![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() We kennen allemaal het type vrouw dat Trump lekker bekwaam vindt. ![]() ![]() ![]() ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtig, Ijsboer, bedankt om mijn punt zo parmantig te bewijzen. ![]()
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 september 2025 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals hierboven wat E. Gidius schrijf is er letterlijk en figuurlijk bonk op, Ps als ge dat lelijke vrouwen vind scheelt er toch behoorlijk wat. ik wil echt uw keuze niet weten wat mooi of lelijk is. ps, den Donald houd van dikke grote tetten,hij komt hier zelfs regelmatig in het topic van "de tetten-draad" loeren. https://forum.politics.be/showthread...68404&page=578 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, de gelijkenis is toch redelijk groot he.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik kijk naar de twee grote conservatieve doctrines, islam en christendom, in het conservatieve verleden, laat ons zeggen de 19de eeuw he, en hun leer over hoe vrouwen zich fysisch dienen voor te doen.
Vooral de islam is daar vrij duidelijk over: vrouwen mogen zich niet aantrekkelijk uiten in het openbaar als het 'ernstige' vrouwen zijn, en moeten knappe buikdanseresjes zijn om mannen te plezieren maar zijn dan zelf verwerpelijke gebruiksvoorwerpen. Bij de christenen is dat eigenlijk niet anders, behalve dat die hypocrieter doen over de vrouw als lust object. Maria moeder van Jezeke, en Maria Magdalena als lustobject he.
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen gefrustreerde ex-katholieken blijven maar doorzeuren over de 19de eeuw, de kruistochten etc.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 september 2025 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik 2 berichten hoger kijk zou ik toch maar opletten met een ander te betichten van vrouwenhaat.
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind patrickve's bericht nu niet precies vrouwenhatend, wel totaal van de pot gerukt (zoals vaak).
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Per definitie leven conservatieven in een geidealiseerd verleden he.
Bij conservatief hoort patriarchaat. Toch alle conservatieve stromingen die in het nabije of verre verleden iets bij ons te maken hadden en zeker alles wat uitgaat van het Abrahamisme. Vrouwen zijn dus per definitie voor conservatieven onaantrekkelijke huissloren, of seks speelgoed. In alle gevallen hebben ze een rol van gehoorzaamheid en gedienstigheid ten aanzien van alfa mannetjes.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2025 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn schrijfsels komen meestal als totaal absurd over ten aanzien van mensen die een ganse hoop dogmatische zekerheden hebben waarvan de ongefundeerdheid ervan beschouwen hen mentaal werd verboden. Dat is zowel ten aanzien van "rechts-conservatieve" dogmatiek als "links-universalistische" dogmatiek.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2025 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U bracht ook geen bewijsmateriaal aan waarom dat de vrouwen die u viseerde omwille van hun uiterlijk niet bekwaam zouden zijn in hun job. Laatst gewijzigd door Bach : 29 september 2025 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk naar die kwakzalver van een Kennedy, of die idiote huizenboer van een Waltz die geen ballen kent van diplomatie ; of Rambo Hegseth die geen ballen kent van militaire strategie. Kortom, het is niet het vrouw-zijn of blonde poppemie aspect dat geassocieerd wordt met onbekwaamheid, het is gewoon een algemene karakteristiek van Trumpologen, en dat is niet verwonderlijk, vermits MAGA essentieel een beweging van de domheid is, geinitieerd door het Kremlin als torpedo om de USA te doen zinken, en daarmee het westen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 september 2025 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn ironiemeter ging in het rood bij uw "Geeuw. We leven in de 21ste eeuw.". Het hele tradwifegebeuren bij MAGA komt er net op neer vrouwen terug in hun rol van voor de gelijke behandeling te duwen. Het is een terugkeer naar de 19de eeuw, of nog verder terug.
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil zeggen dat ondanks alle bewezen Russische inmenging in het MAGA gebeuren, het een puur inheemse zelfvernietiging is door uiterste domheid ?
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mislukt, kerel, je hebt alleen je eigen kleine vrouwenhaat laten zien door deze draad te openen. ![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik in jouw ogen alleen nog maar saai ben, ga ik erop vooruit.