![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen hebben vlees nodig.
Kijk naar uw tanden, kijk naar uw maag en darmstelsel, kijk naar uw ph. Enz..
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chimps zijn vrij agressieve carnivoren he. Enfin, omnivoren, maar die eten geregeld andere apen en zo.
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 december 2022 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rudy, de kookpot ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je je kip zelf slacht, dan verdient niemand anders er iets aan. Je maakt de slager werkloos. Dan verdient die slager nog minder.
![]() |
![]() |
#245 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik heb geen vlees nodig, maar ben wel een mens.
Citaat:
![]() |
![]() |
#246 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#247 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() eigenlijk wel, want dieren worden minder geacht dan mensen. Als dieren niet zouden geminacht worden, maar evenveel geacht worden als mensen, dan zouden we geen dieren eten.
Citaat:
Citaat:
Er zijn zoogdieren die zoogdieren eten, jij bent een zoogdier, wil dat zeggen dat een zoogdier jou mag eten? Citaat:
Citaat:
Als een kannibaal geen probleem heeft met kippenvleeseters zoals jij, moet dat dan wederzijds zijn? Moet jij dan geen probleem hebben met die kannibaal die jou wil opeten? Citaat:
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie bijvoorbeeld niet welk nut het heeft dat er negers in Afrika rondlopen. Tegen dat we alle negers opgepeuzeld hebben, is Afrika terug een mooi natuurpark, niewaar, en ondertussen hebben we lekker vlees gehad ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 17 december 2022 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kruisvaarders toch hé....
Eet zelf wat je wil mijn beste , maar ga een ander niet de les lezen ... Hou die moraliserende preken maar voor het vleesloos clubje ... Met vleselijke groeten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Door een dier te eten, laat je niet dat dier toe te eten wat ie wil, want een gedood dier kan niet meer eten wat ie wil.
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is ,eet u ook vis ,eet u mosselen ,eet u gedroogde insecten...
Vertel het eens... |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() niets van dat
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij wil dat wij hetzelfde doen....
Dan kan ik beter gelijk in mijn kist kruipen hé... Trouwens een stukje rauw vlees smaakt overigens goed , je moet het eens proberen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moei me over het algemeen niet met het bord van een ander.
Citaat:
Groepen/stammen die het systematisch deden, zijn gewoon uitgestorven. Het is gewoon niet slim. Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Om "belemmerd te worden in zijn wensen" moeten er eerst wensen bestaan. Men kan onbestaande wensen niet belemmeren. Dat niet-bestaande dier had ook geen wens om iets te eten toen het nog niet eens bestond. Je gaat toch niet jammeren omdat alle dieren die in de toekomst zouden leven, NU belemmerd worden om te eten wat ze willen, vermits ze nog niet bestaan, hoop ik, of ben jij echt zo kierewiet dat je daar ook een groot drama voor ziet ? Kortom, elke entiteit die dood is, heeft geen enkel probleem meer. Dat is trouwens een van de grootste voordelen van dood zijn, en een van de redenen waarom er eigenlijk in de grond geen enkel probleem is met doden. Doden is immers exact hetzelfde als maken dat een entiteit niet bestaat. Ze kan dus ook geen miserie hebben, ze kan niet lijden, ze kan niet tegengewerkt worden, ze kan niet ongelukkig zijn, want ze bestaat niet, net zoals toen ze nog niet bestond. De enige ambras dat doden met zich meebrengt, is voor die die niet dood zijn, en die ergens op een of andere manier afhankelijk waren van het gedode wezen. Maar voor het wezen zelf is er geen enkel probleem vermits het wezen niet bestaat eens het dood is. Dat is dan ook de reden waarom een genocide veel minder miserie veroorzaakt dan wat individuele moorden. Waar een probleem kan bestaan, is bij de daad van het doden zelf, als die veel zeer doet. Ik ben er dan ook voorstander van om dat zo snel en pijnloos mogelijk te doen. Maar men moet zich geen illusies maken: de meesten onder ons gaan afzien alvorens dood te gaan, en onze huidige maatschappij wil dat zo veel mogelijk rekken, door U in een erbarmelijke toestand zo lang mogelijk in 't leven willen te houden. Onze maatschappij is ongelofelijk sadistisch en de grootste martelhuizen zijn dingen zoals WZC. De meeste moorden zijn veel minder pijnlijk dan "vreedzaam heel langzaam dood gaan als oud verschrompeld seniel wezen". Er is dus helemaal niks ergs aan een propere moord, integendeel. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2022 om 07:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor dierenwelzijn zijn, is nog niet hetzelfde als zelf rondlopen als een konijn en je volproppen met tofu. Van scheeftrekking gesproken... Wederom een bevestiging, net al die vele jaren geleden, dat niemand je serieus kan nemen door zulke belachelijke poneringen.
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 december 2022 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
feit is dat als jullie allemaal al grasetend en sojascheuten knagend groot en sterk willen worden, we nog wat hectaren regenwoud om mogen hakken. |
|
![]() |
![]() |