![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groot verschil....
Kritiek op carnaval, en het ergste wat er gebeurd is "meh". Oh, en de VN-bureauratten die boze brieven sturen, en een erkenning intrekken. Maar probeer eens kritiek te uiten op 1 van die prides.....
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() binnen 100 jaar zal het heel politiek niet correct zijn om met pluimen in uw gat rond te lopen ge gaat dat zien, dan gaan al die homo's een pij dragen of een schoon kostuum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Djellebah eerder.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carnavalgangers hebben tov homo’s wel het voordeel dat ze nergens opgehangen of op een andere wijze geëxecuteerd worden.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 juli 2024 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat in de landen waar homo’s van flatgebouwen worden gegooid men karnaval viert. Het is daar alle dagen karnaval, enfin, naar kledingkeuze toch.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 juli 2024 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja JOH Maddox, feitelijk heeft de hele Pedo lobby nu de Gay pride gekaapt en die gasten zijn schatrijke maffia aan de top, dus hele LHBTIQ+ is nu ook gekaapt door de schatrijke en machtige Pedo Lobby denk ik. Dus daarom vinkte ik: antw 1: afschaffen pedo pride of de Gay pride moet onder toezicht en curatele gesteld worden en Pedofielen mogen dus absoluut NIET Aktief participeren, je moet als Nederlande PRO NORMALE HOMO beweging een fatsoenlijke afweging maken nu denk ik. Dus op dit punt moet ik de hele HOMO beweging nu toch aanvallen, hen openbaar de OORLOG Verklaren en deze harde eis publiekelijk neerzetten binnenkort. Heb er zelf op harde wijze mee te maken gekregen en ben bijna vermoord zelfs dus nu zal ik de hele LHBTIQ club een lesje moeten leren, want ook zij lieten mij stikken toen ik diep in de put zat en bijna vermoord en mishandeld ben, nu lijkt die OORLOG tegen de Poolse HOMOHATERS maffia en andere HOMOHATERS netwerken wel gewonnen te zijn, maar ik moet goed uitkijken buiten de deur, want elke dag kunnen zij mij nog aanvallen en IC intrappen. Deze oorlog is nog lang niet voorbij voor mij. ================= seksuele voorlichting aan kinderen moet wel eerlijk zijn, maar het mag geen propaganda zijn van pedofiele organisaties, dus nu zoekt de hele HOMO beweging hun problemen echt zelf en het is hun eigen schuld. Dharmische grenzen overtreden is echt zoeken om gehaat te worden, en ok ik hoor duidelijk wel tot de hele LHBTIQ+ oftewel GAMMAFIELE denominatie en ben openbaar NIET Blank, NIET Arisch, NIET lang en NIET grootgeschapen, dus ahw een verdoemde 4D-U-lander en Untermensch^4. Nederland Blank houden moet ook snel en lekker DIEP zonder glijmiddel, de Grondwet ingehamerd worden met grote MOKERS, en wie niet wil verwitten en zich niet Seksueel wil assimileren in alle gaatjes, moet maar snel gedenaturaliseerd worden of die krijgt een harde remigratie verplichting met letterlijke 'deadline' dus INtegratie met benen wijd gewoon ook grondwettelijk verplichten voor alle jonge, vruchtbare U-lander MEIDEN, vanaf de eerste dag in de Nederlandse, Vlaamsche of Belgische peeshokjes, want feitelijk zijn wij toch doodgewone Aapjes he, 98 procent apen DNA, minder dan 2 procent van ons DNA kan menselijk genoemd worden, onze HOGER geevolueerde mensapen soort anno 2024 is toch zielig en heel inferieur. ==================== |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn deel van Brabant, oké voor jullie Noord Brabant en ook in Nederlands Limburg hoort dit bij onze inheemse cultuur en ik eis dat u ons niet op die hoop gooit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de monokini naartoe? Bij échte heterovrouwen he.
Dat was pas nen tijd se, als kind naar de zee gaan en tetjes spotten.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar om te horen van iemand die in een kramp schiet als het over kinderen en sexualiteit gaat.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een vrouw zonder complexen zoals toen is ook een zeldzaamheid geworden.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In nienof is dat geen probleem, die apen Aalst na.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden er beter zo 4 op hun ezel zetten, dan leek het nog op iets.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaal jij wat normaal en abnormaal is?
Citaat:
Je ging me 3 weken geleden al uitleggen waarom dat zo was. Je begon zelfs een draad met enkel quotes van mij. En toen ik bleef aandringen op de uitleg waarom dat ziek en pervers is, had je plots andere dingen te doen. We zijn drie weken verder. Nog steeds geen uitleg gekregen. Hou er dus maar over op. Als je niet eens kan uitleggen waarom het ziek en pervers is... ![]()
![]() |