Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2022, 15:51   #3341
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik zie gewoon een senior met verminderde motoriek die met een Neymariaanse dramatiek over zijn eigen voeten struikelt.
Die verminderde motoriek verhinderde De Winter nochtans niet een aanval van een Marokkaanse bijna 40 jaar jongere pedofiel succesvol af te slaan.
Die had dan nog het lef klacht in te dienen tegen De Winter die hem zogezegd arbeids onbekwaam zou geslagen hebben.
Kwam natuurlijk uitgebreid in het nieuws van de politiek correcte zenders maar wat er NIET inkwam was dat De Winter volledig werd vrij gesproken en de Marokkaan veroordeeld werd tot het betalen van de gerechtskosten en een nog te bepalen schade vergoeding aan De Winter.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2022, 16:17   #3342
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Die verminderde motoriek verhinderde De Winter nochtans niet een aanval van een Marokkaanse bijna 40 jaar jongere pedofiel succesvol af te slaan.
Zoals ik al eerder aanhaalde is Philippe een gelauwerde vechtjas die bijv. met een meute in 1989 Jon Lundström in elkaar klopte en verwondert het mij dus niet dat hij ook ter verdediging fysiek geweld kan gebruiken.

Citaat:
Die had dan nog het lef klacht in te dienen tegen De Winter die hem zogezegd arbeids onbekwaam zou geslagen hebben.
Kwam natuurlijk uitgebreid in het nieuws van de politiek correcte zenders maar wat er NIET inkwam was dat De Winter volledig werd vrij gesproken en de Marokkaan veroordeeld werd tot het betalen van de gerechtskosten en een nog te bepalen schade vergoeding aan De Winter.
Eind goed al goed. Maar dat was toch algemeen bekend dat de klacht met een sisser afliep. Of vindt ge dat het ook op CNN moest uitgezonden worden?
Oud 23 december 2022, 21:29   #3343
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eerder aanhaalde is Philippe een gelauwerde vechtjas die bijv. met een meute in 1989 Jon Lundström in elkaar klopte en verwondert het mij dus niet dat hij ook ter verdediging fysiek geweld kan gebruiken.

Eind goed al goed. Maar dat was toch algemeen bekend dat de klacht met een sisser afliep. Of vindt ge dat het ook op CNN moest uitgezonden worden?
Niet op CNN maar wel op de rode VRT en VTM die het uitgebreid in het nieuws brachten om zo De Winter in een slecht daglicht te stellen.
Oud 23 december 2022, 21:33   #3344
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet op CNN maar wel op de rode VRT en VTM die het uitgebreid in het nieuws brachten om zo De Winter in een slecht daglicht te stellen.
Daarvoor hebben VRT en VTM echt niet veel moeite moeten doen.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 23 december 2022 om 21:33.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2022, 21:54   #3345
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zou ik nooit doen. We, gij en ik, zitten hier zonder meer met een verschillende perceptie. Afgaand op eerdere berichten uwer hand is het wel een begrijpelijke perceptie.

Dat mag aan elkaar vast. En met hoofdletter omdat gij de naam van de godsdienst gebruikt om een 'politieke' groep aan te duiden. Het is dus Moslimkringen.
de islam is niet zomaar een godsdienst, maar een fascistoïde dictatoriale ideologie met als doel mensen onvoorwaardelijk te onderwerpen. De belijders ervan dulden ook geen tegenspraak of spot.
Als ik morgen op de Grote Markt in Brussel publiekelijk een aangebrande mop vertel over Jezus of de paus, dan zal hooguit één of andere kwezel even afkeurend met haar hoofd schudden. Doe ik hetzelfde over allah of mohammed, dan kan ik volgende week dood zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 december 2022 om 21:55.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2022, 22:18   #3346
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de islam is niet zomaar een godsdienst, maar een fascistoïde dictatoriale ideologie met als doel mensen onvoorwaardelijk te onderwerpen. De belijders ervan dulden ook geen tegenspraak of spot.
Als ik morgen op de Grote Markt in Brussel publiekelijk een aangebrande mop vertel over Jezus of de paus, dan zal hooguit één of andere kwezel even afkeurend met haar hoofd schudden. Doe ik hetzelfde over allah of mohammed, dan kan ik volgende week dood zijn.
De nagel op de kop !
Het is niet voor niets dat men geen cartoons met allah of pedofiel Mohammed durft publiceren.

Laatst gewijzigd door daiwa : 23 december 2022 om 22:20.
Oud 23 december 2022, 23:21   #3347
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Daarvoor hebben VRT en VTM echt niet veel moeite moeten doen.
Maar melden dat De Winter werd vrijgesproken, was voor hen duizendmaal moeilijker. Daarom dat het niet is gebeurd ...
Oud 23 december 2022, 23:57   #3348
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Maar melden dat De Winter werd vrijgesproken, was voor hen duizendmaal moeilijker. Daarom dat het niet is gebeurd ...
Inderdaad, dan bleven ze oorverdovend stil.
Dat de Marokkaan die De Winter aanviel in het verleden al 5 jaar gevangenisstraf had gekregen voor pedofilie verzwegen ze ook.

Maar wel uitgebreid de zogezegde aanval van De Winter op die arme jongen aan bod laten komen.
Zelfs die advocaat, ook een Marokkaan, mocht zijn ding komen doen en zeggen dat zijn client totaal onschuldig was.
Oud 23 december 2022, 23:59   #3349
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik had het over spellingsregels in de Nederlandse taal. Uw fixatie is hier compleet irrelevant.
Oud 24 december 2022, 11:52   #3350
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zou ik nooit doen.
Vandaar dat je afkomt met dat het karma is dat hij fysiek aangevallen wordt.
Je keurt dus wel geweld toe, maar begint daarna te kronkelen.
Typisch.

Citaat:
Dat mag aan elkaar vast. En met hoofdletter omdat gij de naam van de godsdienst gebruikt om een 'politieke' groep aan te duiden. Het is dus Moslimkringen.
Taaladvies ga ik maar van weinig mensen aannemen, en al zeker niet als ze het sterk verouderde 'gij' nog in hun zinnen gebruiken.
Er zijn ook bepaalde woorden die ik vaak bewust met kleine letter schrijf.
Toen ik op een katholieke school zat had ik de gewoonte 'jezus', 'god', etc. met een kleine letter te schrijven.
Een hoofdletter lijkt mij teveel respect als je atheïst bent.
Dus mohammed en allah passen ook in dat rijtje...
Oud 24 december 2022, 11:56   #3351
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik had het over spellingsregels in de Nederlandse taal. Uw fixatie is hier compleet irrelevant.
Fixatie ?? Je vindt dus dat ik "en plein publique" en in alle veiligheid kan lachen en de spot drijven met de islam ???

Citaat:
Oud 24 december 2022, 12:24   #3352
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Vandaar dat je afkomt met dat het karma is dat hij fysiek aangevallen wordt.
Je keurt dus wel geweld toe, maar begint daarna te kronkelen.
Typisch.
Dat ik die karma aansluitend in dezelfde zin als nonsens afdoe, negeer je. Zo is het makkelijk, he kameraad, om mensen zaken aan te wrijven. Typisch een geval van vervalsing.

Citaat:
Taaladvies ga ik maar van weinig mensen aannemen, en al zeker niet als ze het sterk verouderde 'gij' nog in hun zinnen gebruiken.
Toen ik op een katholieke school zat had ik de gewoonte 'jezus', 'god', etc. met een kleine letter te schrijven.
Sterk verouderd? Het wordt dagelijks en veelvuldig nog gebruikt in België. De recente roman WIL van Jeroen Olyslaegers staat er vol van. Het is nog steeds correct Nederlands. Een dt-foutje hier en daar is geen ramp. Dat je zelfs geen hoofdletter gebruikt waar het taalkundig hoort, vind ik eigenlijk ook geen probleem. Maar dat je faalt in een eenvoudige samenstelling, verdient een opmerking.
Eigenlijk is het wel verontrustend en ironisch dat net het taalgebruik van aardig wat Vlaams-nationalisten zeer te wensen overlaat.
Oud 24 december 2022, 12:24   #3353
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Fixatie ?? Je vindt dus dat ik "en plein publique" en in alle veiligheid kan lachen en de spot drijven met de islam ???
Op een bericht reageren die niet aan u gericht is met uw kenmerkende fixatie en die dan ook nog eens over spelling handelt is inderdaad volledig irrelevant. Dat kan men eerder omschrijven als trollen.
Oud 24 december 2022, 12:31   #3354
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah zijt gij de nieuwe forum-spellingscommissaris?
Dan gaan we oppas moeten doen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2022, 12:42   #3355
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op een bericht reageren die niet aan u gericht is met uw kenmerkende fixatie en die dan ook nog eens over spelling handelt is inderdaad volledig irrelevant. Dat kan men eerder omschrijven als trollen.
Draai maar rond de pot, we zijn dat gewoon als islamieten geconfronteerd worden met ongemakkelijke waarheden.

Citaat:
Oud 24 december 2022, 13:32   #3356
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een hoofdletter is nog maar klein bier, maar steeds dat "Sallallahu alaihi wa sallam" als aanhangsel elke keer als de woorden "allah" en "mohammed" gebruikt worden.
Echt irritant.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2023, 19:38   #3357
De Rode Willem

Standaard

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230113_93750628

Citaat:
Bram Bombeek, de voormalige partijwoordvoerder van N-VA, gaat als woordvoerder aan de slag op het kabinet van CD&V-minister van Landbouw Jo Brouns
Geen directe transfer…..maar spreektnin elk geval boekdelen

Oud 13 januari 2023, 21:12   #3358
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230113_93750628

Geen directe transfer…..maar spreektnin elk geval boekdelen
Je bedoelt dat de CD&V het fantastisch goed doet?
Oud 13 januari 2023, 22:46   #3359
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bedoelt dat de CD&V het fantastisch goed doet?
Ik denk dat zijn obsessie met alles wat NVA is er voor zorgt dat hij niet meer helder kan denken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2023, 11:50   #3360
De Rode Willem

Standaard

Dit kan alleen in Vlabsurdistan
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/01...=1673692931614

Citaat:
Vorig jaar hebben zes TUI-vluchten die vanop de luchthaven van Antwerpen naar Spanje vertrokken, een tussenstop moeten maken in Zaventem om bij te tanken. Dat komt omdat de startbaan voor zwaarbeladen vliegtuigen bij nat weer niet lang genoeg is om op te stijgen met een volle tank.
Wie houdt zulke onnutige luchthaventjes open ?
Wie zwiert daar gul subsidie naar toe ?

Totaal onnuttig ! Een luchthaven in Vlaanderen die onbruikbaar is voor normale vliegtuigen als het regent !
Voor wie die mop zou hebben uitgevonden was een stijle en rijke carrière in de comedy weggelegd.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be