijke, superwinsten makende buitenlandse bedrijven te steunen. Vlaamse subsidie, vind ik persoonlijk, zou moeten dienen om Vlaamse bedrijven te steunen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uitstekende zaak dus. Vooral in deze tijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Maar Zonder Vlaamse subsidie aan een Frans megawinsten makend bedrijf zouden die zonnepanelen er ook wel komen Misschien dan gelegd door een Vlaamse firma. Dus eigenlijk kan ik dat niet overwegen als argument om mijn persoonlijke visie op de subsidie aan Engie om wat zonnepanelen te gaan leggen, te wijzigen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |