![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Als het over macro economie gaat dan ben ik zowieso heel wat beter geschoold dan den Donald en aangezien ik ook heel wat intelligenter in de macro economie) en blijkbaar in nog veel meer als ik uw draadjes wat volg. https://forum.politics.be/search.php?searchid=96479 Die hint dat ik u heb gegeven van dat het leven een toneelspel is begrijp je dus ook niet, ge kent dat verhaal van de kikker die......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog steeds. Wat is een maxi economist?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jan van den B.......... van Waregem, zeker dat ge van W. Vl zijt want hier wonen bescheiden hard werkende mensen, buiten die ene zoals hier vermeld. Als ge hier voorstellen indiend met cijfers vraag ik mij toch af waarom ge nog geen jobke bij de grote leider van de wetstraat 16 hebt kunnen versieren, want 9 op de 10 leest hij hier mee, of zeker toch een bekwame medewerker........ Met zo een EGO moet dat echt wel lukken hé vosje. ik heb die cijfers of kromme voorstellen van vosje in ieder geval nog niet gezien of gelezen, wel dat gij in alle draadjes het hoogste toontje aanslaat, en daardoor loopt ge hier regelmatig een blauwtje op, maar of ge het beseft dat zal wel niet. Nogmaals voor de vierde x, en dat alleen is al een reden dat ge zeer selectief leest en niet begrijpt wat vosje leest.... HET LEVEN IS EÉN TONEELSPEL, in het ZEER groot zodat ge er nu niet overleest, het kan nog groter hoor vosje als het echt nodig is. Maar Hey, laat u maar goed gaan hé, lekker de..... uithangen. jij vult zelf aan waar nodig, en niet vergeten de spelfouten te melden, zodat in Microsoft kan verwittigen dat ze er compleet naast zitten en er hier een expert aanwezig is in de zaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, omdat je het zo graag wil weten. Ik heb niet de minste interesse om voor de overheid te werken. Ik bied mijn diensten over het algemeen aan bij familiale KMO's met een paar 100 FTE's. Ik heb het groter geprobeerd maar dat ligt mij niet. Weet je nu genoeg of wil je het blijven persoonlijk spelen? En de vraag blijft nog steeds. Wat is die maxi economist waarvan sprake?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VerbeterD worden
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is geen beginnen aan eigenlijk. Maar ik merk dat inhoudelijk reageren ook teveel gevraagd is. Dan is dat maar zo. Uw toneelspelletjes te spijt blijven alle vragen nog steeds openstaan. Het is ondertussen duidelijk dat je elk antwoord schuldig moet blijven. Ligt het aan onwil of aan het gebrek aan capaciteiten? Ik laat dat in het midden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 juli 2025 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah neen, want "verbetert" is ook goed.
Het werkwoord verbeteren stond gewoon fout vervoegd in uw zin. Hij verbetert. Hij wordt verbeterd.
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh, zoveel en toch nog tijd om hier uwen kostbare tijd te komen verkwanselen, weet ge nog wat ik in dat eerste draadje verschillende x heb geschreven (met of zonder fouten) Ik heb er al zeer veel weten vallen die dachten dat ze de slimste waren. Het leven is een groot toneelspel, nog altijd niet begrepen vosje.... Het schuine geschreven Niet de juiste kwalificaties zeker Het onderstreepte Otewel kunt ge het niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goh da woord vooruit doet mij plots kotsen, da zijn toch die oude ssossen. ![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : 14 juli 2025 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij doet mij denken aan de goudklomp van mijn schoonbroer een redelijk bekende Vlaming, die zijne goudklomp overal doorgesleept heeft zowel lagere middelbare of unif, het ventje heeft al meer bazen gehad (dank zij papa) dan al zijn vingers en tenen tesamen maar hij blijft nog altijd hoog van den toren blazen, In mijn vroegere keniskring ken ik maar enkele die het hebben gemaakt en het succes van hun ouders hebben verdergezet. de rest zit ferm aan de grond ondanks het kapitaal dat achter hen stond. Omdat ik toch nog iets van respect heb ga ik die miskleumen niet met naam vermelden. Dus dimmen vosje of sluwer zijn of worden, maar dat zal moeilijk zijn. HET LEVEN IS EEN TONEELSPEL. Nog altijd niet mee.........vosje En de foutjes niet vergeten, want ik herlees niet wegens gebrek aan tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trek hem punten af op zijn rapport meester.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 juli 2025 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle gekheid op het gekende "stokje", maar wellicht ben ik hier het oudste forumlid. Wel, ik vind het soms echt pijnlijk wanneer ik geconfronteerd wordt met onvoorstelbare grammaticale uitschuivers. Onze Vlaamse politici hameren met reden regelmatig op het belang van een degelijke kennis van het Nederlands in het onderwijs. Voortgaand op de "kemels" die hier regelmatig in de berichten opduiken kan ik slechts besluiten dat er op dat vlak nog flink wat werk op de plank ligt.
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb 23 jaar en 25 jaar bii twee verschillende bazen gewerkt ik denk niet dat ik in die tijd 10 bladzijden vol heb geschreven. Die kemels komen dus niet van de Vlaamse overheid hé. Weet ge wat ik erger vind de Hoernalist die fouten schrijft in de gazetten, en blijkbaar zijn dat er nogal wat veel, worden die niet gecontroleerd door de redacteurs!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal doe ik dat niet, maar het was nu echt wel toepasselijk.
Ik schrijf in mijn verstrooidheid zelf constant fouten of rare zinsconstructies. ![]()
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ik in dit topic nog geen enkele keer inhoudelijk zou hebben gereageerd bewijst terug dat ge zeer selectief leest, dus als je het ergens niet begrijpt heb ik daar geen enkel probleem mee, jij des te meer. De foutjes verbeteren hé |
|
![]() |
![]() |