![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees wel dat er voldoende debielen beschikbaar zijn om hem te verkiezen, dus ik denk dat we er nog niet direct vanaf zijn.
Zelf al geraakt hij niet verkozen, dan denk ik dat we er nog niet vanaf zijn, wat ons Melissa ook moge beweren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is niet zo vanzelfsprekend. Het kan twee kanten op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele politieke analist die denkt dat hij niet verkozen raakt.
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals hij de laatste weken door alle media gepusht wordt... ik vrees inderdaad van wel.
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij verkozen wordt, heeft dat niks te maken met zijn kwaliteiten, wel met de nooit geziene campagne die de media voor hem voeren.
![]() |
#427 |
|
![]() Hij had die de vorige keer al, en toen was hij nog quasi onbekend.
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw politieke hoek vrezen blijkbaar vele mensen hiervoor. Het zal waarschijnlijk te maken hebben met de angst in sommige milieus dat de partij Vooruit een goede sprong voorwaarts zou kunnen gaan maken. En dan is de vraag: welke partij gaat stemmen verliezen aan Rousseau?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is helemaal geen onzekerheid bij Het Oosten. Zit hier gewoon een beetje hypocriet te doen zodat hij hem na de verkiezingen kan ophemelen omdat Rousseau 40,000 nitwits heeft overtuigd om voor hem te stemmen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U herhaalt altijd hetzelfde in dit verband. En dus zal ik dat ook maar doen. De stemmen die hij toen haalde, was wel voordat hij zijn flater beging. Bovendien ben ik toch niet heel zeker of Rousseau zoveel stemmen haalde als u nu suggereert. Kunt u dit staven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vlaanderenkiest.be/verki...ieskring/44021 Ene Guy Dhaeseleer haalde daar toen 56,000 stemmen. Nogal belachelijk als u echt zou geloven dat Rousseau er geen 23,000 gaat halen. Zelfs Herman Decroo haalde nog 18,000 stemmen en die stond gewoon nog op een lijst uit sympathie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 mei 2024 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt me geen bal uit. Ik ben wel geïnteresseerd in de kwaliteiten van kandidaten, in dit geval van dhr. Rousseau. Ook voor zijn racistisch gedrag vond ik hem al een absolute nitwit.
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben geen enkele serieuze kandidaat, recyclage van ouwe krokodillen die hun onbekwaamheid al bewezen hebben en hier en daar iets dat zich nog moet bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Dat N-VA-voorzitter Bart De Wever een boontje heeft voor zijn voormalige Vooruit-collega Conner Rousseau is geen geheim. In Dag Allemaal maakt hij dat nog eens duidelijk. “Ik heb hem leren kennen als een standvastige jonge kerel, die afspraken nakomt. Van mij mag hij absoluut terugkomen. Men vergelijkt hem weleens met Icarus. Icarus was na zijn val morsdood.” Dat is meteen de reden waarom die vergelijking met Icarus volgens De Wever niet opgaat. (DS)” Blijkbaar vertelt u zo maar wat. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde: hij heeft het in die uitspraak niet over Rousseau's kwaliteiten, enkel over het feit dat hij "afspraken nakomt". Tja.... dan moeten we De Wevers woord maar voor waar aannemen zeker dat Rousseau daarnaast ook nog wat inhoud zou te bieden hebben?
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
Conclusie: Het Oosten vertelt onzin. Vaneigens...
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn mensen die anderen gratuit als een nitwit bestempelen, zelf een nitwit. Wie zal het zeggen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 mei 2024 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |