![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, kan ik niet. ![]()
![]() |
![]() |
#5362 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe vermijd je dat de video’s die je ziet, geen cherry-picking zijn? Je methode om een beeld te vormen (en dan bedoel ik niet filmmateriaal; ik bedoelde daar beeld als “conclusie”) moet toch bestand zijn tegen dat soort risico’s? Super benieuwd hoe je dat probleem hebt opgelost!
![]() |
![]() |
#5363 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat versta ja niet aan: als een beeld geweld toont, toont dat aan dat er geweld is? Als jij me dan aan de hand van statistieken e.a. wilt overtuigen dat wat ik gezien heb, niet bestaat, dan zeg ik: goed zot gij. Als ge me wilt overtuigen dat wat ik gezien heb, onbelangrijk is, dan zeg ik: ik heb gezien wat ik gezien heb en ik ben degene die beslist of dat belangrijk is of niet.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : Gisteren om 09:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5364 |
Minister-President
|
![]() Ge begrijpt niet wat ik bedoel, denk ik.
Simpele vraag: Is het mogelijk dat Austin (TX) gevaarlijker is dan San Francisco (CA) EN is het mogelijk dat 100 video’s van geweld te vinden van San Francisco en 100 video’s van Austin met vredige beelden? Het is een onnozele vraag; tuurlijk ga je zeggen dat dat kan. Dan is mijn vraag, hoe kan je dan louter obv filmpjes op tinternet conclusies trekken? Zie je het risico dat je een verkeerd beeld kan krijgen. Hoe heb je DAT probleem opgelost?
![]() |
#5365 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
2. Die filmpjes tonen de realiteit op die plek op dat moment. Die realiteit is dat er daar politiek geweld is en geen zachtzinnig. Iets wat jullie met alle middelen proberen te minimaliseren. 3. Net zoals je bij diverse beelden van betogingen een beeld kan proberen te krijgen van het aantal betogers, kan je aan de hand van een aantal bronnen proberen een beeld te krijgen van het reeel bestaande politiek geweld. 4. Vanzelfsprekend zal ik de conclusies van degenen die baat hebben bij dat politiek geweld verwerpen. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5366 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel wel! Niet enkel filmpjes dus. Je bent wel vaag mbt die “andere bronnen”. Wat bedoel je precies? Krantenartikels? Of iets anders? Duidelijk niet de misdaadstatistieken, zo blijkt uit je vorige post. Ga daar eens wat dieper op in? Volgens mij zijn het online artikels, misschien facebook, en zo. Klopt dat? Overigens, ik denk dat we niet helemaal hetzelfde trachten te beargumenteren; mij is het te doen over het algemene criminaliteitsniveau, niet het specifiek soms idd gewelddadig politiek protest. Want, het ganse betoog is dat dem-runned cities zo crime-ridden zijn dat Trump de nationale garde moet sturen om orde op zake te stellen. Daar gaat het over he. Mijn stelling is dat het helemaal niet zo slecht is met het misdaadniveau in die steden die nu in het vizier zijn, als je vergelijkt in de tijd en met rep-runned cities. Misschien daar even op alligneren
![]() |
![]() |
#5367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'zoontjes (en soms ook dochtertjes) van' die het zonder de financiële of andere steun van 'papa en/of mama' nooit veel verder hadden weten te schoppen dan een figurantenrol in een slechte B-film of zo: "George W Bush" & "Donald J Trump" En zo zitten we weer on topic.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt Trump nu op de hitlist van de Calabrische maffia ?
https://www.hln.be/buitenland/italie...aten~aab17eeb/ Citaat:
![]() |
![]() |
#5369 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de VS een handelsoorlog start en wild om zich heen slaat met sancties is dat normaal. Als echter iemand terug durft slaan met sancties is men moreel verontwaardigd. Dit is niet enkel Trump. Dit is VS of westerse gewenning aan privileges. China laat zich niet doen door de would be wereldleider met zijn maffia stijl en dan krijg je iets dat lijkt op een tantrum van een verwend kind.
En dat zonder schaamte he. ![]() Laatst gewijzigd door Bach : Gisteren om 18:14. |
![]() |
![]() |