![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Due to its often-subtle presentation, many XX males remain undiagnosed until seeking treatment for infertility in adulthood; it's likely a significant proportion of cases remain undiagnosed." Ik kan u geen concrete casus geven van een persoon met de la chappelle die werd uitgesloten bij de vrouw... omdat niemand met die conditie zich al heeft ingeschreven bij de vrouwen, uiteraard! Het is evenwel best mogelijk dat er de "vrouwen" met de la chappelle meedoen bij de mannen. Valt niet uit te sluiten, omdat die heel erg mannelijk zijn en er ook geen sex-test gebeurt bij de mannen. Aja, waarom ook testen, er is daar geen voordeel aan, bij de mannen. Wat evenwel een quasi zekerheid is, is dat als stap 1 een chromosome test is en je zegt arbitrair XX => naar de vrouwen en XY => naar de mannen, dat die (zeldzame) "vrouwen" met de la chappelle, naar de vrouwencompetitie zouden gaan en daar een massaal voordeel halen. allez, snapt ge dat nu niet?...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat niet over X Y XXX YYY of YMCA. Dit gaat wie/wat sportief is en wie/wat niet. Sportief zijn heeft als basis training, inzet, motivatie, niet WAAIEMCEEYEE. Daarom dat ze klassen gemaakt hebben. Gewichtsklassen bij boksen, cilinderinhoudklassen bij motoren, mate van gelijkvormigheid en materialen van gebruikte toestellen als fietsen, zo die factoren. Zoals gezegd; der meot gewoon een aparte klasse komen voor de vreemde eenden van WAAIEMCEEYEE origine of na knutselwerk. Doping is verboden, om diezelfde reden. Het is ZEUREN. Het is ONSPORTIEF. Nog ne keer! ![]() De Olympische Spelen categorie Mannen. De Olymische Spelen categorie Vrouwen. De Olympische Spelen buiten Categorie. <-- Iersie, de klasse voor die van dit onderwerp. De Speciale Olympische Spelen. Dan komt die uit tegen iemand van ook WAAIEMSEEYEE kaliber. De pool gaat wel kleiner zijn, maar tja, da moet ge derbij nemen he, als ge SPORTIEF wilt zijn, uwen medaille Trots kunnen tonen. Anders zijt ge maar ne zeurder he.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allemaal goed en wel, maar dan gaat de XX-klasse er helemaal anders uitzien dan nu. Die Euro gaat toch ne keer moeten vallen hoor...
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
14 van de 5000 vrouwelijke spelers op de spelen zijn XY mannen, wat gaat er dan veranderen buiten dat die 14 niet meer kunnen meedoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
om deze reden: Als er al "vrouwen" met de la chapelle aantreden in sportcompetitie, dan is dat ALTIJD bij de mannen want die hebben alle karakteristieken van mannen! Mensen met de la chapelle hebben XX genotype en gaan door het leven als man, soms zelfs zonder het te weten!: "Due to its often-subtle presentation, many XX males remain undiagnosed until seeking treatment for infertility in adulthood; it's likely a significant proportion of cases remain undiagnosed." Die worden nu uitgesloten van vrouwencompetitie, op basis van nogal evidente kenmerken (penis en zo) want ja, dat zijn... mannen. Maar zo ziet Gunter het niet. Die hebben XX-genotype, dus het zijn vrouwen voor hem. Ah, maar dan zou ik het wel weten hoor, als ik de diagnose de la chapelle krijg. Dan schrijf ik me in bij de vrouwen! Dat kan dan met Gunter's regels. Ik passeer dan de XX/XY geslachtstest, treed aan bij de vrouwen (en niet de mannen) en ik blaas al die andere "gewone" vrouwen weg omdat ik even sterk ben als een man! Het is toch glashelder dat dat het einde is van vrouwencompetitie zoals we dat nu kennen?! Lees ook: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=315 en ook: https://en.wikipedia.org/wiki/XX_male_syndrome
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De loutere vraag die ik mij dan stel is, als natuurlijke testosteron-productie SOWIESO al een duidelijke segmentatie man/vrouw oplevert en de oplossing is om oneerlijk voordeel te determineren, wat is dan nog de meerwaarde van chromosomaal te testen. Test dan gewoon natuurlijke testosteron. Dat zou een oplossing zijn geweest voor de boksers (uitgesloten), een oplossing voor zeldzame XY-genotype fenotype vrouwen die geen oneerlijk voordeel halen uit hun intersekse afwijken (Maria José Martinez-Patiño) en het zou geen absurde effecten teweeg brengen met dat XX de la chapelle plots zouden meedoen met de vrouwen. Allez, het is ECHT niet zo moeilijk
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Buiten het feit dat die 14 mannen dan met "gelijke genen" moeten strijden binnen hun groep. Nu spelen ze gewoon vals, omdat ze phenotypische vrouwelijke kenmerken vertonen, maar uiteraard gewoon mannen zijn. Ah, gij ZIET er als sinterklaas uit? Dan BENT ge sinterklaas hé. FUCK DE NATUUR!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 augustus 2024 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
|
![]() Citaat:
Bedenk dat het onmogelijk is dat een mens zowel zaadcellen als eicellen produceert. Onmogelijk. Dat wil zeggen dat de extreem zeldzame conditie van zogezegde "echte hermafrodieten" in feite niet bestaat. Wat het dichts bij komt is https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ovotesticular_syndrome (slechts 500 cases ooit vastgesteld). Dat wil ook zeggen dat mensen die ingedeeld kunnen worden of bij de zaadcel of bij de van nature eicel produceerden en als gevolg daarvan mannen of vrouwen genoemd dienen te worden. Dat is de aard van het beestje. De man produceert zaadcellen. De vrouw eicellen. Dit komt bijna steeds overeen met de aan of afwezigheid van het y chromosoom wat dus als een test kan gebruikt worden voor geslacht die bijna steeds correct is. Het muntstuk valt op kop of munt. Het is een gegeven van de natuur. Maar wat als het muntstuk toch op zijn kant valt? De zogenaamde intersex waar sprake is. Tegenwoordig noemt men dat DSD (Disorders of sex development). Enkel voor die gevallen dient men de zaak nader te bekijken en beslissen in welke categorie de sporter kan meedoen. In de andere gevallen, waarbij er een normale ontwikkeling is biedt de aanwezigheid van het y chromosoom een simpele en duidelijke oplossing. Doet men echter geen genetische test, dan pas opent men een doos van pandora waar mannen de vrouwensport beginnen overnemen omdat ze het klaar spelen hun biologische voordelen te verbergen achter transities en testosteron testen. In plaats van meer dan 99,9 procent duidelijkheid over de juiste categorie open je dan een deur voor iedereen gewiekst genoeg om de nodige medicijnen, hormonen te nemen. De doping ellende die je je op de hals haalt alleen al. Maar je geslacht kan je niet faken. Geslacht geeft zeker voordelen in de sport. Er zijn vrouwen met hoge testosteron. 5 procent van de volwassen vrouwen heeft zelfs hoge testosteron lees ik. Dat is dan 'geluk' hebben voor vrouwelijke kogelstoters. Die fysieke voordelen zijn gebonden aan het geslacht. Als je die wil volledig wil afschaffen heb je ook geen spelen meer. Het verschil tussen sprinters en lange afstandlopers is duidelijk. Wil je daar ook gewichtsklassen introduceren? Nee toch? Of willen we hoogspringen in een korte mensen categorie? Of waarom geen gymnastiek in leeftijdscategorieën ingedeeld. Dan kunnen we Nadia Comanci misschien nog eens terug aan het werk zien. Nee dus. Gewichtsklassen en vooral geslachtsklassen zijn verdedigbaar voor sommige sporten maar alle fysieke voordelen willen uitschakelen gaat net in tegen het idee van competitie sport. Laatst gewijzigd door Bach : 9 augustus 2024 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
|
![]() Citaat:
Binnen de vrouwen / mannen groep zou je een sub-verdeling kunnen maken, a la bonheur, zoals er gewichtsklassen zijn bij het boksen, maar aan de groep vrouwen/mannen kan niet geraakt worden, omdat dat dan geheel tegen-natuurlijk is.
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Intelligent minds think alike... Maar laat ons de toren van babylon steen per steen afbreken. Laat ons strijden tegen het afbreken van het onderscheid dat de natuur ons heeft gegeven om mannen van vrouwen te onderscheiden, namelijk het DNA en de chromosomen. Om het communistisch utopia in te luiden moet de maatschappij afgebroken worden, en de communisten zijn al lang geleden begonnen aan hun lange mars door de instellingen (waarvan "sport" er een is uiteraard) dus we hebben veel werk voor de boeg....
![]() |
![]() |
#412 | |
|
![]() Citaat:
De maakbare mens volgt op de maakbare maatschappij. Maar ik pas voor communisme.
![]() |
![]() |
#413 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is de culture war die uw beoordelingsvermogen heeft aangetast. Werkelijk NIEMAND, behalve een paar halve gare extreem linkse groep, wil "biologisch geslacht afschaffen". Het bestaan van een vrouwencategorie is net om vrouwen te beschermen en een faire competitie te creëren. dat is duidelijk niet gelukt met de regels zoals die er nu zijn (zie Imane Khelif), dus het moet anders. Citaat:
man = produceert zaadcel. vrouw = produceert eicel. Mogelijk een goed criterium. Misschien niet ideaal want je hebt wsk onvruchtbare mannen en vrouwen die geen genetische aandoening hebben. Moeten die dan uitgesloten worden? I guess not. Misschien is een ander criterium dan beter. Het zal in ieder geval niet XX=man, XY=vrouw zijn, want zeg dan maar byebye tegen de vrouwencompetitie zoals je die nu kent. How about... natuurlijke homonenproductie?............ "cancelt" dat geslachten of zo? Ik dacht het niet?....... HET cruciale in jouw stuk is het woord "bijna" Citaat:
Citaat:
Het zijn die 0.1% gevallen waar dat NIET zo is (dus bvb. XY-genotype, vrouwelijk fenotype, lage T, geen mannelijk sportief voordeel bij vrouwen) waar jij per se ook nog een genetische test voor wilt. Waarom? Je zegt zelf, dan is een "bijkomend onderzoek nodig". Maar wat is dat bijkomend onderzoek? Wat onderzoek je daar in? Welke criteria gebruik je dan? DAT is de grote vraag en daar blijf je vaag in. Ik heb een oplossing hoor: natuurlijke testosteron-productie. Dat is de verklarende variabele voor het oneerlijk sportieve voordeel. Citaat:
Citaat:
Eigenlijk zou de discussie daarover moeten gaan, maar nee, we blijven hangen in een onnozele culture war wat voor de wetenschap eigenlijk intussen al een achterhoedegevecht is.
![]() |
![]() |
#414 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben daar niet van overtuigd gegeven dit antwoord: Gunter, doe nu eens uw best en leg je kwaadheid/verontwaardiging even naast je en doe een inspanning om te begrijpen wat ik probeer te zeggen. (en laat de holle slogans achterwege)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 9 augustus 2024 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
Terwijl chapelle op zich al een extreem marge-verschijnsel is. En dan nog, vrouwen die zo misvormd zijn dat er eruit zien als mannen. Niet wat mannelijke kenmerken hé, neenee, die er uitzien als ECHTE VENTEN, maar die chromosomaal vrouwen zijn. Die dus "niet van echt te onderscheiden zijn." En niet hier of daar ne verdwaalden hé, neenee, volgens U ZO veel dat het vrouwensporten, over de hele wereld, en over alle sporten ophoudt te bestaan zoals we het kennen. Komaan, Voltian, serieus blijven hé. Of toegeven dat het ideologisch is. De maakbare mens. Communisme. Dat is geen holle slogan, maar bittere realiteit.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 augustus 2024 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier al verschillende keren gepost, maar dus nog een keer: "Due to its often-subtle presentation, many XX males remain undiagnosed until seeking treatment for infertility in adulthood; it's likely a significant proportion of cases remain undiagnosed." https://en.wikipedia.org/wiki/XX_male_syndrome Gezien er bij sport geen noodzaak is om mannelijkheid te testen, worden de atleten niet getest, dus ALS ze het hebben, dan weten ze het misschien niet eens. Hoeveel prof-atleten zijn er in de wereld? Een paar miljoen of zo? Reken maar uit he, als de prevalentie 1/20.000 is, zullen er zeker zijn...
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
duizenden en duizenden VENTEN die vrouwen zijn als ge ze test. Complete BS.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 augustus 2024 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#419 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen die sinds geboorte door het leven gaan man, dus inderdaad niet mismaakte halve vrouwen, nee nee, man, die komen erachter dat als ze hun vrouw niet zwanger krijgen en vruchtbaarheidsbehandeling starten, dat ze genotype XX zijn. DAT is een realiteit Gunter.
![]() |
![]() |
#420 |
|
![]() Ja. Ik begrijp het helemaal.
Uw betoog rust nu op de voor mij onhoudbare en niet bewezen veronderstelling dat als sporters een chromosoom-attest moeten voorleggen om te determineren of zij bij de mannen of de vrouwen moeten sporten (is dat nu NIET het geval? eerlijke vraag, overigens) dat er dan DUIZENDEN EN DUIZENDEN "vrouwen met chapelle" moeten overschakelen van de mannen naar de vrouwencategorie. Is dat jouw mening?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 augustus 2024 om 15:29. |
![]() |
![]() |