![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totaal zo’n 2400€ (geen toestellen, ik wil geen inbouw). Bij Dovy heb je daar nauwelijks een spoelbak voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog een idee voor uw behang Dadee
ge laat alle beelekes van de tettendraad afprinten op A1 formaat, en dan moet ge maar puzzelen he dat het wat uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand enig idee hoe ik die proper krijg ? PS: Er is een "ontkalken" in het gebouw. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De verf voor het plafond valt heel goed mee, ik zou het ook voor de muren gebruiken, maar de pleister is op sommige plaatsen niet meer zo mooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antikal, de ontkalker haalt er waarschijnlijk niet alles uit. Na verloop van tijd krijg je toch kalkaanslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Azijn is een goeie optie.
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() ik heb een knijpbus Antikalkspray van het merk Delhaize en die ontkalkt goe
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vul een flacon, zo'n plastieken spuitbus met 1/4 azijn en 3/4 water. Sproei het in de spoelbak - liefst 's avonds voordat je gaat slapen- . Leg ook enkele vellen keukenrol in je spoelbak en besproei die ook met het azijn/ water mengsel. Laat het de hele nacht 'intrekken'. Indien nodig nog een tweede keer herhalen en je spoelbak ziet er weer als nieuw uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En warme azijn doet het sneller.
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Wat is dat "oversize"? Trouwens, is dit lid niet te jong/groen om over borstwratten te zeuren? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nu de eerste twee stroken behangen en dat was een fluitje van een cent vergeleken met al die voorbereiding. Met dat papier moet je gewoon de muur inpappen en niet het papier, poepsimpel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben erachter gekomen dat eerst een natte spons om alles goed nat te maken en dan pas de afstomer beter is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff. oude loodgieterij.
![]() Bij het demonteren van de boileraansluiting breekt de draad van een nippel af en blijft in de mof steken. Paniek, het gaat om de hoofdaansluiting van het water. Gelukkig zat er nog een bocht voor die ik met veel moeite zonder schade kan verwijderen. Oef. Dan blijkt er een lek te zijn aan een kraan die ik onmogelijk kan verwijderen (hoe halen ze het in hun hoofd om zo te installeren). Aanspannen van de pakking lijkt voorlopig te helpen… |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hadden een soortgelijk probleem een jaartje geleden. De hoofdkraan sloot niet meer.
Maar nu weet ik hoe zo'n wateraansluitingsputje te openen en de kraan te sluiten. Bijna een geniale grap om iemand te pesten.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef, de keuken is af (behalve de gordijnen, maar dat moet samen met de rest van de kamers) en het huis is terug wat opgeruimd. Deze weekend geen geklus meer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat inmetselen, ook van elektriciteitsleidingen vind ik ergerlijk. Als er iets scheelt is het miserie. Moest ik een nieuw huis bouwen, alle leidingen gingen in leidinggoten of dubbel plafond. |
|
![]() |
![]() |