![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn enkel maar op de goede weg als men gaat inzien dat makakken afmaken deel uitmaakt van de oplossing. Dat lijkt bij deze partij weeral ernaast te zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is vooral een racist en antisimiet die op een frauduleuze manier middels een schijnhuwelijk de Belgische nationaliteit heeft verkregen. Elke partij die deze man opricht hoort meteen gecordoneerd te worden. Tis te zeggen, als je enige rechtlijnigheid aan de dag wenst te leggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
OVld stort in, cd&v ook NVA kan daar niet van profiteren, integendeel nva kalft af Er is duidelijk nood aan een realistische en geloofwaardige centrumpartij die de communautaire onnozelheden overstijgt Mooi initiatief
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abu JJ vertrouw ik voor geen haar. Destijds heeft hij al eens geprobeerd een partij uit de grond te stampen. De naam ontsnapt mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel legt u zich daar bij neer Tot groot jolijt op fora Ofwel richt u een partij op die vooreerst ijvert voor het decriminaliseren van selectieve moord.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dyab_Abou_Jahjah Zo iets willen we als volksvertegenwoordiger? Ik dacht het niet.
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als moslim extremisten zo'n ideeën delen, evengoed! die extremen houden elkaar wonderwel in stand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als pkk sympathisanten, waarvan zelfs foto’s zijn in uniform hier hoge publieke functies mogen hebben moet u mij eens uitleggen waarom jahjah geen partij zou mogen oprichten….en waarom,ik daar nietnzou mogen op stemmen
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn er weer een paar heel blij met zo'n klein dood straatvogeltje ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag gerust op een antisemiet stemmen. Maar dan maakt dat gewoon een enorme hypocriet van u. Niet meer, niet minder. "Makakken" afmaken is voor u zot, maar Joden vervolgen en afmaken is dan weer geen probleem.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 december 2022 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, dit is niet mijn ding en ik bedank er vriendelijk voor. Dit ruikt naar een paard van Troje. Wat Torfs daar te zoeken heeft is mij een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en steunend lid van het atheïstische Hezbollah. :witzentapper:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij persoonlijk veel meer stoort is zijn gedoe om arabieren ertoe te overhalen om net niet te assimileren, om hier gewoon verder te leven in hun bestaande cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee van de drie zijn onvervalste tsjeven, en de derde is een amateur van polemiek en controverse, maar mist politieke bagage.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 december 2022 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die veroordeeld?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn wel "intellectuele" zwaargewichten die veel stof gaan doen opwaaien. ![]() We missen af en toe een pedant in het politieke gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |