![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat deze man uw madame haar saccoche gaat afpakken ondanks hij zwart is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van ons is al twee keer ei zo na overvallen. Een keer van twee noord-Afrikaanse types, een keer van een neger. Gelukkig is ze alert genoeg.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft me verbazen dat je criminaliteit op zulke simplistische manier blijft linken aan huidskleur terwijl de diepere oorzaken daarvan niks met die huidskleur hebben te maken. Uw vrouw zal in Dubai of Qatar niet worden overvallen....ook in Casablanca zal de kans heel klein zijn. Hoe zou dat nu toch komen ![]() Ik heb zo een klein idee waarom. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 november 2024 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de witte een paar honderd jaar geleden zich ook misdroegen vergoelijkt de criminaliteit vh bleekbeuin en zwart gespuis van hier vandaag? Ik denk het niet.
En neen, enkel de kleur is niet de oorzaak. De cultuur en gebruiken en hun religie speelt hierin een zeer grote rol. Trouwens, als ik graag onder de negers of islamieten zou willen wonen zou ik wel naar ginder verhuizen, je hoeft ze niet naar hier te halen. Laat me gerust onder de witte leven.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 november 2024 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen maar zoals ik al schreef was ook toen bij die witten niet hun huidskleur bron van het kwaad zij daar gingen aanrichtten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar nogmaals in mijn ogen is huidskleur niet de bron van het kwaad. Enig idee hoeveel zwarte en of Latino brandweermannen tijdens 9/11 hun leven hebben gelaten ? En dat was in mijn ogen niet alleen om daar zwarten te gaan redden. Met zijn schorre, zware stem klinkt de Afro-Amerikaanse Gaskins zoals je misschien zou verwachten van een kale, breedgeschouderde brandweerman in New York City. Als jonge twintiger meldde Ibn Gaskins zich aan bij de brandweeracademie. Zeven jaar stond hij op een wachtlijst. In de tussentijd koos hij baantjes die hem voorbereidden op het vak: hij werd loodgieter, leerde met gereedschap werken, kweekte spierballen in de bouw. Toen het eenmaal zover was, doorliep hij de examens en het trainingskamp met gemak. Op zijn 31ste begon hij dan eindelijk met het echte werk. ‘Mensen redden’, zegt hij. ‘Dat is wat ik wilde doen.’ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 november 2024 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar tijdens de zomer en najaar werden er minstens 5 mensen in elkaar geslagen quasi voor het politiekantoor in Vilvoorde. 1 van die zaken heeft de krant gehaald, een jong koppel. Van 2 andere zaken heb ik de naweeën zelf mogen opruimen. Bloed van het trottoir karcheren is zonde van mijn tijd.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De afgelopen 2 jaar zijn er meldingen geweest van overvallen/schietpartijen aan Naamse Poort, Louizalaan en Nieuwstraat. Toch wel zowat het hart van Brussel. (voor toeristen/shoppers)
(Op straat dus, niet in de metrostations ondergronds, want dat is al geen nieuws meer.)
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 5 november 2024 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteravond heeft er een conducteur wat kletsen gekregen van een reiziger die proletarisch wou reizen.
Gevolg , Conducteur in den ambulance en hoera hoera den trein afgeschaft, mensen mochten op de volgende wachten. Dat allemaal omdat de belgische staat niet in staat is al het schorriemorrie op te sluiten, uit het land te gooien, te euthanaseren. Te steriliseren zodat het zich niet kan voortplanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over crapuleus meestal moslim of roma crapuul dat hier zijn wetten wil komen stellen en steelt als de raven. Die niet integreren en parasiteren op de maatschappij. Waar vervolgens door vadertje staat niets aan gedaan wordt. en ja dat zijn nu eenmaal meestal van die bleke bruine. Maar gaat het om de kleur ? of hun belachelijke gucci sjakosjh ? Nee het gaat om het crimineel gedrag dat ze stellen, hun ronduit rotte mentaliteit. Ik kan er ook niet aandoen dat ze de voordelen keer op keer bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja tis toch altijd een ander zijn schuld he? Wie stemde massaal op collaborateurs van Duitsland?
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat er weinig volk zat ![]() Beeld je eens in als we hier kind met badwater niet wegsmeten maar onze normen en waarden even heilig hadden beschouwd. En toegegeven, ik heb me ook laten vangen en verleiden. Het is beter de EU te verlaten dan BE te splitsen. Alle verkiezingen en besluitsvormen zijn ondemocratisch als Duitsland dicteert en je ze niet kan wegstemmen terwijl die het volk steeds fanatieker vormen en opjutten. Bouw maar eens iets op met de stress dat ze morgen weer een nieuw thema in de media lanceren waarmee het plebs opnieuw invloed op u komt uitoefenen. En terwijl ze zeer actief werken om het laatste beetje christendom in Europa uit te doven. God spaar ons.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 november 2024 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een deel van de mensen zijn nu eenmaal intrinsiek slecht of boosaardig.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens als soort heeft altijd al agressieve figuren gehad, die soms in combinatie met charisma en sluwheid sterke leiders werden. De communistisch maakbare mens bestaat niet, en de nobele wilde is ook maar gewoon een mens.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben hier nooit aanslagen gekend tot die collaborateur van Duitsland burgemeester werd.
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook bij andere kuddedieren is de leider van het roedel nooit een brave drommel dan wel de meest aggressieve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toeval want in heel Europa ziet men hetzelfde probleem opduiken: almaar meer geweld in het drugswereldje omwille van groeiende concurrentie.